Dose of colors sassy siennas, ze hebben meerdere 6 pan-palettes die klein zijn en makkelijk mee kunnen. Ik heb die en iets met berries standaard in mijn make-up tas mee.
Heeft iemand een aanrader voor een foundation en concealer die een huilbui kunnen overleven? Of een combinatie van foundation, poeder, spray, etc.
Ik denk eigenlijk dat ik het liefste een concealer waarmee ik wat punten kan aanstippen i.p.v. foundation over m’n hele gezicht, en dan iets van setting spray. Maar alle tips welkom.
Ik wil m’n eigen makeup doen voor m’n bruiloft en ik ga sowieso huilen, meerdere keren op de dag. Dus ik zal het een keer moeten opfrissen, maar het zou wel fijn zijn om niet meteen met traanstrepen op m’n gezicht te zitten haha.
Volgens mij heeft Nikkie tutorials ooit een video gemaakt over waterproof make-up en dat ging ze testen door onder water te zwemmen. Misschien heeft zij tips in die video?
Die herinner ik me ook inderdaad, goede tip! Dankjewel.
Heeft iemand die Meroda al geprobeerd waar je mee wordt doodgegooid? Ik ben nieuwsgierig
Ik heb die al een jaar in gebruik, gekocht na de vele reclames van influencers. En ik moet zeggen dat ik blij verrast ben. Het blend helemaal in met mijn eigen huidskleur. Ik gebruik mijn andere foundations niet meer (want die waren het allemaal net niet van kleurmatch). Ik heb de witte variant die van kleur veranderd, want ik zie op de site en Instagram dat ze nu ook wat anders in het gamma hebben.
Heeft iemand hier ervaring met de lasting power van de Charlotte Tillbury Setting Spray? M’n make-up zit zo lelijk na een paar uur…
Heb drie dagen heel fanatiek elke 1,5 uur de biodermal matterende zonnefluïde spf 50 op mn gezicht gesmeerd omdat ik op het strand was. Heb nu echt een stuk of 10 inimini puistjes op mn kin?? Terwijl ik nooit puistjes heb. En branden dat het doet. Wat een rotspul
Is een wimperkruller een wimperkruller of is er ook een supervariant van die ik móét hebben? Al m’n wimpers staan zo kaarsrecht naar beneden
In mijn ervaring zit er wel echt verschil tussen wimperkrullers. Dan niet echt in de kwaliteit an sich, maar vooral in hoe ze gevormd zijn en aansluiten op de vorm van je ogen/wimperrand. Bij mij werkt de Shiseido wimperkruller het allerbeste, en ik heb krullers geprobeerd van bijv. Tweezerman en Dior die voor mij echt niet werkte omdat ik daarmee niet alle wimpers gepakt kreeg.
Misschien een onnodige toevoeging, maar ik heb toevallig vandaag voor de tweede keer een lashlift gedaan, omdat mijn wimpers echt in dramatische staat waren naar jarenlang zeer intensief krullen met een wimperkruller. Ik heb ook zeer rechte wimpers die af en toe zelfs naar beneden staan haha. Maar ben dus heel enthousiast over lashlifts ook!
In aanvulling op @Fleures : er bestaat echt verschil, zoek maar eens op ‘curvature’, de bolling van de wimperkruller schijnt echt uit te maken
Hebben jullie een tip voor een crème/zalf die wondjes op het gezicht (van puistjes) snel geneest?
De a Vogel echinaforce crème gebruikte ik vroeger veel hiervoor.
Dankjewel! Zie dat die gewoon bij Kruidvat te koop is, die ga ik morgen even halen.
Komt ie weer hoor: la roche posay cicaplast baume 5. Voor nog dichte puistjes la roche posay effaclar AI
Heel simpel, maar witte vaseline. Werkt echt!
Sudocrem!
Ik heb nog wel eens puistjes aan de binnenkant van mijn dijbeen, hier knijp ik niet in ofzo maar het worden nu altijd hele lelijke donkere plekken. Iemand een tip wat je hier aan kan doen zodat die donkere plekken weggaan?
Heeft iemand de Nimya lipglosses geprobeerd? Zo ja, is het wat?
Wat ik zelf gebruik maar niet zie in je lijstje is iets voor je wenkbrauwen.
Qua lippenstift ben ik heel erg fan van Charlotte tilburry lipstick in de kleur pillow talk. Of Nars in de kleur Raquel of Barbara.
En @Bakkes, hier ben ik ook benieuwd naar! Zag toevallig gister dat Nimya nu ook bij douglas wordt verkocht, zag alleen de glosses nog niet. Wel fijn wat meer verkooppunten. (Maar wellicht verkoopt de douglas het al een tijdje).
—-
Ik was zelf te laat met een back-up van mn dagcreme van Drunk Elephant te kopen. Nu is hij op en heeft douglas korting behalve op DE op dit moment. Zo irritant