Als dit toch eens zou helpen tegen ongewenst haar
Ik scheer het met een speciaal gezichtsscheermesje, zoān platte.
Ik laat mijn wenkbrauwen en bovenlip epileren met touw en soms vraag ik haar ook mijn bakkenbaarden en kin mee te pakken, dan blijft het veel langer weg dan met scheren. En ik vind die twee plekken ook helemaal geen pijn doen, wenkies en snor wel.
Welke zonnebrand trekt snel in en plakt niet/is niet vet? Liefst ƩƩn die ook nog goed waterproof is.
Ik zou even teruglezen in dit topic want deze vraag is de laatste tijd al meerdere keren voorbij gekomen.
Ik heb afgelopen zaterdag mijn wimpers laten liften maar het is niet supernetjes gedaan () waardoor mijn onderste wimpers nu recht vooruit steken en aan het uiteinde een knikje omhoog hebben (nogmaals
). Kan ik hier iets tegen doen? Ik heb ze al redelijk snel met mn cleansing balm schoongemaakt en geprobeerd met mascara omlaag te kammen maar geen resultaat. Kan ik hier nog iets aan doen of moet ik me erbij neerleggen dat ik hier 6-8 weken mee rondloop?
Terug gaan naar de salon en vragen of ze die wimpers kunnen relaxen. Is echt slordig
Gebruiken jullie een haarband als je je skincare doet, en het liefst zoān van badstof met klittenband? Ziet er altijd zo chill uit als ik YouTubers dat om zie doen
Ja, ideaal! Ik gebruik al 10 jaar een hele lelijke roze maar hij doet wat hij moet doen en niemand ziet het, dus boeiend!
Edit: ik heb een met elastiek, klitteband lijkt me dan weer niet handig, ik zou daar echt mn haar in vastzettenā¦
Ik heb dit ook bij die van mij! Maar die rook al zo toen ik hem nieuw uit de verpakking haalde⦠ik dacht dat het dus zo hoorde te ruiken, maar niet dus?
Ik heb sinds kort een pony dus ik moet nu wel iets, anders smeer ik per ongeluk vanalles in mān haar. Bij gebrek aan beter gebruik ik nu zoān (nep)satijnen haarband met elastiek aan de achterkant die ik eigenlijk gewoon als ~accessoire~ heb maar ik wil eigenlijk ook zoān badstoffen ja! Had jij toevallig al een plek gevonden waar ze leuke hebben?
Is Paulaās Choice echt het geld waard? Ik wil wel investeren in goede huidverzorging en een routine maar vind het wel echt duur, vooral omdat ik niet precies weet wat goed is voor mijn (ik denk droge?) huid. Ik kwam via die filters op de website uit bij Calm Hydrating DagcrĆØme SPF 30, maar die heeft maar 2,5 ster? Dan denk ik ook laat maar
Ik heb toevallig die dagcreme en ben mega tevreden. Zouden mensen niet sneller geneigd zijn om een negatieve review achter te laten ipv een positieve? Je kunt via de chat ook even om advies vragen, mij helpen ze altijd super goed. Ik combineer het met Asian skincare en Drunk Elephant maar ik ben nog nooit ontevreden geweest over een Paulaās Choise product!
Ik investeer liever in een paar goede serums en dan een basic creme. (Iets wat Nadine Baggot aanraade.)
Heb nu van Paulaās Choice de retinol, een anti-oxtidant serum en iets tegen roodheid (waar ik de naam even niet van weet) en dan creme van de ordinary. Doet mān huid het behoorlijk goed op. Paulaās choice doet wel regelmatig mee met kortingsacties (20%) op het hele of deel van het assortiment. Je zou een keer kunnen starten met wat miniās om te zien hoe je huid reageert.
Ik heb er nu serum en dagcreme van (de omega(?) lijn en de rozerode lijn) en ik vind het echt heel fijn!
Ik ben er altijd wel heel tevreden over, fijne producten. Als iets echt niet voor je werkt kun je je geld terugkrijgen en je kunt ook fijn advies krijgen. Ik bestel ongeveer 2 keer per jaar, vaker is niet nodig. En bestel dan vaak als ze korting hebben
Ik weet niet waarom (moet me missch nog beter verdiepen in ingrediƫnten) maar PC vind ik medium.
In tegenstelling tot Dermalogica, dat gaf echt zoān prachtige glow en umpf!
Maar is nog prijziger. Ben op zich okay tevreden maar vind het geen wonderspul, of ik had er teveel van verwachtā¦
En @Dazed Ik heb fijne besteld bij Lookfantastic (deze, maar ze hebben best wat verschillende opties). Geen klitteband, maar wel goede stretch, blijft goed zitten en is lekker zacht. Die strik kan er wel af btw, dat vond ik iets teveel van het goede haha.
Heeft iemand van jullie ook altijd Becca setting poeder gebruikt (hydramist nog iets)? Ik vond deze zoooooo fijn en heb nog geen goede vervanger gevonden (Laura Mercier gaat in mijn lijntjes zitten, ook met heel weinig, en Elf vind ik ook niet fijn).
Nu overweeg ik die van Morphe te halen, hoor graag ervaringen (en dus eventueel andere aanraders van producten die op die van Becca lijken).
Hij moet dus mān voorhoofd en neus wat matteren in de ochtend, maar mān rimpels moeten niet extra van benadrukt worden aan het einde van een kantoordag (looking at you Laura)
Ik heb die van Morphe nooit geprobeerd maar ik gebruik altijd die van Huda Beauty en ben daar super tevreden over. Weet niet of die op Becca lijkt hoor haha nooit geprobeerd. Vond die Laura Mercier idd ook niet fijn en toen deze geprobeerd en ik ben al aan mān zoveelste potje. Gebruik gewoon de witte.
Ze hebben eventueel ook kleinere verpakkingen zodat je die eerst kan proberen.
Weet niet zo goed in welk topic dit thuishoort, maar iemand ervaring met een goed pre/probiotica supplement? Ik zie bijv. Orangefit, Gardenoflife etc.