Ik heb niet per see lang haar maar wel heel veel en alleen maar grote zware handdoeken. Ik vind reishanddoeken ideaal om mijn haar in te wikkelen. Neemt het vocht ook goed op.
En gewoon oude t-shirts gebruiken is ook niet fijn?
Je hebt van die speciale haar-handdoeken. Soort driehoek vorm, die vind ik fijn.
Ik gebruik deze, maar er zijn goedkopere varianten hiervan:
Er zit een knoopje aan één uiteinde en een elastische lusje aan de andere. Hierdoor blijft de handdoek stevig op mijn kop zitten.
Ja deze verkopen ze ook bij de action van microvezel!
Is dat stuk tot aan het lusje lang? Vaak zijn dit soort handdoeken alsnog te kort
Nee niet superlang maar wel stevig elastiek. Toen ik lang haar had (ongeveer tot mijn kont) ging het prima.
Ik heb een haar handdoek van Aquis, eentje die je haar sneller droogt. Blijft echt super goed zitten! En er past ook genoeg haar in, ik heb ook lang haar en heb nog genoeg ruimte over, maar het zit niet los ofzo
Ik heb bij Paula’s Choice besteld, maar klopt het dat ze in meerdere delen versturen? Ik heb nu een moisturizer ontvangen en de rest van m’n bestelling ontbreekt. Vaag.
Ik gebruik ook de microvezel doek van de Action die speciaal voor je haren is. Mochten mijn haren te lang zijn, dan vouw ik ze dubbel in de handdoek, en dan nog worden ze goed droog.
Ik heb voor het eerst in jaren de classic Collection concealer weer gekocht en wow, ik ben echt fan! De formule is een stuk minder droog dan destijds en de kleur is ook een hele mooie match.
Hydrofiel handdoeken van 120x120. Die vouw ik diagonaal dus dat je een soort driehoek krijgt.
Oa bij de HEMA (babyafdeling) te koop maar ook wel vaak bij Zeeman en Kruidvat.
Bij mij komt altijd alles in één pakketje
Ja, had al contact opgenomen met de chat en ze waren dus blijkbaar 't product vergeten lol
Oh echt? Dus dan kun je je voor 65 euro laten opmaken bij charlotte tilbury ook? Of bedoel je alleen mac
Ik heb m’n haar pas in een lange bob laten knippen en heb ik een stijltang aangeschaft waarmee ik krullen wil maken. Nou ik heb laaaaang geoefend en het lukt me gewoon niet hahaha. De fysio airwrap lijkt mij ideaal, maar is heel duur. Op verschillende sites zie ik ook namaak airwraps … iemand ervaring hiermee?
De prijzen van CT weet ik niet, liggen allemaal wel rond diezelfde prijs volgens mij.
Ik heb een neppe en die doet net zo veel, of eigenlijk gezegd weinig, voor mijn haar als een echte. Bij een echte zakt de krul/slag er na 1 minuut al uit, bij de neppe na 30 seconde. Ik gebruik alleen de fohnborstel regelmatig omdat die net iets groter is dan mijn andere fohnborstel, maar voor de rest vind ik het echt niks.
Oké dankjewel voor je reactie! Dan zal het bij mij ook niks zijn … fohnborstel heb ik al dus ga het daar maar mee proberen.
Misschien een gekke vraag voor dit topic maar… heeftiemand een tip voor de slechtste rode lippenstift?
Ik wil voor Vaderdag een foto van onze baby maken met kusjes met rode lippenstift. Alleen die moet er dan natuurlijk wel weer goed af gaan.