Ik ben met mijn hoofd nog niet terug bij lipgloss.
Ik hoop dat ze het ook in de winkel gaan verkopen, dan ga ik er wel eentje halen denk ik
Als je 'm heel fijn vind en wil blijven gebruiken zou je een nieuwe verpakking kunnen kopen en als die uiteindelijk leeg is, de inhoud van de oude verpakking in de nieuwe verpakking kunnen doen.
Ik doe dit zelf niet echt maar je hebt ook handcrème met spf, bijvoorbeeld:
oh nee, ik voel me al schuldig als ik soms m’n gezicht vergeet in te smeren maar inderdaad: handen moeten eigenlijk ook natuurlijk.
Ik gebruik sinds kort deze foundation en ben er echt tevreden over:
Subtiele dekking en blijft goed zitten, ook nu mijn huid vrij vet is sinds ik gestopt ben met de pil.
Smeren jullie ook bij gedurende de dag? Je gezicht bedoel ik dan. Vind dat vaak met make-up zo onpraktisch maar op een zonnige dag zou dat natuurlijk eigenlijk wel moeten.
Als ik naar m’n werk ga sowieso niet, als ik thuis ben soms (als ik bv naar buiten ga met m’n kind en ik smeer haar in + dan heb ik toch geen make up op)
Zou niet weten hoe vaak je moet bijsmeren maar ben allang blij dat ik het 's morgens doe haha
Ik weet dat je officieel elke 2 uur moet bijsmeren. Maar eigenlijk breng ik het 's ochtends aan voordat ik naar werk fiets. Aan het einde van de ochtend voor de lunchpauze. En aan het einde van de middag voordat ik weer naar huis moet fietsen.
Ik gebruik geen gezichtsmakeup, dus dat is voor mij niet het struikelpunt. Ik weet eigenlijk niet hoe ik het zou doen als ik wel gezichtsmakeup zou dragen.
Ik doe ‘s ochtends eerst zonnebrand op en dan ga ik naar m’n werk waar ik de hele dag binnen zit. Als ik thuis kom haal ik mijn make-up eraf en dan smeer ik weer opnieuw zonnebrand als ik buiten ga zitten. In het weekend draag ik geen make-up dus dan smeer ik wel bij gedurende de dag.
Ik spray over m’n makeup heen met zo’n gezichtsspray of ik smeer met een doorzichtige stick als ik weinig makeup op heb
Klein vraagje: ik heb een erg gevoelige, redelijk vochtarme huid met wat roodheid. Ben wel heel tevreden met mijn skincare routine nu, huid wordt steeds beter.
Laatste tijd heb ik wel wat last van meeëters en verstopte poriën op mijn neus, wangen en kin. Heeft iemand aanraders (die ook voor een gevoelige huid goed zijn) om ze weg te krijgen?
Is dit wat bijvoorbeeld?
Heb je tips voor een gezicht spray?
La Roche-Posay Anthelios of die van Garnier ambre solair superuv oid. Werken allebei hetzelfde!
@moderators kan zonnebrand niet gelinkt worden naar een pagina met aanraders zoals de uitleg van RGK?
Ik heb deze en vind hem idd fijn voor verstopte poriën. Hij is niet te heftig. Heb zelf ook een gevoelige en droge huid
Deze vind ik zelf heel top. Krijg er minder onzuiverheden en een zachte huid van, en hij is heel mild voor mijn rosacea huid
Gebruik ‘m om de dag ongeveer (‘s avonds) Even paar minuutjes wachten met een moisturizer/serum erna.
Zit hier glitter in of hoe is de finish? Ik ben nog op zoek naar een mooie foundation.
Huh glitter? Nee gelukkig niet haha.
Finish is heel natuurlijk. Niet glowy, niet matte. Het lijkt echt alsof je niks ophebt.
Ja ik herinner me ook dat in een true match die ik een paar jaar kocht glitters zaten, heel lelijk. Jij bent geloof ik ook redelijk licht, welke kleur heb je hiervan?