Het Beautytopic #3

Ik ben op zoek naar een product voor tanden te bleken. Ik lees hier de crest whitestrips. Zijn ze echt goed ? Of zijn er ook nog andere producten ? En eventueel voor en na foto’s?

Ik overweeg om het bij de tandarts te laten doen, maar is natuurlijk heel duur.

Ik heb deze en vind 'm heel fijn (ook droge, gevoelige huid):

je doet er ook een eeuwigheid mee want je hebt maar weinig nodig

2 likes

Ik heb m’n make-up lade opgeruimd en heb een paar dingen geplaatst in het Verkooptopic (deels te koop, deels tegen verzendkosten). O.a. een halfvolle tube NYX Bare with me (vanilla nude) die hier vaak voorbij komt.

Even contact met NYX gezocht, maar helaas…

Ik ben wel tevreden van de Total drop foundation. Ik draag die bij speciale gelegenheden en geeft een mooi langdurige en natuurlijke finish. Ook beschikbaar in veel kleuren.

2 likes

Wel raad ik bij deze foundation aan als je een lichte huid hebt om niet de lichtste kleur te nemen. Die gaat echt richting de kleur wit. :joy: Ik gebruik die foundation nu alleen om een donkere foundation lichter te maken haha.

Edit: Bericht speciaal aangepast voor S.Ophia.

2 likes

Dan ben je niet letterlijk een lijk :rofl:

3 likes

Ik zag dat ie goed beoordeeld wordt, maar hij lijkt erg dekkend (en mat) en dat was de Nyx Bare with me juist niet. Hoe vind jij dat?

1 like

Haha ik wilde niemand beledigen en super dat ze voor hele lichte mensen kleuren hebben, maar ik denk dat het in combinatie met de kleurtoon heel anders uitpakte bij mij

Ik draag overigens verder meestal wel de lichtste kleur bij foundation :grimacing:

1 like

Hij is niet echt dekkend maar je kan het makkelijk opbouwen. Zou hem eerder medium coverage noemen. Finish is wel mat maar wordt mooi oud en kruipt niet in de lintjes, mijn natuurlijke oliën komen door en het wordt niet lelijk of zo.

1 like

Ging mij erom dat je ‘letterlijk’ verkeerd gebruikt :crazy_face:

3 likes

Oh oeps, misschien de volgende keer meer context geven :wink:

2 likes

Dan ga ik toch eens kijken, thanks!

Hoe zorgen jullie ervoor dat je make up blijft zitten met het dragen van mondkapjes?:sweat_smile:

Niet teveel opsmeren (sowieso geen lipstick), goede settingspray (CT Airbrush nogwat) en heel voorzichtig mondkapje opzetten en zo min mogelijk over mn gezicht laten schuiven. Maar echt ideaal is het niet; mer name kin en puntje van mijn neus worden altijd een beetje makeuploos geveegd.

13 likes

Als je losse poeder gebruikt, een heel klein beetje in je mondkapje poederen.

4 likes

Dit inderdaad, en ook goed afpoederen zodat het niet te vettig wordt zodat het zo min mogelijk gaat glijden!

Gebruik ik eigenlijk niet maar als dat beter werkt ga ik dat proberen :blush: bedankt!

2 likes

Ik draag nooit waterproof mascara want dat vind ik altijd zo irritant om eraf te halen. Maar nu hadden ze m’n favoriete bij de ICI Paris alleen in waterproof en kreeg er een sample van Lâncome bij. Dus toch een keer gekocht.

Die werkt redelijk (ook niet echt kapot van of zijn ze toch allemaal zo?) maar is erg duur.

Wat is een fijne waterproof-remover te koop bij de drogist?

2 likes

2fasen formule van l’oreal

4 likes