Ik heb uiteindelijk de creamy lipstick van de Hema gekozen. Heeeele slechte keuze.
Olie! Als je geen make-upreiniger op oliebasis hebt of dat is te agressief voor een babyhuidje doet gewone olijfolie ook wonderen
Wie gebruikt er hier iets van skincare tools? Alles van simpel tot high tech. Bv. gua sha, microneedle roller, NuFace, infrarood, … Is er iets dat jullie aanraden of bij zweren? Ik heb zin om eens extra
te zijn
Ik heb de Theraface Pro (inclusief de hete en koele opzetstukken) pas een week, maar tot nu toe vind ik het heel fijn!
Wow, ziet er fancy uit! Hoe werkt het en wat doet het allemaal? Heb snel even opgezocht maar ik hoor toch liever persoonlijke ervaringen!
Heeft iemand een tip hoe je voorkomt dat je een zwarte waas (van mascara) op je onderste ooglid krijgt wanneer je mascara op je onderwimpers draagt? Dat ontstaat na een uur of 3 bij mij ongeveer. Make-up bijwerken op werk vind ik niet zo fijn dus ik zoek iets wat het voorkomt. Zou bijvoorbeeld oogschaduwprimer oid helpen, om te voorkomen dat het vettig wordt en afgeeft?
Ik weet niet of je onder je ogen afpoedert? Dat helpt bij mij wel en dan nog kijken welke mascara je gebruikt. Ik gebruik die Paradise lash mascara daarbij heb ik t niet maar t is echt rotspul om te verwijderen eigenlijk haha
Gebruik je al waterproof mascara?
Ik had dit ook altijd met gewone mascara, maar sinds ik Clinique Lash Power gebruik geeft mijn mascara nooit meer af. Deze verwijder je niet met remover maar met warm water waarbij het in stukjes loslaat, waardoor het dus nooit afgeeft. Vriendinnen met vette oogleden zweren er ook bij.
Nog tips voor producten?
Besteld. Bedankt
Een goede peeling. Geen ervaring met thuis peelings. Misschien iemand anders hier?
Dit zijn mijn favo’s
En dan ook nog de Collistar protective drops en Douglas sun spf 50 voor het gezicht, maar die foto’s upload ie niet.
Ik gebruik al een tijdje de zonnebrand van jetske ultee. Ben er erg tevreden over, trekt binnen een paar min goed in en laat bij mij geen witte waas achter. Ben wel erg wit dus een witte waas zou ook minder opvallen.
Ik ben gewoon wit, niet super wit, en ik kan dit bevestigen! Van alle spf’s die ik heb geprobeerd, is dit tot nu toe de enige die ik met mijn super gevoelige eczeemhuid fijn genoeg vind voor dagelijks gebruik. Maar ik wil eigenlijk wel een andere want deze is duur.
Ik ben recent die van La Roche-Posay gaan gebruiken (anti-shine) en vind die ook fijn! Smeert goed uit en een stuk goedkoper dan die van Jetske en is ook iets minder vet.
Misschien geen tip voor @anon4775214 omdat er octocrylene in zit maar wel voor anderen. (Het product is gewoon goedgekeurd voor verkoop in de EU dus zal wel meevallen met dat hormoonverstorende denk ik persoonlijk)
Heb je de non profit variant Suncover al geprobeerd? Die gebruik ik en doe het in een klein flesje voor gebruik. Vind het zo fijn intrekken! En niet duur.
Nee helemaal niet, is heel fijn! Gebruik het al jaren op mijn gezicht. Ik heb een airless pump container gekocht op Aliexpress en die vul ik iedere keer bij. Trekt heel snel in en geeft geen geprik in mijn ogen. Daarnaast bevat het geen alcohol en parfum zoals de meeste bekende merken.
Het schijnt vlekken te geven op kleding, maar ik heb er geen last van.
Anders een keultang met zon klip. Die gebruikte ik ook toen ik een bob had, wilde wel goed. Heb een keer bij kruidvat of trekpleister 1 gekocht voor 15 euro en die doet het na 5 jaar nog.