Ja zo’n eentje heb ik! Ik ga oefenen, oefenen, oefenen! Haha
(En heb nog een extra afspraak bij m’n kapper gemaakt voor ‘krul-les haha)
Ja zo’n eentje heb ik! Ik ga oefenen, oefenen, oefenen! Haha
(En heb nog een extra afspraak bij m’n kapper gemaakt voor ‘krul-les haha)
Op YouTube heb je milabu en kaley melissa zij maken fijne filmpjes met goede uitleg en laten het rustig zien.
is de Night repair serum van estee lauder echt zo goed? ik heb de reviews gelezen maar zijn van die test reviews en die vertrouw ik niet altijd. hij is nu goed in de aanbieding.
Ik vind m ok, maar daar is alles ook mee gezegd. Mijn huis wordt er niet perse mooier van, voelt niet gehydrateerder of hersteld ofzo.
Oké ga ik bekijken!!
hahahah duur schoonmaak middel wel
Ben fan van la roche posay anti age 50 SPF voor gezicht. Blijft gewoon mat! Voor lichaam gebruik ik Jetske Ultee glimt wel een beetje en blijft behoorlijke vette laag achter. Maar krijg geen rare uitslag. Weet niet wat voor filters er gebruikt worden daar heb ik mijzelf niet in verdiept eerlijk gezegd.
Ja ik merkte echt de volgende ochtend al verschil in mijn huid!
Waar is ie in de aanbieding?
Douglas
Ik gebruik er 1 van Toskani
Maar wel alleen online. In de winkel ff vragen of ze de prijs aanpassen
Ik heb net de filmpjes bekeken en vooral die van Milabu zien er echt heel handig uit!! Mijn haar heeft dezelfde lengte en ze doet echt leuke dingen met haar haar!
Ik ga oefenen! Nogmaals bedankt voor de tip
Ik werd gisteren wakker met hyperpigmentatie rond m’n mond . Het is duidelijk zichtbaar, m’n vriend zei er ook iets van. En ik heb echt het idee dat het er voor gisteren niet zat.
Heb meteen een afspraak gemaakt bij een huidtherapeut om te kijken wat eraan te doen is.
Heeft iemand dit ook gehad, dat hyperpigmentatie zo plotseling op komt zetten? En misschien ervaring met behandelingen die goed werken?
Jaaa ik heb dit ook sinds 2 jaar opeens in de zomer, een ‘snor’ en ook aan beide kanten onder m’n oog. Hier suggereerde iemand dat het misschien door een ander merk pil is gekomen omdat pigmentatie met hormonen te maken kan hebben. Ben toevallig vorige week naar de huisarts geweest en die zei dat het wel als bijwerking in de pil staat maar dat ze het zelf nog nooit had gezien als gevolg van de pil.
Ik heb nu zelf bedacht om te gaan stoppen met de pil om te kijken of dat een verschil maakt, om daarna misschien over te stappen op een andere anticonceptie… maar wordt een beetje een experiment dus haha
Vervelend ook voor jou. Omdat het echt plekken zijn vind ik het er een beetje uitzien alsof ik m’n gezicht niet goed gewassen heb / het vuil is.
Ik neem geen hormonale anticonceptie en heb ook niet echt het idee dat er hormonaal iets speelt verder, dus ik denk dan aan de zon als oorzaak. Heb retroactief spijt van alle keren dat ik zonder SPF in de zon heb gezeten (doe ik al jaren niet meer, vroeger wel veel gedaan).
Ik heb dit ook!! En volgens mij kun je hier niet zoveel meer aan doen, behalve inderdaad blijven SPF smeren. Ik smeer sowieso maar let nu wel driedubbel op m’n bovenlip. Als er wel nog iets mogelijk is wil ik dat ook wel graag weten!
Bij mij komt het volgens mij van een lange periode hiken. Smeerde me wel, maar je zweet toch snel je zonnecrème weer weg. Had in hindsight echt een petje moeten dragen, maar ja, te laat
Ik keek deze week een filmpje van sailing la vagabonde en zij doet hier wel (heftige) behandelingen voor, maar het is wel iets wat blijft terugkomen dus ik vind die behandelingen zelf nogal wat
https://youtu.be/RDn8SfLlbKI
Ik heb er zelf ook al jaren last van, ik denk ook door anticonceptie. Ik ben sinds feb vorig jaar gestopt alleen helaas nog geen verbetering te zien het kan wel ook vanzelf weer over gaan volgens mij maar kan ook echt jaren duren. De vlekken verplaatsen zich ook elk jaar, heel apart.
Heb je andere producten waar je je gezicht nu mee reinigt? Ik las laatst dat je van dwt soort producten ook hyperpigmentatie kan ontwikkelen.
Weet iemand of je invoer/inklaringskosten moet betalen als je rechtstreeks bij e.l.f. besteld?