Het Beautytopic #3

Is iemand wel eens overgestapt van jetske ultee naar een ander merk? Ik wil eens wat anders proberen als moisturizer, graag ook minder prijzig. Op haar blog worden wel alternatieven genoemd, maar ik ben benieuwd of iemand iets heeft gevonden dat niet daar wordt genoemd. En dan wel alles netjes zonder parfum ed! Voor een vette/gemengde huid.

Na de moisturizer van Jetske ben ik overgestapt op de nmf van the ordinary en deze gebruik ik nu al jaren. Mijn huid is alleen wel droog/gevoelig, maar de nmf is niet heel vettig of voedend. De moisturising lotion van cerave is ook fijn en goedkoop en vind ik vergelijkbaar met die van Jetske.

1 like

Yes, ik ik heb een tijdje bijna uitsluitend producten van Jetske Ultee gebruikt maar nu heb ik voor bijna alles een goedkoper alternatief. Heb ook een vette/gemengde huid trouwens.

Moisturizers die ik fijn vind:

• Paula’s Choice Resist Anti-Aging Clear Skin Nachtcrème
  • Paula’s Choice Skin Balancing Nachtcrème
  • Olay 7-in-1 parfumvrije dagcrème
  • Drs. Leenarts dagcrème spf 25
4 likes

Gebruikte je toevallig ook de cleanser voor de droge huid en heb je daar een alternatief voor? Ik vond die cleanser heel fijn, vooral dat-'ie niet schuimde, maar ik wil eigenlijk niet alleen bij Jetske bestellen voor maar 1 product, dus als je (of iemand anders) nog tips hebt…

1 like

Ik gebruikte de cleanser voor vette huid denk ik. Maar ik gebruik nu de reinigingsgel van Cerave (heel fijn) en gebruikte hiervoor PC Calm Nourishing Gel Cleanser (ook fijn).

edit: die van Cerave idd via het forum gevonden! :grin:

1 like

Ik heb mijn zoektocht naar een ‘natuurlijke’ deo voor nu gestaakt en ben toch maar weer terug gegaan naar mijn Rexona. Ik bleef maar stinken en met dit weer is dat nu niet echt aangenaam… Plus al die deo’s uitproberen begon ook wel op te tellen. Als iemand toch nog een holy grails natuurlijke deo vindt ooit, laat maar weten.

1 like

Die cerave is eigenlijk voor de droge huid toch? Of zijn er meerdere?

Ik heb dezelfde ervaring, heb een jaar lang van alles geprobeerd, denk zo’n 6 tot 10 merken maar niets werkte. Zelfs Nuud niet. Oh behalve deze:

Maar daar kreeg ik dan weer rode geïrriteerde jeukende oksels van.
Dus terug naar Rexona/Dove etc. Dan maar niet.

1 like

O ja, er zijn meerdere, ik gebruik dus deze:

image

4 likes

Op de binnenkant van mijn dijen, maar neem aan dat sudocreme daar ook prima werkt, bedankt!

1 like

Kopari (via Cult Beauty besteld), normaal gebruikte ik altijd Secret (die Amerikaanse). Kopari is de eerste natuurlijke deo die m’n huid niet irriteert, niet zuur laat ruiken en gewoon redelijk werkt. (En het ruikt heerlijk en ik loopt serieus soms aan m’n oksels te ruiken :smiling_face_with_tear:.)

3 likes

Ik ben erg tevreden over de Meditopics moisturizer. Geen rare ingrediënten en kost maar twee tientjes voor een pompflacon met 50 ml inhoud. Erg zuinig in gebruik ook, doe er wel 4/5 maanden mee bij dagelijks gebruik.

Zie dat Cerave nog wel een stuk goedkoper is en ga die dus ook maar eens proberen.

1 like

Zou ik echt doen!

Persoonlijk vind ik cerave beter en fijner dan meditopics

1 like

Klinkt goed, welke geur heb je? Zie dat er keuze is uit Coastal, Gardenia, Original

1 like

Ik heb de original, was eerst bang dat hij naar chemische kokos zou ruiken, maar dat is echt totaal niet zo (geen kokosgeur).

2 likes

Heb je een tiktokfilmpje van die trend? Ben nu wel benieuwd!

1 like

Hoi, ik ben op zoek naar een vloeibare bronzer voor het gezicht wat direct resultaat geeft. Mijn gezicht wordt altijd heel snel weer wit en is sowieso een stuk lichter dan de rest van m’n lichaam. Hoeft niet heel budget te zijn maar liever niet boven de 50 euro. Als jullie nog een goede zelfbruiner voor het gezicht weten hoor ik het ook graag :smiley:

1 like

Zelf geen ervaring mee, maar deze is heellang heel populair op YouTube geweest:

Volgens mij was hij wel vrij warm van kleur

4 likes

Dankjewel! Ga er even naar kijken :slight_smile:

2 likes

Heeft er ook al iemand een lipgloss van Nikkie besteld? De kleuren zijn echt prachtig vind ik.