Laura Mercier Oil Free Tinted Moisturiser. Is heel fijn voor vettere huid.
LâOrĂŠal Tinted Serum Foundation of BareMinerals Complexion Rescue Tinted Moisturizer!
Die laatste vind ik nog het beste maar ook wel prijziger dan de LâOrĂŠal natuurlijk.
Revlon colourstay is echt goed en goedkoop. Gebruik ik al minstens 7 jaar en al het andere valt tegen/plakt/vlekt/is een dikke laag
Wat ik er goed aan vind is dat het roodheid heel mooi weghaalt maar niet je sproeten bedekt.
Mijn huid is normaal, met een glimmend voorhoofd en fijne lijntjes bij mân ogen. Vind de normal-dry skin daarvoor het fijnst
De wet & wild tinted moisturizer heeft veel weg van die van NYX die niet meer te krijgen is.
Kost weinig, dus als het je niet bevalt is het nog geen drama
Ik heb een grote pigmentvlek gekregen op vakantie, onder mân oog. Ik smeer dagelijks spf30 en op vakantie elke 2 uur spf50. Heb daarnaast ook nog eens vrijwel altijd een zonnebril op. Heeft iemand tips wat te doen? Hij begon rond april vrij klein, maar is inmiddels best groot.
Is het alleen onder het oog? Gekeken naar de locatie en het snelle donker worden moet ik denken aan een melasma. Herken je het beeld?
Wie weet een chille nachtcreme die je gewoon bij de drogist of holland & barrett of zoiets kan kopen? Ik zoek iets wat niet duur is, want heb voor de rest al best prijzige producten en wil voor 's nachts gewoon een fijne, voedende creme zonder troep erin
Skin food van Weleda?
De olay 7 in one parfumvrij vind ik heel fijn. Officieel wel een dagcreme maar ik gebruik hem ook als nachtcrème.
Cerave de wit met blauwe tube, hebben ze bij de etos!
Hier zitten naast haar eigen producten een paar goedkopere opties tussen Hulp bij de keuze van je moisturizer - Dr. Jetske Ultee
Ik wil ff de brow wow gel tippen van elf voor de luttele prijs van âŹ6,50. Geeft volume en kleur en blijft goed zitten. Mân vriend wilde laatst mijn wenkbrauwhaartje naar beneden duwen (dat HOORT omhoog en wild te zitten maar toch bedankt) en hij zei âwow dit zit echt vastgelijmdâ
Is die erg vet? Op zich is mijn huid in de zomer niet droog namelijk, maar mijn huid doet het altijd wel goed op hydraterende producten. Zit er veel verschil tussen light en normaal?
Wat vinden jullie de beste deodorant? Nu het zo warm is merk ik dat ik toch snel zweet en zeker na het sporten mezelf ruik.
Maximum protection van rexona of dove (in crème/stick vorm). Echt de beste deodorant die ik ooit heb gehad.
Ik gebruik deze nu een aantal jaar en ik vind echt dat het goed werkt. Ik zweette altijd door alle deodorant heen, zo vaak last van zweetoksels en nu nooit meer!
Ik vind Skin food (normale versie) ook erg vet. Voor mijn huid is het too much, gebruik hem alleen op droge plekjes.
Drogen deze goed op? Heb bij rollers/sticks altijd het gevoel dat het een beetje plakkerig blijft.
Ik vind dit altijd zo jammer aan foundation, dus bedankt voor de tip, ik heb deze opgeslagen om uit te uitproberen!
Twijfel om de Charlotte tilbury magic cream aan te schaffen om te proberen⌠maar die prijsâŚ
Mensen hier ervaringen met de crème? Is het hem echt waard?