Het Beautytopic #3

Pinkgasm Blush en de bronzer/highlighter duo. De wands schijnen ook mooi te zijn, maar heb ik nog niet geprobeerd.

3 likes

Deze heb ik voor hobbyspullen, ideaal want deze is onbehandeld en kun je dus nog heel gemakkelijk schilderen als je wilt!

3 likes

@Konijntje en @TanteBetje ik kon jullie geen pb sturen. Jullie mij wel? Dan stuur ik de foto’s naar jullie.
@Vaasmodel ik heb naar jou al een pb gestuurd. Let me know dan kan ik ze vandaag nog verzenden :relaxed:

2 likes

Pb gestuurd

Thanks, het is zo’n soort ding geworden! De Forma Toolbox L, zag dat die in de aanbieding was bij de AH dus gelijk meebesteld.

Thanks ook voor de andere tips, die van @Louis vond ik ook super maar die is helaas 2 cm te hoog en te breed :cry:

3 likes

zijn er hier mensen die goede ervaring hebben met IPL behandelingen? Ik ben al een tijdje aan het denken om mijn gezicht te laseren omdat ik er helemaal klaar mee ben maar ik vind getuigenissen zo moeilijk te vertrouwens als je zoekt

2 likes

Huh, een oogschaduwpalette waarvan je 3 kleuren niet bij de ogen mag gebruiken?

5 likes

:woozy_face: wat moet je er dan mee hahaha

2 likes

Werkt de collegeen van Oslo Skin lab echt? Ik ben midden/eind 20 en heb echt al flinke rimpels. Ken niemand die zovaak spf smeert als ik maar het lijkt desondanks met de dag erger te worden. Vind Oslo veel te duur eigenlijk, maar ben toch beeetje wanhopig aan het worden :upside_down_face:

2 likes

Nee, is onzin

5 likes

Vitamine A-crème van Jetske Ultee. En haar site/blog lezen voor andere tips!

6 likes

Komt omdat die oogschaduws kunnen afgeven op je oogleden (dat of er zit een stevige glitter in). Hierdoor zijn ze niet goedgekeurd, maar vele gebruiken die oogschaduws wel en nemen het risico.

Dit is tenminste hoe ik het begrijp

3 likes

Gebruik je al iets van retinol?
En natuurlijk andere factoren; drink je genoeg, rook je niet, is je huid voldoende gehydrateerd etc?

1 like

Ja! Maar ik krijg daar als ik dat regelmatig gebruik puistjes van (terwijl ik daar nooit echt last van heb buiten menstruatie om) dus daar ben ik wel voorzichtig mee. Gebruik ook vit C serum. Ik heb nog nooit gerookt en probeer idd echt aan die 1,5/2 liter per dag te komen. Als ik naar mijn ouder kijk denk ik echt slechte genen.

@FredPaillet thanks! Ga daar eens naar kijken.

@kaneel duidelijk haha. Dankje!

2 likes
5 likes

En

4 likes

Ja

4 likes

dat en het zijn pigmenten die vaker voor irritatie/een eventuele allergische reactie kunnen zorgen
de meeste mensen hebben trouwens geen last van zulke zaken, maar ik denk dat het wel heel ruk is als je toch net die persoon hebt die het niet kan hebben

het kan zin dat de FDA in de VS hier wel strenger op gaat worden, er is momenteel een rechtszaak lopenede tegen huda beauty (dacht ik) over de veiligheid van pressed pigment in aan oogpalet waar de kans toch wel groot zou lijken dat ze die ook verliest

3 likes

Thanks, ik ga me er eens even verder in verdiepen. Kijk er nu al naar uit!

1 like

Ik denk in het ontharings topic meer reacties.
En hoezo IPL en geen laser?

1 like