Ik gebruik de Double Wear Sheer en dit is echt mijn holy grail foundation. Brengt makkelijk aan oogt zeer natuurlijk, mijn hoofd wordt geen oliebol, en het blijft goed zitten.
Ja je kunt heel weinig gebruiken, maar dan kun je net zo goed de sheer of light gebruiken (al is/gaat de light er volgens mij uit) Ik vind de futurist ook heel mooi, maar die geeft opzich wel wat dekking.
Ik heb trouwens gehoord dat Drunk Elephant naar NL komt
Het is weer tijd om nieuwe skincare te kopen. Heb de afgelopen tijd veel last gehad van eczeem, dus voornamelijk hydraterende producten gebruikt. Heb nu weer behoefte aan zuren, retinol, vitamine c, niacinamide etc. Iemand nog aanraders? Ben niet zo een fan van Paula’s Choice en de meeste drogisterij merken, maar hou wel van k beauty en merken zoals eucerin en Vichy. Andere cosmeceutical merken ook, maar heb op dit moment niet de behoefte om 400 euro uit te geven.
Er is een nieuwe foundation, de Double wear sheer. Die heb ik laatst gekocht en die is erg mooi vind ik
Ik gebruik Toskani
Ik heb ineens last van 2 onderhuidse puisten. Ben onlangs een zwaardere creme beginnen gebruiken in de avond vanwege droogte/schilfers. Zou het sowieso hieraan liggen of kan dit toeval zijn? En heeft het nut om door te zetten met deze creme of beter stoppen?
Mocht iemand een tip hebben voor de puisten zelf hoor ik het ook graag want ze doen behoorlijk zeer
Dat kan zeker, heb dit zelf net ook met een nieuwe creme gehad, waarvan ik wel een tester heb opgebruikt. Maar langer gebruik leverde me ook onderhuidse puisten op. Stoppen en even de puisten uitzitten. Dan nog 1 keer proberen en als het niet werkt, in de prullenbak.
En voor de puisten; bij mij werkt erg goed Origins Super Spot Remover, als aanstipproduct voor 's nachts, en overdag een lactic acid van The Ordinary. Of het masker van TO proberen als aanstip, ik denk dat dat wel werkt.
Die van Zarqa is ook goed.
Ik heb net 65 euro uitgegeven aan oogcreme 🥲 maar het is iedere cent waard! Deze hydrateert echt heel goed en is heel fijn. Heb hem al vaker gehad maar door de prijs gelaten.
Nu nog een echte skincare routine fixen.
En welke crème is het haha
Oh ja sorry haha
Shiseido benefiance smoothing eye wrinkle cream
65 euro voor 15ml maar je gebruikt niet veel
Jaaaaaa die heb ik ook, zó fijn!
Het vitamine C-serum van Mad Hippie vind ik erg fijn en in mijn dagcreme van Facetheory zit niacinamide. Mijn retinol is van PC, dus daar maak ik je niet blij mee. Een retinal van Avene (A-oxitive peeling) ga ik nog gebruiken en daar ben ik erg benieuwd naar.
Welke porestrips werken nou echt goed?
Ik dacht dat die dingen een marketing truc waren? Maar anders ben ik ook wel benieuwd!
Je kan beter een toner met fruitzuur gebruiken
Ik vind de bioré ultra strips goed werken, maar soms verschilt het per keer hoeveel die ‘pakt’ zeg maar haha
Ik ga de dyson airwrap kopen alleen nu moet ik dan weer kiezen tussen de normale en de long. Mijn haar is ongeveer medium lang volgens dit plaatje, iemand tips?
Ik zou de lange kopen, mocht je je haar laten groeien dan heb je daar meer aan en met korter haar kun je die ook gewoon gebruiken.
Hangt ervan af of je die Krul dingen vaak gaat gebruiken. Volgens mij zijn alleen die langer. Ik zou wel voor de lange versie gaan.
Ik zou zeker de lange kopen. Heb de lange opzetstukken erbij gekocht en gebruik de korte helemaal niet meer. En mijn haar is korte dan dat van jou.