Het Beautytopic #3

Ok ik ga daar eens naar kijken! Ik vind sinds een tijdje dat foundation me een beetje ouder doet lijken ofzo, alsof het mijn huid doffer maakt en juist meer lijnen in mijn gezicht accentueert. Maar een tinted moisturizer heeft dat hopelijk niet.

Ik heb net de foto’s van de vorige lichting bekeken en ik zie daar ook collega’s die duidelijk voor de foto zich hebben opgemaakt die normaal minder make-up dragen en de resultaten zijn…. Wisselend :joy:

Oeh ik ga sowieso die populaire essence toner kopen, zijn er nog meer aanraders? (Hele brede vraag I know)

3 likes

Ik hou heel erg van Missha zonnebrand dus die heb ik weer ingeslagen en ik heb nu ook de gel zonnebrand van Isntree gekocht om te testen. En het 30 day miracle serum van some by omdat die hele goede reviews heeft, ook om te testen. Dus buiten de zonnebrand van Missha heb ik helaas nog niet echt iets wat ik zelf getest heb en aan kan raden

1 like

Ik vind deze echt fijn: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-solait-summer-gold-spf30-sunmilkspray/p/4059602?gclid=CjwKCAjw9e6SBhB2EiwA5myr9mkMHl0l1bhLYXd7vn77B7r8AUk-RBvkMH0iHOXuLMBR0IjBWwacdxoCTesQAvD_BwE

Het heeft wel een sterke geur. Zo typisch tropisch, pina colada ofzo
Maarrrr hij plakt niet, glimt niet (glanst wel), laat geen waas achter, prikt niet en je kunt m eindeloos aanbrengen zonder rullen. En de spuit verstopt niet zoals ik vaak bij sprays heb. Daarbij is ie ook nog hartstikke goedkoop. Echt een winnaar voor mij. De geur neem ik voor lief.

@grace vooral geen dingen die je ogen kleiner doen lijken zoals eyeliner zou ik doen. Liever subtiel met een bruin oogpotlood langs je waterlijn. Wat concealer onder je ogen en je wenkbrauwen een beetje aanzetten zou genoeg moeten zijn om nét wat frisser te ogen. Zegmaar hoe je jezelf in de spiegel ziet in plaats van hoe de foto wordt, als je begrijpt wat ik bedoel. En van te voren je foto gezicht oefenen en je ogen niet te hard dichtknijpen.

2 likes

Ik wil eindelijk het Laura Mercier translucent settingpowder kopen voor onder mijn ogen. Maar nu zie ik verschillende varianten bij de Bijenkorf en ben ik de weg kwijt.
Ik heb zeer donkere kringen en lijntjes onder mijn ogen.
Kunnen jullie me helpen? Ik zie:

  • Laura Mercier loose setting powder translucent(losse poeder) in 3 kleuren?
  • Laura Mercier secret brightening powder
  • Laura Mercier invisible loose setting powder (in 1 witte kleur)
2 likes

Als je zoekt bij de Bijenkorf op de “Secret Brightening Powder- lichtreflecterende concealer poeder” dan heb je volgens mij degene die jij zoekt.

2 likes

Ik vind hem vrij prijzig, maar die van Lancaster (heb volgens mij de Sun Sensitive Soothing Milk) bevalt goed. Plakt eigenlijk nauwelijks voor mijn gevoel

1 like

Die secret brightening powder is echt heel fijn voor onder je ogen, het is een heel fijn en zacht poeder dus dat geeft een mooi effect. Ik kan iig niet meer zonder!

1 like

Garnier Ambre Solaire Sensitive Super UV (hele mond vol) voor het gezicht is echt een winnaar voor mij. Voel je niet zitten, echt top spul!

1 like

Hebben jullie nog E.L.F. aanraders? Ik heb zin om iets nieuws te proberen en ga toch bij Douglas bestellen. Mag van alles zijn, van kwast tot oogschaduw, lipstick tot concealer.

de elf putty blushes! Mijn lievelingsblush, heb ze in drie kleuren: tahiti, bora bora en bahamas. Vind het fijn dat ik ze gewoon kan aanbrengen met mijn vingers

4 likes

e.l.f. Cosmetics Monochromatic Multi-Stick ✔️ online kopen | DOUGLAS

Ik vind deze blush in dazzling peony heel mooi! Echt m’n lievelings op het moment.

e.l.f. Cosmetics Hydrating Core Shine ✔️ online kopen | DOUGLAS

En deze vind ik ook erg fijn. Het is een super shiny gekleurde lipbalm. De kleur happy is m’n favoriet.

In deze video worden alle kleuren geswatched. Sowieso een leuke video vind ik, want ze laat de kleuren heel duidelijk zien op haar lippen en op haar arm.

1 like

@DelilahBard de putty bronzer is ook nice!

1 like

Eens, die gebruik ik ook weleens als oogschaduw als ik geen zin heb om aan de slag te gaan met kwasten en poederoogschaduw. Met wat oogschaduwbasis eronder blijft het goed zitten

3 likes

Deze zijn inderdaad echt geweldig!! Brengen ook totaal niet vlekkerig aan en zitten als een huis.

2 likes

Super bedankt voor de putty bronzers/bluches en de lipproducten! Ik ga eens even wat swatches zoeken. Leuk!

2 likes

Die Happy kleur is mooi!

1 like

De elf wow brow! Ik heb via Marktplaats de Glossier boy brow kunnen vinden en geprobeerd maar vind die van Elf veel fijner nog. Scheelt me heel veel tijd in de ochtend (gebruikte altijd het catrice wenkbrauwpoeder)

3 likes

Oh, ik gebruik precies dat poeder ook elke ochtend! Ben geïnteresseerd nu! Thanks voor de tip.

1 like

Oh maar ik zoek eigenlijk iets voor het lichaam! Voor het gezicht gebruik ik liever Koreaanse spfs!