Ik heb 1 tube geprobeerd en werkte niet voor mij.
Bedankt voor de aanrader! Heb deze gekocht en is echt een fijne lipstick. Mocht nog iets meer oranje zijn van mij maar deze is wel geschikt voor elke dag. Het is meer een subtiele rood bij mij!
Ok, ik wou een getinte zonnecrème gebruiken maar mislukt experiment want ik zie donker oranje .
Heb deze gekocht: Hyperpigmentatie verhelderen | La Roche-Posay Anthelios
Iemand een tip voor eentje die wat subtieler is?
Waar koop je deze?
Jaaa ik ben fan van deze van avène (en ik ben vrij wit)
Hoe zijn jullie ervaringen met de mascara van de Hema. Blijft het mooi zitten?
Beetje laat, maar valt echt heel erg mee. En door het scheren ontdoe je je huid ook van dode huidcellen waardoor je hele gladde frisse huid krijgt.
Ok, drie eeuwen later, maar ik was door jou geïnfluenced en heb die Lidl SPF voor het gezicht gekocht. Echt mega chill en idd mooi onder make-up!
Ik heb m ook en ben het helemaal met jullie eens. Vorig jaar had ik die van HEMA maar die was hier steeds op en daarom op de gok deze meegenomen. Vreesde dat ie uitdrogend zou zijn, maar hij bevalt echt goed.
NYX misschien?
Ik heb de volumemascara van Hema gebruikt en die vond ik best fijn! Droogde alleen wel iets sneller uit dan duurdere mascara.
Hebben jullie aanraders voor een fijne browsoap?
Ik heb alleen maar de brow freeze van Anastasia geprobeerd, maar vind die wel heel fijn. Smeert/borstelt (hoe zeg je dit haha) fijn, geen stukjes ofzo in mn wenkbrauwen en blijft zitten als een huis.
Ik heb een brow jam styling soap van Zoes en daar ben ik echt heel blij mee. Houdt mijn wenkbrauwen super goed in model. Het zit ook in een mega handig potje. In het midden zit een gat in het product waardoor je het borsteltje er goed in kunt doen en altijd de juiste hoeveelheid product krijgt. Ik heb die van Anastasia ook maar die pak ik dus niet meer doordat die andere fijner werkt.
Mag ik vragen waar je deze koopt? En krijg je er geen “stukjes” van? Mijn wenkbrauwen zijn namelijk erg donker en kreeg van veel wenkbrauwgels van die schilfers erin. Erg onsmakelijk haha
Hoelang doe jij met een potje?