Nee dat werkt dus niet, dan krijg je dit:
Omdat ie zo gepigmenteerd is kun je m niet “mengen” met iets doorzichtigs zegmaar
Nee dat werkt dus niet, dan krijg je dit:
Dan ga ik die de volgende keer uitproberen! Ik vind het dus vooral vervelend dat ik dan onderweg op een toilet eerst die poeders in het dekseltje moet doen, vooral met was haast een beetje gedoe
Oh jee, nee dat zou ik dan niet doen inderdaad😅 sorry voor de nutteloze tip haha
@Sneakers en @Spaarlamp bedankt! Heb alles even geprobeerd en ben in m’n pauze even naar de Bijenkorf gelopen. Uiteindelijk de NARS light reflecting loose setting powder gekocht, tot nu toe voelt m’n huid heel glad, heb ik geen witte waas en ook geen witte plekken met flits. Dus hopelijk een goede vervanger van de Becca.
Oh top! Ga m voor mezelf gelijk even onthouden ahah vind andere dingen proberen altijd wel leuk. Love die van Huda en wil graag die roze proberen maar Nars hoor ik idd van mijn collega ook goede dingen over. Ook over de concealers.
Jaaa gebruik ook de tinted moisterizer van Nars en vind die echt geweldig. Ik begin echt een oude vrouwen huid te krijgen (🥹) dus veel foundations en poeders liggen dan niet mooi bij mij.
De matte concealer in dat potje vind ik echt TOP, is bij mij zo mooi ook onder m’n ogen. Die creamy concealer creased al als ik 1 keer knipper tijdens het aanbrengen, snap die hype echt totaal niet.
Top! Heb je toevallig ook ervaring met de probiotica daar? Ik zag bijv. deze Microbioom Eenmaal Daags Vrouwen - 30 capsules | Garden Of Life NL
Met Debbie’s code krijg ik dan nog 30% korting eraf dus dat is wel mooi meegenomen!
Ik wil hier graag even een tip delen voor een bodyscrub. De bodyscrubs van de Tree Hut zijn echt fenomenaal en dat zeg ik echt niet snel. Ik hou er echt van om mijn lichaam lekker te scrubben maar ik doe het nooit omdat ik me altijd zo irriteer aan scrubs. Dan heb je net een hoopje scrub op je hand en glijdt het er weer af, het is het gewoon allemaal net niet. Maar op vakantie dacht ik, nu moet ik er even aan geloven want ik wil m’n bruine kleurtje behouden en dus kocht ik een scrub van de Tree Hut. En OMG, het was gewoon een soort heerlijk dikke siroop die lekker bleef kleven terwijl ik aan het scrubben was en na het afspoelen bleef er een lekker laagje achter. Ik ben dus daar direct terug gegaan naar de drogist en heb nog twee potten gekocht. Het slechte nieuws is dat ik helaas niet gesponsord oid wordt maar ik ben gewoon heel enthousiast
Haha je weet het wel te verkopen ja! Ik heb mijn lichaam al jaren niet gescrubt, maar denk dat ik deze binnenkort ga proberen
Heb je aanrader qua geur?
Ik vind de Marrocan Rose heel lekker. Maar ze hadden bij de winkel waar ik was op vakantie alleen maar die, en watermeloen en de papaya variant.
Klinkt goed, heb ze besteld dus ben erg benieuwd! Dank je!
Ik heb van die hydra mist nog een ongeopende mini liggen, kan die wel opsturen als je wil?
Wow ben jij een soort engel? 🥹😍
Graaaaaaag, maar weet je zeker dat je hem zelf niet wilt gebruiken, het is namelijk de beste poeder ooit ontwikkeld.
Ja ik heb m nooit gebruikt en weet niet wat ik mis kan jij er nog even van genieten, ik stuur je een pb
Heeft er nog iemand hier die Nuud deo? Ik heb hem al een tijdje geprobeerd maar ik blijf stinken! Moet ik volhouden of werkt het gewoon niet bij mij?
Ik heb het geprobeerd en wat een ramp! Ik stonk er echt enorm van, veel erger dan wanneer ik gewoon geen deo zou gebruiken. Heb het uiteindelijk opgegeven, het werkte echt totaal niet voor mij
Ik wil eens proberen om zelf mijn wenkbrauwen te verven, omdat ik denk dat het een hoop tijd scheelt sochtends. Ik weet dat Refectocil dan de beste optie is, maar ik twijfel over de kleur(en). Ik gebruik altijd wenkbrauwpotloden in kleuren als ‘ashy brown’. Moet ik dan donkerbruin mengen met grijs? En welk ratio dan? Iemand hier ervaring mee?
Dankjewel! Helpt enorm!
Ik wil je nog bedanken voor deze tip! Ik heb de spray nu iets langer dan een maand in gebruik en mijn rug is nog nooit zo rustig geweest