Sorry dubbele post, maar ooh nooh ik gebruik deze ook zo graag. Veel lekkerder dan de andere herbruikbare wattenschijfjes☹️ Maar dan zal ik die toch maar weer gebruiken. Ik doe ze wel in een wasnetje, scheelt dat nog? Of is dat een illusie?
Beetje spuit 11, maar mijn ogen konden niet tegen die van TBS. Ik gebruik de cleanse balm van Zero, verkrijgbaar bij Douglas en volgens mij cruelty free.
En iemand had laatst een vraag of de Cerave Oil to cream (oid) als eerste stap in een DC kon, geprobeerd en het antwoord is: nee. Mascara gaat er niet vanaf!
Heeft iemand tips voor producten die acne littekens enigszins minder zichtbaar maken? (Ik weet dat ik geen wonderen moet verwachten)
Geeeen idee, daar heb ik me niet zo in verdiept. Volgens mij gaat het letterlijk om microvezels dus zie je dat ook niet met het blote oog? Bij mijn waszakje zou dat er wel doorheen gaan.
Goed verhaal dit haha, heb het ooit gelezen/gehoord en moet daar nu bij elk gebruik aan denken. Maar ze zijn wel veel fijner en zachter dan bv m’n bamboe wattenschijfjes die nu iets van 2 jaar oud zijn en op mijn ogen niet mega fijn aanvoelen
Je hebt de Guppygriend, een waszak die microvezels wel tegenhoudt. Maar verder laten alle synthetische stoffen microvezels los in de wasmachine. Dus tenzij je enkel katoen, linnen en wol draagt zijn die paar schijfjes niet zozeer de grote boosdoeners (helaas).
Ik gebruik deze ‘s nachts en dag overdag vitamine c, dat werkt echt top. Zie dat ie niet leverbaar is, maar miss een vergelijkbare creme qua ingredienten?
Edit: @Zora ik bedenk nu trouwens dat bij mij microneedling heel goed heeft geholpen tegen littekens. Weet niet of dat een optie is?
@MeerChanelDanCoco ik gebruik sinds 2 weken de cerave oil to cream, en het is zeker niet geschikt als stap 1 maar wel een fijne cleanser voor een droge huid.
Klopt! Zo gebruik ik ‘m ook.
Ik mis de beutyblog-tijden soms zo erg. Vooral alle lip producten swatches ik wil graag wat nieuwe lipsticks kopen maar ben echt inspiratieloos. Vind het ook lastig dat er in de meeste winkel nog stééds geen testers liggen, echt irritant.
Dus, wat is jullie favoriete lip product? Dan kan ik online hopelijk wat gerichter op zoek en uiteindelijk maar gewoon wat kopen
Qua lipsticks vind ik de lip crush lipsticks van Bobbi Brown het fijnst. Mooie kleuren en zitten comfortabel (houden niet mega lang). Mac is ook ook altijd prima
Edit: ben het wel met je eens wta betreft beautyblogs. Tegenwoordig kun je zo weinig swatches en uitgebreide reviews vinden van nieuwe producten. En als er iets is, dan is het op youtube en moet je eerst 15 minuten advertenties en geblaat door voordat je bij de swatches en review bent
Temptalia heeft nog steeds swatches!
Ik heb een tijd lang Revitalash gebruikt en kreeg daar hele mooie wimpers van maar helaas ook rode jeukende ogen. Nu ben ik opzoek naar een ander wimperserum die geen irritatie geeft. Heeft iemand hier tips? Die van Etude House heb ik geprobeerd maar zonder enkel resultaat.
Ik heb volgens mij 6 dagen gewacht, maar dat was ook meer omdat het zo uitkwam. Ik moet zeggen dat ik ook wel snel + veel zweet als ik sport, dus vandaar dat ik ook wat langer er tussen liet.
Weet iemand of je nog testers bij douglas kunt kopen van bijvoorbeeld Mac foundation? Want ik wil weer starten met foundation maar van heel been varianten krijg ik na 2/3 dagen eczeem
Nanolash serum en Aphro Celina Serum werken allebei goed!
Als je niet te veel geld wilt betalen, de Catrice lipsticks zijn nog altijd heel fijn en vooral de matte blijven lang zitten. Als ik ze 's morgens op doe zit er 's avonds nog steeds een lichte stain (en voor die prijs is het geen ramp als er eens een miskleun tussen zit).
Die hoef je niet te kopen, kun je gewoon vragen en dan maken ze die voor je. Weet je of je voor een bepaald ingrediënt allergisch bent? Zou het gewoon even uitleggen, dan maken ze gewoon een sample voor je, maar wel van 1/2 foundations en niet van 10 zoals sommige mensen wel eens willen. en Mac heeft wel een beetje de regel dat zij het in de winkel bij je aanbrengen en je het zo kunt proberen, dat is dan je sample, dus soms doen ze er wel eens moeilijk over maar als je het gewoon uitlegt maken ze het wel voor je hoor.
Cicaplast b5 van La Roche Posay werkt bij mij het beste.
@TanteBetje mijn update nog vergeten maar ik merk al direct verschil na een keer de LA 5% te gebruiken haha, straks weer een beurt na een week
Alleen wassen met water als je het al wil wassen, en een verzachtende zalf gebruiken zonder irriterende ingrediënten.
Beetje random vraag, maar ik ga volgende week naar New York en vroeg me af of er nog echt beautymerken zijn die goedkoper zijn daar. Voor mijn gevoel is het (zeker door de eurokoers nu) niet meer zo’n enorm verschil met hier, maar wilde het hier toch nog ff checken