Cerave de wit met blauwe tube, hebben ze bij de etos!
Hier zitten naast haar eigen producten een paar goedkopere opties tussen Hulp bij de keuze van je moisturizer - Dr. Jetske Ultee
Ik wil ff de brow wow gel tippen van elf voor de luttele prijs van €6,50. Geeft volume en kleur en blijft goed zitten. M’n vriend wilde laatst mijn wenkbrauwhaartje naar beneden duwen (dat HOORT omhoog en wild te zitten maar toch bedankt) en hij zei “wow dit zit echt vastgelijmd”
Is die erg vet? Op zich is mijn huid in de zomer niet droog namelijk, maar mijn huid doet het altijd wel goed op hydraterende producten. Zit er veel verschil tussen light en normaal?
Wat vinden jullie de beste deodorant? Nu het zo warm is merk ik dat ik toch snel zweet en zeker na het sporten mezelf ruik.
Maximum protection van rexona of dove (in crème/stick vorm). Echt de beste deodorant die ik ooit heb gehad.
Ik gebruik deze nu een aantal jaar en ik vind echt dat het goed werkt. Ik zweette altijd door alle deodorant heen, zo vaak last van zweetoksels en nu nooit meer!
Ik vind Skin food (normale versie) ook erg vet. Voor mijn huid is het too much, gebruik hem alleen op droge plekjes.
Drogen deze goed op? Heb bij rollers/sticks altijd het gevoel dat het een beetje plakkerig blijft.
Ik vind dit altijd zo jammer aan foundation, dus bedankt voor de tip, ik heb deze opgeslagen om uit te uitproberen!
Twijfel om de Charlotte tilbury magic cream aan te schaffen om te proberen… maar die prijs…
Mensen hier ervaringen met de crème? Is het hem echt waard?
Sinds anderhalf jaar fan van de Nars Tinted Moisturiser. Ik heb echt een huid waar foundation lelijk kan intrekken, maar bij deze gebeurt dit nooit. Dekking voelt heel licht, maar hij maakt wel alles egaal.
Ik gebruik er weleens samples van maar vind hem echt niet bijzonder.
Same
Wat zijn goede producten om mijn voeten weer zacht en glad te krijgen? Ik heb al eens met zo’n basic rasp eraan gezeten en dik ingesmeerd maar ik heb iets beter nodig!
Ik ben enorm fan van dit ding:
Ik ben hier fan van
Eerst spray je iets op je voet, na 30 sec ga je rapsen en dat herhaal je dan nog een keer en daarna doe je de crème op.
Creme met ureum! Helpt echt geweldig icm af en toe vijlen vind ik. Sterker nog, sinds ik regelmatig mijn voeten insmeer met zo’n creme hoef ik amper nog te vijlen
Gaan jullie dan ook regelmatig naar de pedicure?
Ik ga daar dus speciaal heen voor de eelt met name maar dit is echt effectief voor verzorgde voeten?
Ik ga die vandaag gaan halen, wilde vanavond mijn voeten ter voorbereiding van de gellak morgen.