Het Beautytopic #3

Bobbi Brown corrector.

2 likes

Net als @kaneel die van Nars is echt geweldig. Gebruik niks anders dan deze concealer. Draag verder ook zeer weinig make-up. Dus lijkt naturel.

1 like

Wel bestellen via Sephora, maar wenkbrauwpotlood + gel van rare beauty is echt heel goed.

2 likes

Nabla Brow Divine.

2 likes

Deze in Dark! Is ook een mooie koele kleur.

1 like

Mijn Glossier Boy Brow (doorzichtig of bruinig/taupe) is al een tijdje op en ik heb nog geen goed equivalent gevonden in Nederland. De vorige keer nam een vriendin hem mee vanaf vakantie. Heeft iemand tips die ook van boy brow is afgestapt?

Oh dit is ook mijn eeuwige zoektocht, ik vind de benefit gimme brow prima maar ik heb nog niks gevonden wat echt in de buurt komt. Ik heb een keer een (nieuwe) boy brow gekocht via vinted bij iemand uit Frankrijk maar die staan er ook niet in grote getale op. Kosas schijnt ook goed te zijn maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd

2 likes

Ik snap ook niet hoe zo’n ogenschijnlijk simpel product zo lastig na te maken is :frowning: enige wat een beetje in de buurt kwam (in ‘effect’) was het gebruiken van dovezeep voor soap brows. Maargoed, dat jeukt als de neten.

1 like

Nou inderdaad, en hoe moeilijk is het om gewoon even naar Nederland te verzenden :thumbsdown:

3 likes

Zeker nu ze in de UK zitten… heb nog wel de cloud paints en haloscope gelukkig :two_hearts:

Ik kan ook echt niet wachten tot ze eindelijk een keer naar Nederland gaan verzenden. Net als @zwaardvis gebruik ik nu maar gimme brow, maar vond boy brow toch echt fijner. Ben ook benieuwd naar brow flick!

1 like

Vraag: ik heb zo’n diy lash lift kit gebruikt (wat een geklooi trouwens!) en nu zijn mijn wimpers weliswaar veel duidelijker aanwezig, maar ze zijn zo heftig gekruld dat ze als het ware tegen mijn ooglid aan plakken. Hierdoor lukt het niet meer om mascara op te doen en ik kom er met eyeliner ook niet meer tussen :sweat_smile: iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

Ik vind de browgel van Anastasia ook fijn!

1 like

Deze is echt zo fijn, samen met het klassieke Catrice wenkbrauwpoeder echt mijn go to wenkbrauwmethode haha. Goedkoop maar blijft de hele dag mooi zitten.

1 like

Kan je niet oplossen helaas, moet uitgroeien.

1 like

Kent iemand het merk Glow Recipe? Is skincare en ik xie het steeds voorbij komen en idk de verpakking en advertenties trekt me maar dat zegt niks. Heb ook 0 verstand van ingrediënten enzo.

2 likes

Ik ken alleen het watermelon sleeping mask, maar vind die echt heel fijn!

Ja die ziet er superchill uit! Merk je ecbt verschil de volgende ochtend?

Ja, m’n huid is dan echt superzacht :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb flink wat producten van hen geprobeerd en ik vond het niet bijzonder, flink overpriced voor wat het is en je betaalt vooral voor het feit dat het er leuk uitziet.
Je moet ook wel echt van de geuren houden, de producten ruiken heel sterk en ik was op een gegeven moment echt zo klaar met de hele tijd als een soort fruitsalade ruiken. Ik kreeg ook flink wat puistjes van ongeveer de helft van de producten, maar ik heb een best gevoelige huid dus als je dat niet hebt, zou ik me daar niet zo’n zorgen om maken.
Ik vond de meeste producten eigenlijk gewoon niet zoveel doen.

Het enige product dat ik nog eens zou kopen is het watermelon sleeping mask, maar alleen als het de helft goedkoper zou zijn en ik door de geur niet het gevoel zou hebben dat ik vloeibare watermeloensnoepjes op mijn gezicht smeer. Oh en misschien de dew drops, niet omdat het nou echt wat deed voor mijn huid maar omdat ik er wel een mooie glow door kreeg. Het is voor mij echt een perfect voorbeeld van een overhyped merk met goede marketing en een mooie verpakking, maar overwegend matige producten die je ook voor minder dan de helft zou kunnen krijgen.

5 likes