Heb nieuwe skincare nodig, ben benieuwd.
Welke waterproof mascara is écht waterproof?
En wat is een goede reiniger voor de waterproof mascara? Graag via de drogist te koop
Deze! Zelfs na een huilbui of douche zit alles nog goed en ook het effect van de wimperkruller zakt niet uit.
Voor het verwijderen gebruik ik het liefst een twee fasen oogmake-up reiniger.
Ohhhh fijn! Deze heb ik nu in de “normale” variant. Ik wil graag dat de krul beter blijft zitten en ik ga binnenkort zwemmen dus iets van waterproof zou fijn zijn
De smoothing cleanser gebruik ik nu al maanden en al een paar keer opnieuw gekocht: ik vind 'm fijn!
Hij overleeft ook een namiddag sauna/stoombad/etc
Ik gebruik voortaan een olie of cleansing balm voor mijn waterproof mascara. Maar nog geen mascara gehad die het zwembad overleefd.
Ik ga niet onder water (ik heb heel snel last van oorontstekingen) maar alle niet-waterproof mascara’s lopen dan alsnog bij mij uit door de stoom/warmte van het zwembad. Dus hopelijk overleeft een waterproof mascara dat wel
En bij Bol op het moment in de aanbieding voor 6,80.
Is goedkoper dan de 1+1 bij kruidvat!
Ik wil wat producten van elf kopen maar wat zijn aanraders? Ben op zoek naar een primer die glad maakt en zou ook wel in de markt zijn voor een creme bronzer of blush. Of zijn die niet aan te raden van elf?
Ken alleen de oogschaduws eigenljjk
De Poreless Putty primer is echt een hit op YouTube dus die zou ik bestellen en de putty bronzer ook
ik heb het witte wenkbrauwpotlood van 4 euro gehaald en die is echt fijn, blijft lang zitten ook. de intense h2o proof eyeliner veeg je zo weg helaas.
De putty primer vind ik heel droog en dik, krijg daar echt een cake effect van. Elf heeft ook zo’n groene tube, die is wel heel fijn! @Karl_Lagerfeld
Welke olie reiniger is het lekkerst? Of een hele zachte melk achtige reiniger? Ik heb een droge, trekkerige huid.
Ik heb Kiehls, Bobbi Brown, MAC en DHC al geprobeerd maar wil iets nieuws.
De nieuwe power primer vind ik erg fijn. Je moet wel van dat plakkerige houden.
Ik heb de camo foundation ook gekocht maar helaas te geel.
Nahh wat een leuk topic! Dank je voor de tips, heb ik zeker wat aan!
Heeft iemand ervaring met primers van NARS? Ik ben niet helemaal tevreden over mijn primer van Elemis helaas
Ik vind ze prima maar niet wauw. Mijn favorieten zijn nog altijd Bobbi vitamin enriched face base, photofinish van Smashbox, pore minimizing oid van Laura Mercier, Milk hydrigrip en where it all starts cream van Nimya.