Het Beautytopic #3

Kennen jullie nog optische trucjes die donkere kringen verbergen of tenminste minder laten opvallen buiten natuurlijk concealer en color correcten?

Bij Lookfantastic hebben ze hem gewoon nog:

1 like

Ja daar zag ik hem nog wel inderdaad, maar dan vind ik het lastig welke kleur ik moet hebben.

1 like

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met de Airbrush Flawless Finish Powder van CT? Ik heb zo vaak dat je poeder ‘’op’’ m’n foundation ziet liggen en vraag me af of dat minder is met deze poeder.

2 likes

Ik heb sinds kort minerale (poeder) foundation van Mintenz en ben er echt super blij mee! Hij dekt heel mooi en voelt niet zo plakkerig op mijn huid aan.

Oh, en een onverwachte find: de Essence Instant Matt setting spray. Ik had niet verwacht dat hij zo goed z’n werk zou doen, maar mijn foundations gaan altijd vrij snel glimmen en met deze spray blijft het mooi mat!

Ik heb me daarnaast ook nog uitgeleefd rond de kerst en nieuwe skincare besteld, alles van Clay and Glow. Heb me laten influencen door Mascha en ben er echt tevreden mee!

1 like

Ik en ik vond hem bij mijzelf niet mooi. Ik had de lichtste kleur en hij maakte mijn concealer donkerder ofzo, je zag het goed zitten. Ik vond het in ieder geval niks haha waar het mee te maken had weet ik niet, hoeft niet per se aan de poeder te liggen natuurlijk maar met Fenty of Huda heb ik dat niet.

1 like

Ik heb deze ook en vind het mwa. Aan de ene kant geeft het wel een mooi effect, maar aan de andere kant zie je hem wel goed zitten.

Ik vind m prachtig

Ik heb geen ervaring met de CT, maar de YSL All Hours Setting Powder is :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Ik vond deze echt fantastisch. Vond wel dat ie sneller opging dan andere poeders. Niet ideaal met die prijs :sweat_smile:

Heb jij een vette huid? Die spray klinkt namelijk fijn qua glimmen, maar ik heb een vochtarme huid dus twijfel een beetje.

1 like

Tipje: bij Wehkamp hebben ze goede kortingen nu op bepaalde drogisterijmerken. Ik ben op zoek naar een nieuwe everyday foundation dus heb net voor 20 euro een paar verschillende foundations gekocht om te proberen (Fit Me, True Match en Superstay) :partying_face: Deze zijn trouwens ook in de sale bij Kruidvat/Etos, maar zijn altijd ‘uitverkocht’ zodra er een goede deal is en in de winkels hebben ze niet alles

Thanks allemaal! Ik ga nog even op onderzoek uit. :face_with_monocle:

1 like

Heeft iemand hier een goede tip voor een fijn wenkbrauw product? Een potlood of misschien een poeder. Ik heb donkere wenkbrauwen maar soms wat gaatjes erin en wat blonde haren er tussen. Kan nu helaas niet in de winkel neuzen

1 like

Wat zijn de beste concealers voor donkere kringen? Ik heb natuurlijk al vrij donkere kringen maar met een beetje slaaptekort worden ze nog veel erger, niveautje Fester Addams. Ik zoek dus een goeie concealer die veel dekking geeft maar tegelijk ook niet te zwaar of cakey voelt. Ik draag verder niet zoveel gezichtsmakeup meer dus ik wil dat het een beetje natuurlijk blijft.

Ik las veel positieve dingen over die Becca under eye brightening corrector, die nu weer door Smashbox is terug gebracht. Is die echt de moeite en zoja waar kan ik die hier kopen? Of andere aanraders? Ik wil er gerust wat geld voor neerleggen.

1 like

Ik vind de radiant creamy concealer van Nars heel goed! Die van Pat McGrath ook

1 like

Ik vind de Stay Naked van Urban Decay heel fijn. Die is goed opbouwbaar. Je kunt het best kleine beetjes uitblenden totdat de dekking goed is ipv één dikke laag aanbrengen. Ik gebruik hem met een hydraterende crÚme eronder (The Ordinary NMF) en poeder het vervolgens af met een compact powder, maar bake niet. Ik vind het resultaat er heel natuurlijk uitzien, maar dit is natuurlijk persoonlijk.

1 like

Vind de brow powder (duo) van Anastasia het mooiste effect geven bij mezelf
 heel natuurlijk.

1 like

Ik ben heel tevreden met de micro brow pencil van NYX. Is een dupe voor de potloden van Anastasia.

2 likes

Producten van Benefit vind ik persoonlijk heel fijn. En veel keuze voor de donkere wenkbrauwen. Ik had ooit een heel pakket gekocht ervan.

1 like