Het Beautytopic #3

Die van Schwarzkopf is volgens mij wel goed.

2 likes

Iemand die een goede gezichtscrub weet? Mag best wat kosten

Die vind ik fijner dan die van Fudge. Goed voor een heldere gloed, maar niet heftig als de Fudge. Die gaf me ook veel jeuk op mijn hoofdhuid trouwens.

Wat zijn aanraders om nagellak langer mooi te houden? Na 24u zijn mijn nagels al allemaal gechipt :weary: Ik gebruik nu enkel 2 laagjes van een Hema nagellak, maar als iemand goede base of topcoats kan aanraden dan hoor ik het graag!

Dermalogica daily microfoliant!!! Is meer een peeling want heeft geen harde scrubdeeltjes, maar het is zooooo fijn

3 likes

Ik zou het hier even vragen:

Of even zoeken via de zoekfunctie. Er worden regelmatig tips gedeeld in het show je nagels topic :smile:

1 like

Ja denk dan toch gellak.
Maar kan ook aan je nagels liggen.
Heb periodes dat ik een week zonder chips loop en soms binnen 1 dag al vol chips zit. Denk met droge nagels te maken etc.

1 like

Ik vind die van Kerastase heel fijn, droogt je haar ook niet zo uit als andere zilvershampoos en heb nog nooit paars haar gehad!

1 like

Sorry dubbelpost maar Dr. Brandt microdermabrasion, wel €85 dus flink aan de prijs maar je moet het maar 2x per week gebruiken en je huid voelt echt superzacht daarna! En idd dermalogica werkt ook heel fijn.

2 likes

Bedoel je deze ?

Ja! Vind t zelf ook wel fijn dat je echt dat scrubgevoel hebt, maar ik heb best een gevoelige huid en dat gaat prima :blush:

2 likes

Ik heb net de unscrub van Paula’s choice aangeschaft. Moet hem nog uitgebreid testen maar misschien iets om te proberen, mini verpakking is maar 6,-

1 like

Ik heb vandaag mijn nieuwe Lethal Cosmetics highlighter binnen gekregen (in Isotope) en hij lijkt echt heeeeel mooi. Blendt goed in met mijn huid en de glow is subtiel maar toch blinding als het licht erop valt. Ik heb van Mesaudo Milano een oogschaduwpalette gekocht, die ga ik morgen ook even testen. Eerste swatches lijken wel goed.

Oh en nog een aanrader: Iconic london cream blushes. Super glowy, makkelijk te blenden en verplaatsen mijn foundation niet.

2 likes

Wat is jullie all time favorite blush? Ik heb best wel een smal gezicht en geen duidelijke contouren van mijzelf. Houd niet zo van zelf contouren en zoek dus een subtiele blush. Ik gebruikte vroeger vaak mac warm soul, en die vond ik echt fijn maar zoek toch iets nieuws (en oké misschien goedkopers)

Ik wou zeggen Mac warm soul, haha. Dat is echt mijn lievelings. Soms hebben ze wel aanbiedingen bij Douglas toch? En je doet er wel 100 jaar mee dus ik zou gewoon wel voor die gaan.

4 likes

Milani Luminoso is m’n all time favo en gebruik de laatste tijd ook vaak Bobbi Brown coral of nectar en NARS orgasm. Mja als je warm soul zo mooi vind zou ik die gewoon weer kopen, je doet er zo lang mee.

1 like

Wow ff tussendoor, ik post hier verder nooit maar moet echt kwijt hoe tevreden/blij/verrast ik ben over mijn Shampoo van Function Of Beauty! Gisteren binnen gekomen, vanmorgen meteen de shampoo + conditioner gebruikt en

  1. Het ruikt echt HEMELS
  2. Mijn haar is zo zacht en lekker niet meer droog als stro
  3. Ik koos volumize als een van de ingrediënten en mijn haar is gewoon echt niet meer futloos nu
  4. De flesjes zien er echt mooi uit (+je krijgt kekke stickers om erop te plakken haha echt Nice)

No spon maar wilde mijn positieve ervaring delen :biggrin:

8 likes

Mijne is er ook een van Mac, Blushbaby.
Ik heb een heel lichte huid met een koele ondertoon.

1 like

Die is ook erg mooi inderdaad, vooral bij een koele ondertoon. Voor mij zou hij iets te roze zijn denk ik.

Oh die van milani ziet er ook echt prachtig uit, misschien ga ik die eens proberen en anders weer terug naar mn geliefde warm soul.