Het Beautytopic #3

Look fantastic heeft 20% korting op Natasha Denona palettes

1 like

Ik heb een proefset wimpers laten zetten vandaag!

23 likes

Iemand DE holy grail tip om breekbaar / droog haar te herstellen, zonder te verzwaren? M’n haar is zooo slierterig. Heb al goede shampoo/conditioner en bonding oil en maskers van olaplex

1 like

Geen hitte meer gebruiken of iig proberen te beperken. Mocht je dat bijvoorbeeld dagelijks doen

1 like

Ik fohn het alleen heel kort nadat ik het heb gewassen, en was het maar 1 x in de 4-5 dagen

1 like

Ik vind olaplex juist een no-go. Werkte totaal niet bij mijn droge haar.
Uiteindelijk deze lijn van kerstase:

En m’n haar oogt echt veel gezonder. Beaamde de kapper ook. Ben nu weer terug naar een goedkopere lijn. Daarnaast föhn ik m’n haren ook niet vaak. Altijd serum erin. Daar gebruik ik die van Balmain voor.

Ik heb krullen en bij mij is slierterig haar een teken dat ik naar de kapper moet. Eens in de drie maanden is net te weinig, dan zit het voor geen meter en wordt het veel te zwaar. Na veel proberen, kom ik toch telkens weer uit bij de kokoslijn van Andrelon (shampoo en conditioner) omdat veel andere producten te zwaar zijn of het heel droog maken, en verder niets. Ik was het eens per 3 dagen oid, kam het met een tangle teezer op nat haar, geen maskertjes/olie/serum etc. En ik laat het altijd aan de lucht opdrogen anders gaat mijn haar pluizen. Enige dat ik soms gebruik is een soort crème van Artègo als het echt niet in model wil vallen.

1 like

Misschien helpt proteïne/eiwit? Ligt een beetje aan je haar of dat juist goed voor je werkt of juist helemaal niet, maar als mijn haar droog, slierterig, futloos is knapt het er vanop. Je kunt het gemakkelijk proberen door rijst te koken met veel water (dus niet droog laten koken), dat afgieten in een bakje en evt te mengen met een haarmasker en 20 min in je haar laten zitten.

Mocht dat nou heel goed werken, dan zou ik op zoek gaan naar producten met proteïne. Kun je herkennen aan silk protein, wheat protein, soy protein, keratine, etc. Mocht het nou helemaaal niet voor je werken dan kan het ook dat je haar juist niet van proteïne houd en daardoor juist breekbaar wordt. Dan dus juist producten zonder nemen.

3 likes

Had een sample van deze crème net opgedaan, vind ‘m echt heel chill! Aanrader. Ruikt lekker, trekt snel in. Geen glimhoofd.

7 likes

Yess

1 like

Heeft iemand tips voor een fijne hypoallergene mascara? Bij voorkeur waterproof, want heb het idee dat daardoor de krul van m’n wimperkruller beter blijft zitten dan met een niet-waterproof versie.

3 likes

Ik gebruik de Etos ‘care for me gently’ waterproof al jaren naar volle tevredenheid. Eigenlijk de enige mascara waar mijn ogen niet van tranen, daar kunnen voor mij de duurdere hypoallergene mascara’s niet tegenop.

Brokkelt niet, blijft als een huis zitten en houdt een mooie vorm in mijn wimpers.

3 likes

Iemand deze al gespot bij de primark?

1 like

Niet bij de primark in zwolle

Ja die lag hier in Antwerpen! Verdorie wist niet dat 't een dupe was haha.

1 like

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Haar/ kapsel topic

Ja geen idee, er staat bij “looks like” dus was benieuwd of iemand ‘m al had gezien en geprobeerd haha!

1 like

Ik was net in Hilversum en daar hadden ze hem niet

Ik heb echt van de één op de andere dag een rimpel complex jonge :eek:
Ik ben net verwoed door mijn foto’s gaan scrollen wanneer die krengen opeens zijn komen opzetten.

Welke huidverzorging gebruiken jullie om verdere schade de beperken? :cry:

1 like

Spf! Elke dag

8 likes