Het Beautytopic #3

Hydrofiel handdoeken van 120x120. Die vouw ik diagonaal dus dat je een soort driehoek krijgt.
Oa bij de HEMA (babyafdeling) te koop maar ook wel vaak bij Zeeman en Kruidvat.

4 likes

Bij mij komt altijd alles in één pakketje

Ja, had al contact opgenomen met de chat en ze waren dus blijkbaar 't product vergeten lol :woozy_face:

1 like

Oh echt? Dus dan kun je je voor 65 euro laten opmaken bij charlotte tilbury ook? Of bedoel je alleen mac :pleading_face:

1 like

Ik heb m’n haar pas in een lange bob laten knippen en heb ik een stijltang aangeschaft waarmee ik krullen wil maken. Nou ik heb laaaaang geoefend en het lukt me gewoon niet hahaha. De fysio airwrap lijkt mij ideaal, maar is heel duur. Op verschillende sites zie ik ook namaak airwraps … iemand ervaring hiermee?

1 like

De prijzen van CT weet ik niet, liggen allemaal wel rond diezelfde prijs volgens mij.

Ik heb een neppe en die doet net zo veel, of eigenlijk gezegd weinig, voor mijn haar als een echte. Bij een echte zakt de krul/slag er na 1 minuut al uit, bij de neppe na 30 seconde. Ik gebruik alleen de fohnborstel regelmatig omdat die net iets groter is dan mijn andere fohnborstel, maar voor de rest vind ik het echt niks.

2 likes

Oké dankjewel voor je reactie! Dan zal het bij mij ook niks zijn … fohnborstel heb ik al dus ga het daar maar mee proberen.

2 likes

Misschien een gekke vraag voor dit topic maar… heeftiemand een tip voor de slechtste rode lippenstift?

Ik wil voor Vaderdag een foto van onze baby maken met kusjes met rode lippenstift. Alleen die moet er dan natuurlijk wel weer goed af gaan.

Ik heb uiteindelijk de creamy lipstick van de Hema gekozen. Heeeele slechte keuze. :joy::sob:

Samenvatting

10 likes

Olie! Als je geen make-upreiniger op oliebasis hebt of dat is te agressief voor een babyhuidje doet gewone olijfolie ook wonderen

5 likes

Wie gebruikt er hier iets van skincare tools? Alles van simpel tot high tech. Bv. gua sha, microneedle roller, NuFace, infrarood, … Is er iets dat jullie aanraden of bij zweren? Ik heb zin om eens :sparkles: extra :sparkles: te zijn

2 likes

Ik heb de Theraface Pro (inclusief de hete en koele opzetstukken) pas een week, maar tot nu toe vind ik het heel fijn!

1 like

Wow, ziet er fancy uit! Hoe werkt het en wat doet het allemaal? Heb snel even opgezocht maar ik hoor toch liever persoonlijke ervaringen!

2 likes

Heeft iemand een tip hoe je voorkomt dat je een zwarte waas (van mascara) op je onderste ooglid krijgt wanneer je mascara op je onderwimpers draagt? Dat ontstaat na een uur of 3 bij mij ongeveer. Make-up bijwerken op werk vind ik niet zo fijn dus ik zoek iets wat het voorkomt. Zou bijvoorbeeld oogschaduwprimer oid helpen, om te voorkomen dat het vettig wordt en afgeeft?

Ik weet niet of je onder je ogen afpoedert? Dat helpt bij mij wel en dan nog kijken welke mascara je gebruikt. Ik gebruik die Paradise lash mascara daarbij heb ik t niet maar t is echt rotspul om te verwijderen eigenlijk haha

1 like

Gebruik je al waterproof mascara?

1 like

Ik had dit ook altijd met gewone mascara, maar sinds ik Clinique Lash Power gebruik geeft mijn mascara nooit meer af. Deze verwijder je niet met remover maar met warm water waarbij het in stukjes loslaat, waardoor het dus nooit afgeeft. Vriendinnen met vette oogleden zweren er ook bij.

3 likes

Iemand hier een tip voor? Bio-oil doet niks.

2 likes

Nog tips voor producten?

2 likes