Het Beautytopic #3

Nooit eerlijk gezegd, ben ooit een keer geweest maar ze deed niks wat ik thuis niet ook doe. Misschien de verkeerde getroffen maar ik vond het toen echt zonde van het geld (ze was ook nog eens erg hardhandig, had helemaal bloedende nagelriemen)

2 likes

Ik ben 1 keer naar een medisch pedicure geweest en dat was zo’n ellende dat de huisarts het daarna onder verdoving op heeft moeten lossen. Kon een week niet meer lopen op die voet en durf nu nooit weer.

Ik ben 1x geweest. Mijn voeten waren nog nooit zo zacht maar ook super gevoelig de eerste dagen.

3 likes

Ik ben in Londen, en bij glossier geweest.
Heb nu de Boy brow, de balm, de cloud paint en de futuredew gekocht.
Iemand nog meer aanraders?

1 like

Is het je toevallig opgevallen of de parfums goedkoper zijn in London?

1 like

Ja! Niet voor Glossier maar wel voor Lisa Eldridge! Of ben je daar al geweest? Er is nu een pop-up store in Covent Garden, haar velvet lipsticks zijn fantastisch!

3 likes

Dacht dat ze rond de 60 pond waren.

Er stond een rij toen ik er langs liep, maar daar ga ik nog even opnieuw langs dan. Dankjewel!

1 like

De insanely saturated lipsticks zijn ook echt super mooi, heel fel/gepigmenteerd. Wel ff je lippen scrubben haha

3 likes

Ik heb hem ook net gehaald en meteen gebruikt. Ik ben fan!

1 like

KOOP DIT ALLEMAAL, zo goed. Merci voor de tip, ben klaar voor mijn gellak morgen.

5 likes

Heb jij een aanrader qua creme?

De mascara!

4 likes

Mijn favoriet is er een van een huismerk van de apotheek in Zweden… Lidl heeft er ook een met 10%, die is ok maar niet geweldig.
Ik zou zoeken naar een crème met een hoger percentage ureum, 15 of zelfs 20%. Er bestaan ook varianten met een nog hoger percentage, maar die zijn meer bedoeld voor echt lokaal gebruik op knobbels geloof ik. Ik heb er ook een van 30% van Uriage, die smeer ik af en toe op mijn ellebogen en het eelt aan de zijkant van mijn grote teen (sorry voor de tmi :grimacing:)

2 likes

Als je aan de grens woont: DM heeft een hele fijne!

@simsalabim welke? Ik ga zaterdag naar Zweden!

3 likes

Deze! Tweede ingrediënt is ureum, in Zweden noemen ze dat trouwens meestal karbamid, daar was ik in het begin steeds in verwarring door als ik in de apotheek was. Het is wel hele dikke creme, maar hij maakt mijn voeten heerlijk zacht.

5 likes

Dank je wel, ik ga deze bij Lyko bestellen!

(Moet toch weer Decubal moisturizer bijbestellen)

2 likes

Ik werd bij de Boots hier in Noorwegen helemaal hebberig en emo toen ik Decubal zag staan

1 like

Ik ben helemaal gelukkig dat het nu weer makkelijk te bestellen is. Mijn huid is direct weer rustiger.

1 like

Ik ging (nu helaas minder vaak, omdat ik m’n geld moet besteden aan andere dingen :yum:) iedere 8 weken naar de pedicure, maar dan niet een waar je met je voeten in een badje zit en ze een beetje raspen. Het was er een die met een mesje alles wegsnijdt en mijn voeten zijn er toen zoooooo op vooruit gegaan. Ik kan het echt aanraden om het af en toe te doen, of misschien eenmalig en het daarna bijhouden.

Maar nu ga ik daar eens per 6 maanden ofzo heen en houd ik zelf het bij met deze vijl:

En ik smeer iedere ochtend exfoliërende voetencrème op, nu in de zomer ook iedere avond. Mijn voeten worden echt snel droog, zeker door het dragen van sandalen en slippers. De exfoliating voetencrème van Working Hands vond ik best fijn, gebruik nu een van Ceravé.

5 likes