Het Beautytopic #3

Zo een kleur maar dan budget :sweat_smile:

1 like

Dat is Decubal Face Vital Cream. Helaas is het al een tijd niet op voorraad bij Lyko, de enige plek waar ik het kan krijgen. Kun jij me de tip geven waar jij het koopt?

2 likes

hustler van maybelline superstay?

1 like

Thanks!

Alles van Decubal is nu in de aanbieding (25%) bij Apotek Hjärtat en daar is deze crème ook op voorraad:

Ik zie dat het bij Kronans Apotek ook in de aanbieding is:

Ik woon in Zweden, dus ik kan het daar zonder problemen bestellen (of in de winkel kopen, maar dat kost momenteel het dubbele).

Ik reis misschien begin maart weer naar Nederland, dus mocht het geen haast hebben en Lyko het tegen die tijd nog steeds niet op voorraad hebben, dan wil ik best wat hier kopen en meenemen en dan in NL naar je opsturen.

Kan natuurlijk ook vanuit Zweden wat opsturen, maar een pakketje van Zweden naar NL sturen is heel duur vind ik.
Edit: oké net gecheckt en een klein pakketje tot 250g is ’maar’ 135kr (= ong. €12,50 nu) en een klein pakketje tot 1kg maar 195kr (= ong. €17,50 nu) dus het is wel duur maar goedkoper dan ik dacht, omdat ik niet wist dat je ook dit type pakketje kon versturen.

4 likes

Wat lief! Ik wil heel graag van je aanbod gebruik maken! Ik stuur je een PB.
Ik vermoed dat een wijziging van verpakking de reden is dat het niet op voorraad is, want ik had de laatste keer een rode verpakking. Ook al krijgt Lyko het weer op voorraad, dit is de enige creme die echt werkt op mijn huid. Dus ik kan er niet genoeg van hebben!

1 like

Jaa! Gebruik ik heel veel. Wel opbouwen in het begin. En ik breng eerst een dun laagje nachtcreme aan en daarna a313

1 like

Ik ben helemaal fan van Paula’s choice! Ik heb toch nu de exfoliant van die BHA lijn erbij gekocht om die te proberen.
Ben zo tevreden! Ik heb vrijwel geen puistjes meer!

4 likes

Ik merk zeker verschil met name in de textuur van mijn huid. Enige vervelende wat ik soms ervaar is dat het soms een beetje kan jeuken/branden maar dat is weg als ik het ‘sandwich’ met nachtcrème.

2 likes

Wat is een fijne hydraterende primer? Ik wil hem onder mijn concealer gebruiken.

Edit: en ik zoek ook een budget finishing powder

Voor poeder ELF Halo Glow powder.

1 like

Momenteel gebruik ik NYX plump right back en hiervoor had ik NYX marshmallow primer, maar ik vind eigenlijk de Too faced hangover primer fijner (wel duurder). De hydrating primer van Laura Mercier staat op mijn lijstje om te proberen.

Tussen die van NYX merk ik niet superveel verschil, alleen de textuur is heel anders, maar ik heb niet per se een voorkeur voor een van beide

2 likes

Ik vind de ELF putty primer heel fijn. Heb er ook een vrij vette ELF foundation (Halo glow liquid filter) bij en dat is echt mijn holy grail voor mijn kurkdroge huid

2 likes

Ik zoek een mooie koele donkerbruine vloeibare lipstick! Liefst budget, omdat ik niet zeker weet of het mijn ding is. Andere vampy kleurtjes ook welkom, ik ben uit mijn rode comfortzone aan het stappen!

1 like

Er is de chocolate lijn van maybellline, https://www.amazon.com.be/-/en/Maybelline-Cosmetics-Superstay-Coffee-275-Mocha/dp/B08G1LV26M/ref=asc_df_B08G1LV26M/?tag=begogshpadde-21&linkCode=df0&hvadid=633418817173&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=18304244325598090190&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1001208&hvtargid=pla-978066054198&psc=1&gclid=Cj0KCQiAw8OeBhCeARIsAGxWtUziJgD5tQeVFkgIyjYv4KrFFdmtKyUiwZLCHDu3cykK7huCPax3pUIaAuFUEALw_wcB

Ik heb daar de Mocha van, hij is wel niet koel eerder warm maar wel flatteus

1 like

Voor de Nederlanders: niet dit kopen van kruidvat huismerk. Die van vaseline legt een heerlijke zachte laag over je huid en hoef je nauwelijks in te smeren maar die van kruidvat spuit gewoon met een rotvaart klodders bodylotion op je lichaam af. Niet doen!!!

3 likes

En je breekt je nek als je dan nog wegloopt uit de badkamer ofzo

3 likes

Klinkt goed! Waar heb je deze gekocht? Is het ook in de winkel te koop?

Is laneige sleeping lipmask het geld waard? Ik heb behoorlijk krokante lippen

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind van wel, maar je moet alleen wel een redelijk dikke laag smeren dan werkt het op zijn best. Ik heb in de winter vaak echt droge lippen incl velletjes en een soort van “plastic laagje” gevoel, maar dat is na het gebruik van Laneige volledig weg.

Er is trouwens ook nog een goedkopere versie van Care:nel. Die is ook top en is maar een fractie van de prijs van Laneige

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het Beautytopic #3 (Deel 3).