Het Beautytopic #3

afbeelding

Deze! Of gewoon kokosolie

4 likes

ik heb de mascara via Bol gehaald en ben er echt blij mee! Stuk lichter voor gevoel en minder klontjes dan die van de Hema.

1 like

Bedankt voor de tips! Kokosolie heb ik ook nog liggen.

1 like

Voor welke van de twee zouden jullie gaan?

6 likes

Ik vind salicyl meer doen dan bha

3 likes

Ah, wat is dan het verschil? Want op beide staat salicylic acid :thinking:

3 likes

Salicylzuur = BHA :sweat_smile:

@Eyimfihlo ik denk dat het voordeel van die van The Ordinary is dat het eerste ingrediƫnt squalane is, dat is wel een fijn ingrediƫnt! Ik zou daar eerder naar neigen dan die van PC. Maar heb er helaas verder geen ervaring mee.

4 likes

Ik heb deze van Paula’s Choice, ook 2% BHA, maar een andere lijn, en die doet veel goeds voor mijn huid! Maar The Ordinary is natuurlijk wel een stuk voordeliger. Dus die is misschien geschikter om uit te proberen of het werkt voor jouw huid. Ik zou BHA wel opbouwen: begin met twee keer per week en kijk hoe je huid erop reageert.

image

1 like

@Peachpuff @Radio Ah bedankt!:blush: Ja ik heb die van Paula"s Choice maar dan het blauwe flesje ook al geprobeerd, dat deed wel wat maar was het nog niet helemaal​:thinking: dus ik dacht misschien een ander merk proberen, en toen zag ik ook dat PC er een andere versie van had

5 likes

Die van TO is een beetje vettige vloeistof door de squalane. Moet je van houden. Ik ben er geen fan van, maar wel van het grijze flesje van PC. Dat is waterig, als een toner. Ik gebruik dat op mijn neus om de poriƫn schoon te maken en niet zo zichtbaar te laten zijn.
TO heeft net een vergelijkbaar product opnieuw (in een nieuwe formulering) uitgebracht, maar die is nog niet bij de Douglas te krijgen. Voorlopig nog eerst bij TO zelf op de site.

4 likes

Ah bedankt! Dan ga ik denk ik het grijze flesje van PC eerst proberenšŸ¤” ik kom maar niet af van die pukkels op mijn kin en onder mijn neus. Niet erg groot en ook niet heel vurig, maar wel heel veel

2 likes

Dan is salicyl echt fijn! Succes!

4 likes

Bedankt!:blush:

3 likes

Op een of andere manier reageren de pukkels beter of salicyl dan op bha.

Ik heb het van revolution, heel prettig product en geen pukkels meer!

2 likes

Ja heel tevreden!! Zal vanavond eens een foto maken, gebruik het nu een maand.

3 likes

Maar BHA en salicylzuur = een andere naam voor hetzelfde spul

13 likes

Schuimt de badschuim van Rituals goed? Ik wil veel schuim in mn badje maar vrees dat ik de geur van Badedas niet zo lekker vind.

2 likes

Mwah, ik vond het nogal tegenvallen. Als je echte bubbels wilt dan zou ik een bubblebar van Lush gebruiken, kun je in stukken breken dus je haalt meerdere baden uit 1 bar. De bathbombs schuimen nagenoegd niet (sommige geven een heel dun tijdelijk laagje schuim) dus wel echt de bubblebars!

1 like

De bubblebars van Lush vind ik dus ook niet genoeg schuimen helaas. Wel een klein laagje hoor, maar dan al snel weer weg.

2 likes

Haha dat probeerde ik ook te zeggen met mijn post inderdaad!

1 like