Het Beautytopic #3

Ik! Hij is best dik en goed dekkend. Ik gebruik normaal de concealer van Revolution en ik moet zeggen dat ik die van Huda wel fijn vind maar nog geen enkele heb gevonden die ik mooier/fijner vindt dan Revolution.Ook qua budget is die wat prettiger vind ik vergeleken prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb best wat rimpels onder mijn ogen, thanks leeftijd haha, maar die van Revolution vind ik het mooist zitten.

Ohja verder blijft ie bij mij wel goed zitten behalve rondom mijn neus maar dat is over het algemeen een beetje een probleemgebied haha ookal poeder ik het wel af.

5 likes

Thanks! Ik ga die van Revolution ook uitproberen!

4 likes

Ik heb powderbrows en ben er ook heel tevreden mee. Staat mooi natuurlijk en het is wel wat minder warm dan toen ik ze liet zetten, maar zeker niet grijs. Ik ben er erg blij mee en ga eind van het jaar waar beetje bij laten werken.

Ik heb powder brows en ben er mega blij mee! Nu twee jaar, dus wil ze volgend jaar laten bijwerken. Liefst wel in de winter, want dat scheelt gedoe met uit de zon houden in het begin.

1 like

Ik gebruik deze:

Heb verschillende kleuren want zomer/winter maar is zo goedkoop dat dat niet uitmaakt haha bij ons hebben ze m ook gewoon bij Kruidvat of Normal vaak.

1 like

Heeft iemand zo een beauty koelkast? Is dat wat?
Ik weet dat het natuurlijk extra is maar ben opzoek naar een verjaardagscadeautje dus dacht misschien aan dat :sweat_smile:

1 like

Het is absoluut een leuk cadeau voor de skincare liefhebber, ik vind het zelf niet onmisbaar, maar ik vind het wel heerlijk om sommige producten ijskoud te kunnen gebruiken en ik gebruik bijv. ook tretinoïne die in de koelkast bewaard moet worden dus dat scheelt me ‘s avonds een ritje van de badkamer naar de keuken😅

——

Iemand een fijne tip voor een goede getinte SPF? Met een niet al te oranje ondertoon? De dekking hoeft niet geweldig te zijn, maar net even dat beetje extra.

2 likes

Ik ben best fan van deze.

En heb sinds kort deze, geeft wat meer dekking. Bevalt goed tot nu toe. Maar is blijkbaar maar met een lage factor zie ik nu.

2 likes

Iemand recent nog grimas eyebrow fixer gekocht? Ik heb vandaag een nieuw flesje binnengekregen, maar het is helaas veranderd. Het zit in een andere verpakking, ruikt echt naar spul om de bbq mee aan te steken en heeft lang niet de power die de vorige formule had. Mn ogen gingen helemaal tranen van de damp. Ik ben benieuwd of meer mensen deze ervaring hebben?

2 likes

Mijn CT foundation is bijna op én die tinted van NYX is er niet meer
 dus ik heb stress haha!

Hebben jullie budget tips voor een fijne foundation? Vind de light wonder van CT niet prettig meer voor mijn vettere huid. Hoeft geen mega dekking te hebben, zolang het maar natuurlijk oogt.

1 like

Ik vind de nyx born to glow wel nice de laatste tijd, mijn huid is normaal vet, maar op dit moment een klein beetje uitgedroogd. Maar met wat poeder en matterende zonnebrand zou het misschien wat matte kunnen krijgen.

4 likes

Ik vind de Fresh nude foundation van the Body Shop fijn. En mocht je een Colourpop order overwegen. De tinted moisterizer is ook prima spul. Voor mij hoeft het niet supermatte of full coverage te zijn, meer wat uitbalanceren, mijn huid is wat droger en gaat al richting de 50.

4 likes

Laura Mercier Oil Free Tinted Moisturiser. Is heel fijn voor vettere huid.

6 likes

L’OrĂ©al Tinted Serum Foundation of BareMinerals Complexion Rescue Tinted Moisturizer!
Die laatste vind ik nog het beste maar ook wel prijziger dan de L’OrĂ©al natuurlijk.

2 likes

Revlon colourstay is echt goed en goedkoop. Gebruik ik al minstens 7 jaar en al het andere valt tegen/plakt/vlekt/is een dikke laag
Wat ik er goed aan vind is dat het roodheid heel mooi weghaalt maar niet je sproeten bedekt.
Mijn huid is normaal, met een glimmend voorhoofd en fijne lijntjes bij m’n ogen. Vind de normal-dry skin daarvoor het fijnst

3 likes

De wet & wild tinted moisturizer heeft veel weg van die van NYX die niet meer te krijgen is.
Kost weinig, dus als het je niet bevalt is het nog geen drama :relaxed:

2 likes

Ik heb een grote pigmentvlek gekregen op vakantie, onder m’n oog. Ik smeer dagelijks spf30 en op vakantie elke 2 uur spf50. Heb daarnaast ook nog eens vrijwel altijd een zonnebril op. Heeft iemand tips wat te doen? Hij begon rond april vrij klein, maar is inmiddels best groot.

Is het alleen onder het oog? Gekeken naar de locatie en het snelle donker worden moet ik denken aan een melasma. Herken je het beeld?

1 like

Wie weet een chille nachtcreme die je gewoon bij de drogist of holland & barrett of zoiets kan kopen? Ik zoek iets wat niet duur is, want heb voor de rest al best prijzige producten en wil voor 's nachts gewoon een fijne, voedende creme zonder troep erin

1 like

Skin food van Weleda?

6 likes