Het Beautytopic #3

Op de binnenkant van mijn dijen, maar neem aan dat sudocreme daar ook prima werkt, bedankt!

1 like

Kopari (via Cult Beauty besteld), normaal gebruikte ik altijd Secret (die Amerikaanse). Kopari is de eerste natuurlijke deo die m’n huid niet irriteert, niet zuur laat ruiken en gewoon redelijk werkt. (En het ruikt heerlijk en ik loopt serieus soms aan m’n oksels te ruiken :smiling_face_with_tear:.)

3 likes

Ik ben erg tevreden over de Meditopics moisturizer. Geen rare ingrediënten en kost maar twee tientjes voor een pompflacon met 50 ml inhoud. Erg zuinig in gebruik ook, doe er wel 4/5 maanden mee bij dagelijks gebruik.

Zie dat Cerave nog wel een stuk goedkoper is en ga die dus ook maar eens proberen.

1 like

Zou ik echt doen!

Persoonlijk vind ik cerave beter en fijner dan meditopics

1 like

Klinkt goed, welke geur heb je? Zie dat er keuze is uit Coastal, Gardenia, Original

1 like

Ik heb de original, was eerst bang dat hij naar chemische kokos zou ruiken, maar dat is echt totaal niet zo (geen kokosgeur).

2 likes

Heb je een tiktokfilmpje van die trend? Ben nu wel benieuwd!

1 like

Hoi, ik ben op zoek naar een vloeibare bronzer voor het gezicht wat direct resultaat geeft. Mijn gezicht wordt altijd heel snel weer wit en is sowieso een stuk lichter dan de rest van m’n lichaam. Hoeft niet heel budget te zijn maar liever niet boven de 50 euro. Als jullie nog een goede zelfbruiner voor het gezicht weten hoor ik het ook graag :smiley:

1 like

Zelf geen ervaring mee, maar deze is heellang heel populair op YouTube geweest:

Volgens mij was hij wel vrij warm van kleur

4 likes

Dankjewel! Ga er even naar kijken :slight_smile:

2 likes

Heeft er ook al iemand een lipgloss van Nikkie besteld? De kleuren zijn echt prachtig vind ik.

Ik ben met mijn hoofd nog niet terug bij lipgloss.

9 likes

Ik hoop dat ze het ook in de winkel gaan verkopen, dan ga ik er wel eentje halen denk ik

1 like

Als je 'm heel fijn vind en wil blijven gebruiken zou je een nieuwe verpakking kunnen kopen en als die uiteindelijk leeg is, de inhoud van de oude verpakking in de nieuwe verpakking kunnen doen.

2 likes

Ik doe dit zelf niet echt maar je hebt ook handcrème met spf, bijvoorbeeld:

2 likes

oh nee, ik voel me al schuldig als ik soms m’n gezicht vergeet in te smeren maar inderdaad: handen moeten eigenlijk ook natuurlijk.

Ik gebruik sinds kort deze foundation en ben er echt tevreden over:

Subtiele dekking en blijft goed zitten, ook nu mijn huid vrij vet is sinds ik gestopt ben met de pil.

6 likes

Smeren jullie ook bij gedurende de dag? Je gezicht bedoel ik dan. Vind dat vaak met make-up zo onpraktisch maar op een zonnige dag zou dat natuurlijk eigenlijk wel moeten.

1 like

Als ik naar m’n werk ga sowieso niet, als ik thuis ben soms (als ik bv naar buiten ga met m’n kind en ik smeer haar in + dan heb ik toch geen make up op)
Zou niet weten hoe vaak je moet bijsmeren maar ben allang blij dat ik het 's morgens doe haha

1 like

Ik weet dat je officieel elke 2 uur moet bijsmeren. Maar eigenlijk breng ik het 's ochtends aan voordat ik naar werk fiets. Aan het einde van de ochtend voor de lunchpauze. En aan het einde van de middag voordat ik weer naar huis moet fietsen.

Ik gebruik geen gezichtsmakeup, dus dat is voor mij niet het struikelpunt. Ik weet eigenlijk niet hoe ik het zou doen als ik wel gezichtsmakeup zou dragen.

2 likes