Ok, drie eeuwen later, maar ik was door jou geïnfluenced en heb die Lidl SPF voor het gezicht gekocht. Echt mega chill en idd mooi onder make-up!
Ik heb m ook en ben het helemaal met jullie eens. Vorig jaar had ik die van HEMA maar die was hier steeds op en daarom op de gok deze meegenomen. Vreesde dat ie uitdrogend zou zijn, maar hij bevalt echt goed.
NYX misschien?
Ik heb de volumemascara van Hema gebruikt en die vond ik best fijn! Droogde alleen wel iets sneller uit dan duurdere mascara.
Hebben jullie aanraders voor een fijne browsoap?
Ik heb alleen maar de brow freeze van Anastasia geprobeerd, maar vind die wel heel fijn. Smeert/borstelt (hoe zeg je dit haha) fijn, geen stukjes ofzo in mn wenkbrauwen en blijft zitten als een huis.
Ik heb een brow jam styling soap van Zoes en daar ben ik echt heel blij mee. Houdt mijn wenkbrauwen super goed in model. Het zit ook in een mega handig potje. In het midden zit een gat in het product waardoor je het borsteltje er goed in kunt doen en altijd de juiste hoeveelheid product krijgt. Ik heb die van Anastasia ook maar die pak ik dus niet meer doordat die andere fijner werkt.
Mag ik vragen waar je deze koopt? En krijg je er geen “stukjes” van? Mijn wenkbrauwen zijn namelijk erg donker en kreeg van veel wenkbrauwgels van die schilfers erin. Erg onsmakelijk haha
Hoelang doe jij met een potje?
Oh echt geen idee. Ik gebruik het mss 1 of 2x per week. Heb m nu een maand of 3 denk ik en er zit een klein deukje in dus ik verwacht er iig heel lang mee te doen haha.
Het is een mix van roze en bruine nudekleuren. Ik heb hem en het is gebruikersvriendelijk. Je kunt het goed opbouwen en het is niet gelijk bam bruin vlek op je ogen.
Durf niet te zeggen hoe gepigmenteerd het is voor mensen met een donkere huid.
Heb dit palette van Glamlite niet, maar ik weet dat Glamlite paletten zeer gepigmenteerd zijn.
Heeft iemand tips voor een fijne en betaalbare liquid blush?
Ik heb altijd eerst een exfoliant gedaan en daarna pas toner. Ik ging toch ff opzoeken of dat klopt en de meeste websites geven toch andersom aan!
Toch zijn er wel enkele die eerst E daarna T adviseren…verwarrend
Wat doen jullie liever?
Is er iemand toevallig nog naar de L’Oréal sale geweest? Ik vond het jammer dat hij niet meer online was Lekker vanuit mijn luie stoel bestellen i.p.v. 1,5u rijden.
Ik doe ook altijd eerst de exfoliant! Niet eens bij stilgestaan dat andersom ook een optie is. Voelt zo onlogisch.
Het heeft een beetje te maken met de functie van toner. ‘Vroegah’ waren toners de stap na reiniging, om laatste restjes weg te halen of je huis te verfrissen. Dan is het logisch dat eerst te doen en dan exfoliëren.
Tegenwoordig zijn veel toners vochtinbrengend, hydratend, verzorgend. Dan is het beter om na exfoliatie te doen. Belangrijk dus in te kijken waarvoor jouw toner is.
Let wel op. Acids doen hun werk het beste met een bepaalde pH waarde, meestal vrij laag. Als je snel na de acid een toner op je huid doet stijgt de pH waarde een beetje en zal de exfoliant minder werken. Laat er dus altijd een paar minuten tussen zitten, zelfs al is de acid opgenomen in de huid.
Tnx voor je uitleg! Dat moet het idd zijn, ik gebruik de Pyunkang yul na alle reviews hier!
Deze moet kennelijk voor exfoliant lees ik nu… oeps