Het Beautytopic #3

Wat zijn de beste concealers voor donkere kringen? Ik heb natuurlijk al vrij donkere kringen maar met een beetje slaaptekort worden ze nog veel erger, niveautje Fester Addams. Ik zoek dus een goeie concealer die veel dekking geeft maar tegelijk ook niet te zwaar of cakey voelt. Ik draag verder niet zoveel gezichtsmakeup meer dus ik wil dat het een beetje natuurlijk blijft.

Ik las veel positieve dingen over die Becca under eye brightening corrector, die nu weer door Smashbox is terug gebracht. Is die echt de moeite en zoja waar kan ik die hier kopen? Of andere aanraders? Ik wil er gerust wat geld voor neerleggen.

1 like

Ik vind de radiant creamy concealer van Nars heel goed! Die van Pat McGrath ook

1 like

Ik vind de Stay Naked van Urban Decay heel fijn. Die is goed opbouwbaar. Je kunt het best kleine beetjes uitblenden totdat de dekking goed is ipv één dikke laag aanbrengen. Ik gebruik hem met een hydraterende crème eronder (The Ordinary NMF) en poeder het vervolgens af met een compact powder, maar bake niet. Ik vind het resultaat er heel natuurlijk uitzien, maar dit is natuurlijk persoonlijk.

1 like

Vind de brow powder (duo) van Anastasia het mooiste effect geven bij mezelf… heel natuurlijk.

1 like

Ik ben heel tevreden met de micro brow pencil van NYX. Is een dupe voor de potloden van Anastasia.

2 likes

Producten van Benefit vind ik persoonlijk heel fijn. En veel keuze voor de donkere wenkbrauwen. Ik had ooit een heel pakket gekocht ervan.

1 like

Bobbi Brown corrector.

2 likes

Net als @kaneel die van Nars is echt geweldig. Gebruik niks anders dan deze concealer. Draag verder ook zeer weinig make-up. Dus lijkt naturel.

1 like

Wel bestellen via Sephora, maar wenkbrauwpotlood + gel van rare beauty is echt heel goed.

2 likes

Nabla Brow Divine.

2 likes

Deze in Dark! Is ook een mooie koele kleur.

1 like

Mijn Glossier Boy Brow (doorzichtig of bruinig/taupe) is al een tijdje op en ik heb nog geen goed equivalent gevonden in Nederland. De vorige keer nam een vriendin hem mee vanaf vakantie. Heeft iemand tips die ook van boy brow is afgestapt?

Oh dit is ook mijn eeuwige zoektocht, ik vind de benefit gimme brow prima maar ik heb nog niks gevonden wat echt in de buurt komt. Ik heb een keer een (nieuwe) boy brow gekocht via vinted bij iemand uit Frankrijk maar die staan er ook niet in grote getale op. Kosas schijnt ook goed te zijn maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd

2 likes

Ik snap ook niet hoe zo’n ogenschijnlijk simpel product zo lastig na te maken is :frowning: enige wat een beetje in de buurt kwam (in ‘effect’) was het gebruiken van dovezeep voor soap brows. Maargoed, dat jeukt als de neten.

1 like

Nou inderdaad, en hoe moeilijk is het om gewoon even naar Nederland te verzenden :thumbsdown:

3 likes

Zeker nu ze in de UK zitten… heb nog wel de cloud paints en haloscope gelukkig :two_hearts:

Ik kan ook echt niet wachten tot ze eindelijk een keer naar Nederland gaan verzenden. Net als @zwaardvis gebruik ik nu maar gimme brow, maar vond boy brow toch echt fijner. Ben ook benieuwd naar brow flick!

1 like

Vraag: ik heb zo’n diy lash lift kit gebruikt (wat een geklooi trouwens!) en nu zijn mijn wimpers weliswaar veel duidelijker aanwezig, maar ze zijn zo heftig gekruld dat ze als het ware tegen mijn ooglid aan plakken. Hierdoor lukt het niet meer om mascara op te doen en ik kom er met eyeliner ook niet meer tussen :sweat_smile: iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

Ik vind de browgel van Anastasia ook fijn!

1 like

Deze is echt zo fijn, samen met het klassieke Catrice wenkbrauwpoeder echt mijn go to wenkbrauwmethode haha. Goedkoop maar blijft de hele dag mooi zitten.

1 like