Het Beautytopic #3

Oude post maar is dit een dupe voor fenty gloss bomb in fu$$y of een andere tint?

1 like

Dit spul werkt echt als een tiet. Waar ik eerst nog wel eens weken met puistjes rondliep zijn ze nu binnen een paar dagen verdwenen

9 likes

Dit werkt inderdaad top, had het in Londen gekocht maar fijn dat het ook gewoon in Nederland te bestellen is.
Heb je ook ervaring met de night treatment?

1 like

Alleen al voor de naam zou ik het kopen.

11 likes

Nee, jij wel?

4 likes

Nee maar las in de reviews dat die nog beter zou zijn.

2 likes

Fenty glow! De originele gloss. Maar volgens mij hebben ze ook een roze gloss, dus zou zomaar kunnen dat die dicht in de buurt komt bij fussy

2 likes

Ja klopt, thanks! Moon is de dupe voor fussy. Deze blog geeft een goede review. Makeup Wars : Fenty Gloss Bomb vs Maybelline Lifter Gloss – Macy Greyhorse

2 likes

Iemand tips voor een mooi nude oogschaduwpalette zonder glitter? Liefst wat vrij makkelijk in een toilettas ofzo past.

Een vriendin is op zoek maar lastig te vinden omdat veel glans of shimmer kleuren hebben. Make up by Mario heeft een perfecte (Master Matte) maar die is overal uitverkocht. Heb al gezocht op dupes maar die zijn dan weer erg oranje allemaal. Is het ook niet.

1 like

Naked Basics?

3 likes

Ja, die wilde ik ook noemen! Alleen Naked Basics 2 is nog te koop, volgens mij, onder andere via Zalando.

@Sneakers

2 likes

Oh thanks! Mss wel een goede optie ja!
@MeerChanelDanCoco @Peachpuff

3 likes

Ik heb de eeltsokken van de action gebruikt en mijn voeten vervellen nu als een malle, maar weet iemand hoe lang dat gaat duren? Ik lijk wel een slang :sweat_smile:

En verder heb ik ook witte plekken op mijn nagel die niet heel mooi zijn. Eerst liet ik die bij de pedicure wegfrezen, maar het kwam bijna meteen weer terug dus heeft iemand tips hoe ik die plekjes misschien zelf weg kan krijgen?

1 like

Dose of colors sassy siennas, ze hebben meerdere 6 pan-palettes die klein zijn en makkelijk mee kunnen. Ik heb die en iets met berries standaard in mijn make-up tas mee.

4 likes

Heeft iemand een aanrader voor een foundation en concealer die een huilbui kunnen overleven? Of een combinatie van foundation, poeder, spray, etc.

Ik denk eigenlijk dat ik het liefste een concealer waarmee ik wat punten kan aanstippen i.p.v. foundation over m’n hele gezicht, en dan iets van setting spray. Maar alle tips welkom. :smiley:

Ik wil m’n eigen makeup doen voor m’n bruiloft en ik ga sowieso huilen, meerdere keren op de dag. Dus ik zal het een keer moeten opfrissen, maar het zou wel fijn zijn om niet meteen met traanstrepen op m’n gezicht te zitten haha.

1 like

Volgens mij heeft Nikkie tutorials ooit een video gemaakt over waterproof make-up en dat ging ze testen door onder water te zwemmen. Misschien heeft zij tips in die video?

2 likes

Die herinner ik me ook inderdaad, goede tip! Dankjewel.

1 like

Heeft iemand die Meroda al geprobeerd waar je mee wordt doodgegooid? Ik ben nieuwsgierig

Ik heb die al een jaar in gebruik, gekocht na de vele reclames van influencers. En ik moet zeggen dat ik blij verrast ben. Het blend helemaal in met mijn eigen huidskleur. Ik gebruik mijn andere foundations niet meer (want die waren het allemaal net niet van kleurmatch). Ik heb de witte variant die van kleur veranderd, want ik zie op de site en Instagram dat ze nu ook wat anders in het gamma hebben.

Heeft iemand hier ervaring met de lasting power van de Charlotte Tillbury Setting Spray? M’n make-up zit zo lelijk na een paar uur…

3 likes