Het Beautytopic #3

Oh, ze blijven bij mij wel een half uurtje goed schuimen, ik ga altijd even flink met mn handen door het water om het extra te laten schuimen. In dat geval hoef je Rituals ook echt niet te proberen, dat verdwijnt al als je er naar kijkt.

1 like

Haha oke dank je voor je advies! Ik zal hem dan skippen, thanks!

1 like

Haha ja ik dacht ik herhaal het nog maar een keer gezien er op jou niet gereageerd werd

1 like

Probeer Treacle Moon eens! Op de bodem doen en dan je bad vol laten lopen. Flink wat schuim!

1 like

Gebruikt iemand die Maybelline Age Rewind concealers? Is de hype terecht? En weet iemand of ik nou beter de brightener, neutraliser en/of een gewone kleur kan nemen voor donkere kringen?

3 likes

Ik vind ze maar mwoah eigenlijk, voor mij niet genoeg qua dekking en creasen heel snel terwijl ik dat met m’n Nars creamy matte bijv niet heb.

9 likes

Voor mij is het wel echt een holy grail! Ik gebruik al zeker 3 jaar niets anders meer. Nars Radiant creamy was bij mij veel te droog. Die van Maybelline is lekker vloeibaar, ziet er fris uit en blijft zitten als een huis. Die concealer zit er bij mij eind van de dag altijd nog bijna perfect op terwijl de rest van mijn make-up dan duidelijk gesleten is. Ik heb niet extreem donkere kringen overigens, maar ik vind de dekking wel goed ook op roodheden

Ik weet alleen niet wat je bedoelt met neutralizer, brightner etc. Ik heb gewoon de kleur Ivory

2 likes

Vond het best een prettige concealer MAAR super geel in ondertoon! Het was altijd een beetje een mismatch met m’n full face make-up, want m’n eigen ondertoon is wat koeler. Alleen de concealer zonder foundation erbij hoefde ik al helemaal niet te proberen want dan viel het kleurverschil extreem op. Misschien iets om rekening mee te houden?
En ik vond het zelf prettiger/hygiënischer werken om het kussentje er af te slopen en gewoon telkens wat product op de rug van m’n hand aan te brengen.

3 likes

Ja, ik vond dit ook niet zo bijzondere concealer. Ik heb hem wel opgemaakt, maar dan niet voor onder mijn ogen.

Concealers moeten voor mij ook iig een adertje onder mijn ook bedekken, maar tot nu toe nog geen geweldige concealer hiervoor gevonden :’(

1 like

Ik vind het badschuim van the body shop wel fijn (wel geen bar, gewoon uit een flesje)

1 like

Ik heb voor het eerst een bestelling bij Cult Beauty geplaatst en ik kreeg er een Gift with Purchase goody bag bij… mijn god daar kan de Douglas nog wel wat van leren :scream:

32 likes

Maar Douglas zelf bepaalt die GWP’s niet hè, dat doen de merken zelf.

En als je aardig bent naar de medewerkers dan krijg je altijd meer gifts. Iig bij mij werkt dat zo :joy:

1 like

Kent iemand een concealer die lijkt op de ysl touch éclat maar wat goedkoper is?
Hoeft niet mega goedkoop te zijn, maar vind deze wel erg duur voor hoe lang het maar mee gaat. Dit is echter de enige die niet creased onder mijn ogen.

2 likes

Owja ik bestel (bijna) altijd online, weet je toevallig waarom ze bij bijvoorbeeld Cult Beauty en SpaceNK wel die GWP’s hebben om de zoveel tijd maar bij Douglas en IciParis niet?

2 likes

Ik denk omdat er meer budget is vanuit de merken, en ze zijn beide toch Engelse? Volgens mij is de cosmeticamarkt daar ook gewoon veel groter dan hier. Het zal iig een geldkwestie zijn.

2 likes

Dan heb je ook wel voor veel geld besteld toch :sweat_smile:

4 likes

Ja best wel :sweat_smile: maar echt de dingen die ik graag wou en normaal waarschijnlijk los van elkaar zou kopen heb ik nu in 1 klap gekocht.

Ja dat scheelt ook al hè, als je bij ons voor €500 koopt dan krijg je ook alle gwp’s die we maar kunnen vinden in je tas erbij.

1 like

Oh ja sorry!

De bovenste foto is 23 december, middelste nu en de onderste ook nu maar dan met mascara.

3 likes

Heeft iemand hier wel eens een TCA peeling gedaan?