Kan je niet oplossen helaas, moet uitgroeien.
Kent iemand het merk Glow Recipe? Is skincare en ik xie het steeds voorbij komen en idk de verpakking en advertenties trekt me maar dat zegt niks. Heb ook 0 verstand van ingrediënten enzo.
Ik ken alleen het watermelon sleeping mask, maar vind die echt heel fijn!
Ja die ziet er superchill uit! Merk je ecbt verschil de volgende ochtend?
Ja, m’n huid is dan echt superzacht 
Ik heb flink wat producten van hen geprobeerd en ik vond het niet bijzonder, flink overpriced voor wat het is en je betaalt vooral voor het feit dat het er leuk uitziet.
Je moet ook wel echt van de geuren houden, de producten ruiken heel sterk en ik was op een gegeven moment echt zo klaar met de hele tijd als een soort fruitsalade ruiken. Ik kreeg ook flink wat puistjes van ongeveer de helft van de producten, maar ik heb een best gevoelige huid dus als je dat niet hebt, zou ik me daar niet zo’n zorgen om maken.
Ik vond de meeste producten eigenlijk gewoon niet zoveel doen.
Het enige product dat ik nog eens zou kopen is het watermelon sleeping mask, maar alleen als het de helft goedkoper zou zijn en ik door de geur niet het gevoel zou hebben dat ik vloeibare watermeloensnoepjes op mijn gezicht smeer. Oh en misschien de dew drops, niet omdat het nou echt wat deed voor mijn huid maar omdat ik er wel een mooie glow door kreeg. Het is voor mij echt een perfect voorbeeld van een overhyped merk met goede marketing en een mooie verpakking, maar overwegend matige producten die je ook voor minder dan de helft zou kunnen krijgen.
Ah dankjewel! Heel duidelijk. Ik heb zelf ook een redelijk gevoelige huid dus dan laat ik dit aan me voorbij gaan, thanks.
Kun je nu bij Douglas make up laten colour matchen? Of kan dat nog niet ivm corona?
Mag! Als je je mondkapje ophoudt mag een medewerker het doen, is met foundation lastig dus je mag het zelf aanbrengen en je mondkapje af doen.
Ik heb 40,- euro om uit te geven bij iciparis, wil niet bijleggen want heb eigenlijk niks nodig… zat zelf te denken aan die it cosmetics cc cream. Heeft iemand daar ervaring mee? Zag dat ze twee varianten hebben. Een normale en eentje met glans
Ik vind de normale heel fijn! Medium dekking, oogt best natuurlijk & je krijgt er een lichte glow van. Is mijn go-to voor wanneer ik wat op mijn gezicht wil.
Ik heb de normale en die vind ik erg fijn. Ik draag eigenlijk nooit foundation maar deze oogt heel natuurlijk.
Ik wil heel graag lipfillers maar ook weer niet, omdat ik heel veel resultaten lelijk vind, en nu ben ik plots gefixeerd op lippigmentatie
Iemand daar ervaring mee?
Nee geen ervaring mee maar snap wel je plotselinge fascinatie en twijfel
maar denk dat ik dan toch eerder voor fillers zou gaan. Dat is minder permanent denk ik?
Ja nee wil dus ook niet zo’n heftige kleur maar denk als ik m’n liprand (hoe heet dat ook alweer, heeft een naam toch), laat inkleuren met kind of m’n eigen lipkleur
Dan is het een beetje het overline lipliner effect en dat is precies wat ik mooi vind
Maar wat jij nu post vind ik afgrijselijk hahaha ben daar dus wel bang voor
Maar dit is na het genezen ook 10 x minder heftig dan lijkt het enkel een liptint te zijn
Neem aan dat dit net na het zetten is gefotografeerd.
Deze is heerlijk, en niet te groot:
En als je iets groters wil:
Ik vind het vooral belangrijk dat het een zachte kwast is, die niet kriebelt, een beetje mooi blijft en voor meerdere doeleinden te gebruiken is. (daarom hou ik van die kleine, die is voor blush, highlight, bronzen en poeder bruikbaar)
Ik heb er eentje van real techniques. Heel fijn ook 
Douglas heeft -25% op bijna alle make-up (dus ook MAC, Morphe, Dior, Armani, Estee Lauder, Benefit, Anastasia, Kylie cosmetics, YSL, Chanel etc. etc.) en boven de 30 euro krijg je er een cadeau bij.
Ik heb heel braaf alleen een nieuwe lipliner van Mac (Whirl) gekocht haha