Het Beautytopic #3

Ik meng het niet maar ben alleen de eerste keer oranje geweest omdat ik toen de volledige pipet op m’n gezicht gesmeerd had :crazy_face: als je begint met een paar druppels kun je het mooi opbouwen!

3 likes

Maybelline lifter gloss vind ik wel heel aangenaam

1 like

Kan ik beamen, die is erg fijn! Hij is ook altijd uitverkocht bij mij in de buurt :smiling_face_with_tear:

1 like

Niet echt beauty maar wel verzorgings producten: ik ben op zoek naar een fijne bodylotion, met name voor de droge huid op mijn rug. Van douchen en verwarm etc is het heel droog en trekkerig geworden maar daarnaast heb ik ook last van acne, geen ideale combo. Dus zoek echt iets wat goed hydrateerd zonder te verstoppen en liefst dus ook geen heftige geuren enzo. Help wie heeft de tip :slight_smile:

1 like

Deze vind ik heel fijn!

10 likes

Naast de cerave die al aangeraden is, gebruik ik ook Topicreme, Avene en Bioderma. Bij die laatste twee kan je de balms nemen als de lotion niet genoeg hydrateert.

3 likes

Heel fijn bedankt @Meka en @Daelyss

Ik heb deze besteld toen er veel influencers reclame voor hadden op Instagram. Ik moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben. Matcht met mijn huidskleur en is luchtig op de huid.

1 like

Eucerin is een fijn merk! Ze hebben verschillende bodylotions, van normale huid tot extreem droge huid. Vaak is het te koop bij de apotheek en kan je ook wel proefjes meekrijgen

4 likes

Nyx epic ink vind ik zelf heel fijn. Mooie bruine kleur ook.

2 likes

Aah wat jammer, dan valt die natuurlijk af. Misschien de bruine eyeliner van KVD? Wel een stukje duurder.

3 likes

De benefit roller lash eyeliner in bruin werkt echt mega fijn, heel dekkend en een prachtige bruine kleur!

5 likes

Ik vind Inglot fijne liquid eyeliners hebben, fijn kwastje ook.

1 like

Heeft een van jullie het merk Dear Dahlia al geprobeerd? Ik vind het er op insta altijd zo mooi uitzien en zag dat het wordt verkocht bij Douglas, maar kan weinig reviews vinden/heb het nog nergens anders voorbij zien komen

1 like

Nee maar vind het er zo mooi uit zien. Is ook echt veel vraag naar maar wordt alleen online verkocht, echt zo jammer.

1 like

Ik wacht wel op een kortingsactie om wat te proberen. Al zijn die minilipsticksetjes voor 18 euro sowieso wel te overzien, de rest vind ik wel vrij duur :sob:

1 like

Die 25% op alles is net voorbij :joy:

2 likes

I know, maar inmiddels is het bijna iedere week feest dus ik wacht wel tot de volgende

Hebben jullie tips voor goede zonnebrandcrème die geschikt is om iedere dag te dragen? Ik ben aan het googelen geweest, maar er zijn zoveel merken en aanraders dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Mijn huid type is normaal met een vettige T zone.

Nyx buttergloss!