Het Beautytopic #3

Dankjewel nog voor je berichtje. Ik heb er eentje gekocht en we zien wel hoe goed die werkt! Ik ben voor bruin gegaan.

3 likes

Wat heeft microneedling jou uiteindelijk precies opgeleverd als ik vragen mag? Ik zit daar al even over te twijfelen maar ik weet niet of ik het het nou waard ga vinden. Het is vrij prijzig namelijk.

1 like

Dit klinkt misschien gek maar slaap je toevallig op je zij (of op je buik/rug met je gezicht naar die zijde gekanteld)? De lijntjes zien er uit alsof ze daardoor ontstaan. Misschien vind je het dan de moeite waard om dan net een andere houding aan te nemen. Wel super lastig om aan te leren en slaap is ook veel waard!!

Verder sluit ik me aan bij de tip van vitamine A en SPF mocht je die nog niet (consistent) gebruiken.

2 likes

Ik weet niet meer wie deze tipte:

Maar echt geweldig spul, ik heb echt het idee dat mn rimpels veel minder zijn geworden. Ik gebruik hem in combinatie met deze moisturizer:

5 likes

Ik heb vanochtend deze gekocht bij de Action. Maar ik heb echt een klein/smal hoofd en alsnog zit deze echt strak! Ga toch maar ff verder zoeken

4 likes

Love deze instelling. Het meest effectieve en goedkope op korte termijn zal wel Botox oid zijn. Maar als je daar nog niet aan toe bent een kuur fractionele laserbehandelingen of microneedling. Maar beter na de zomer want anders mag je de zon niet in.

2 likes

Ahh zonde dat ie zo strak zit, hij is wel echt leuk! Ik heb er nu eentje van de HEMA met klittenband maar als ik nog een leuke met elastiek tegenkom ga ik daar alsnog voor denk ik, dat klittenband vind ik toch niet echt prettig werken

1 like

Ja geinig hè.
Heb je deze? Maar werkt dus niet prettig?

2 likes

Heeft iemand een fijne tip voor een palette met een ‘illuminator’, highlighter en bronzer voor een zeer lichte huid met roze ondertoon?

De prijs is mij om het even, maar ik zoek een waardige vervanger voor de fijne kit die ik had. (deze: L.O.V Cosmetics The Glowrious Highlighting & Bronzing Palette 010 Rose Addiction)

Want uiteraard verdwijnen mijn favoriete producten standaard uit het assortiment. :tired_face:

2 likes

Mijn tips:

  • betere hydratie, echt twee keren per dag een goede crème smeren (ik ben dol op die van cerave). Het hada labo serum wat hier al genoemd werd is ook top.
  • 's nachts kun je een beetje olie of dun laagje vaseline over je creme heen smeren, dat helpt bij mijn kraaiepootjes enorm goed
  • als je het nog niet deed, elke dag een hoge spf smeren
  • retinol gaan gebruiken
  • een of twee keer per week exfoliëren met bv glycolic acid

Verder ben je misschien iemand die heel expressief met haar gezicht is? Je kunt proberen om jezelf dat af te leren door je bewust te worden van wanneer je het doet. Ik had het zelf heel erg met fronsen, daar ben ik heel erg op gaan letten en ik doe het bijna niet meer. Mijn fronsrimpels zijn zo goed als weg, alleen als ik heel moe ben zie ik ze soms weer een beetje.

7 likes

Ja die inderdaad! Maar je moet hem dus eigenlijk elke keer los doen en dan om je hoofd vast doen, en met wat langer haar (en een pony, dat helpt vast ook niet) zit ik elke keer een beetje te klooien om m’n haar niet in dat klittenband te krijgen. En dan is het eigenlijk ook nog het prettigst om hem eerst gewoon op de goeie plek dicht te doen, m dan even naar beneden schuiven zodat er geen haar onder zit, en dan m’n haar ermee naar achter schuiven, en dat zijn gewoon net een beetje veel handelingen ofzo?

2 likes

Hoe erg Whitening is die crème? Dat spreekt me iets minder aan

Ik wist niet eens dat hij dat was, niks van gemerkt in ieder geval!

1 like

Heeft iemand tips voor een hydraterende primer?

Ik vind deze van Gucci heel fijn!

3 likes

Misschien het face form paletje van Sleek? Die heb ik lang gebruikt, mooie koele bronzer en subtiele highlighter. Vond het alleen jammer dat in de blush ook glitter zat.

4 likes

Een van de Hourglass Ambient palettes misschien?

1 like

Zowel catrice als eyelure werken bij mij prima. Ik gebruik gewoon de lijm die erbij in het doosje zit. Vooral letten op dat de wimpers een dunne band hebben, dan zijn ze minder zwaar en wat flexibeler

3 likes

Dank voor de tip! Ben geen glitterfan, maar zal deze eens bekijken

2 likes

Dankjewel, goede tip!

1 like