Oh dat had ik niet gezien, thanks!!
Ik vind deze heeeel fijn en ook gewoon prettig als dagcreme dus je bent in 1 keer klaar
Heeft iemand tips voor de perfecte handcrème? Mijn handen zijn zo droog de laatste tijd en ik zou graag een fijne luxe tube in mijn handtas willen stoppen
Niet per se luxe maar de handcreme van lâoccitane is heel fijn. De shea varianten zijn goed voedend maar trekken echt snel in, blijven niet vet of glibberig.
Die van Kiehlâs en die van avene. Beter heb ik nog niet gevonden.
Ik heb geen airwrap, maar voor al mân andere krultangen en borstels gebruik ik een kam met hele grove/wijde tanden.
Hand Chemistry van The Chemistry Brand (Deciem) vind ik de beste tot nu toe. Is sinds kort ook bij Skins te koop.
Ik zou inderdaad je vingers of een kam met wijde tanden hiervoor gebruiken, dat geeft het mooiste effect.
Heeft iemand een tip voor goede verzorgende hairspray tegen droog en statisch haar? Zit te kijken naar die van Biosilk, iemand daar ervaring mee?
Ik dacht ik ga even snel langs de Bijenkorf om die kiehls handcrème te kopen, staat er een fucking rij om naar binnen te gaan
Shiseido wimperkruller (die van shu uemura is nog beter als je die ergens kunt vinden) en dan echt lekker lang vasthouden tot je wimpers uit zichzelf echt omhoog staan zeg maar. Dat korte vasthouden, loslaten, vasthouden, loslaten werkt echt niet bij mij, maar op deze manier blijven ze de hele dag gekruld
Working hands is voor het enige wat werkte toen ze super droog waren, heb je maar een klein beetje van nodig is een groene tube of pot
Ik heb net bij de ici Paris inked brows gekocht van urban decay maar kom net thuis en blijkt niet de goede kleur te zijn, te licht voor mij. Is er iemand die hem toevallig wil overnemen, het is deze Inked Brow - Semi-Permanent Longwear Brow Gel - Urban Decay in de kleur brunette Betty, heb er zelf net 8,05 voor betaald door veel korting.
Ik heb voor het eerst de donshaartjes op mijn wangen geschoren Voelt wel superglad!
Heeft iemand tips voor extreem donkere kringen, maar geen wallen?
(En nee slapen helpt nietđ dit heb ik al vanaf mijn 4e ofzo)
Ik doe dat ook eens in de zoveel tijd, echt zo fijn!
@Eyimfihlo correctorrrrrrr van oa Bobbi Brown!
Dankjewel! Dat wordt even aanbiedingen zoeken
Corrector inderdaad en op YouTube tutorials kijken van Alexandra Anele. Zij is echt een queen op dit gebied.
Hebben jullie aanraders voor filmpjes of youtubers voor subtiele bruidsmakeup? Ik vond deze al in het trouwtopic maar wil er wat meer kijken MY ULTIMATE 'SECRET' MAKEUP LOOK - YouTube
Ik heb de nieuwste video van Vera Camilla gekeken en vraag me nu af of ik de boy brow gel van Glossier nodig heb? Of is er een vergelijkbare van een ander merk die net zo goed is? Ik ben de komende dagen in Londen dus kan even langs gaan.
Ik gebruik nu een tinted brow gel van Mac maar vind âm niet zo fijn, knoeit nogal. Daarvoor had ik er een van Laura Mercier, die was wel fijn maar die kon ik niet meer vinden.