Het Beautytopic #3

Ik mis de beutyblog-tijden soms zo erg. Vooral alle lip producten swatches :sob: ik wil graag wat nieuwe lipsticks kopen maar ben echt inspiratieloos. Vind het ook lastig dat er in de meeste winkel nog stééds geen testers liggen, echt irritant.

Dus, wat is jullie favoriete lip product? Dan kan ik online hopelijk wat gerichter op zoek en uiteindelijk maar gewoon wat kopen :joy:

4 likes

Qua lipsticks vind ik de lip crush lipsticks van Bobbi Brown het fijnst. Mooie kleuren en zitten comfortabel (houden niet mega lang). Mac is ook ook altijd prima

Edit: ben het wel met je eens wta betreft beautyblogs. Tegenwoordig kun je zo weinig swatches en uitgebreide reviews vinden van nieuwe producten. En als er iets is, dan is het op youtube en moet je eerst 15 minuten advertenties en geblaat door voordat je bij de swatches en review bent

2 likes

Temptalia heeft nog steeds swatches!

1 like

Ik heb een tijd lang Revitalash gebruikt en kreeg daar hele mooie wimpers van maar helaas ook rode jeukende ogen. Nu ben ik opzoek naar een ander wimperserum die geen irritatie geeft. Heeft iemand hier tips? Die van Etude House heb ik geprobeerd maar zonder enkel resultaat.

2 likes

Ik heb volgens mij 6 dagen gewacht, maar dat was ook meer omdat het zo uitkwam. Ik moet zeggen dat ik ook wel snel + veel zweet als ik sport, dus vandaar dat ik ook wat langer er tussen liet.

2 likes

Weet iemand of je nog testers bij douglas kunt kopen van bijvoorbeeld Mac foundation? Want ik wil weer starten met foundation maar van heel been varianten krijg ik na 2/3 dagen eczeem :pleading_face:

1 like

Nanolash serum en Aphro Celina Serum werken allebei goed!

1 like

Als je niet te veel geld wilt betalen, de Catrice lipsticks zijn nog altijd heel fijn en vooral de matte blijven lang zitten. Als ik ze 's morgens op doe zit er 's avonds nog steeds een lichte stain (en voor die prijs is het geen ramp als er eens een miskleun tussen zit).

2 likes

Die hoef je niet te kopen, kun je gewoon vragen en dan maken ze die voor je. Weet je of je voor een bepaald ingrediënt allergisch bent? Zou het gewoon even uitleggen, dan maken ze gewoon een sample voor je, maar wel van 1/2 foundations en niet van 10 zoals sommige mensen wel eens willen. :sweat_smile: en Mac heeft wel een beetje de regel dat zij het in de winkel bij je aanbrengen en je het zo kunt proberen, dat is dan je sample, dus soms doen ze er wel eens moeilijk over maar als je het gewoon uitlegt maken ze het wel voor je hoor.

Cicaplast b5 van La Roche Posay werkt bij mij het beste.

6 likes

@TanteBetje mijn update nog vergeten maar ik merk al direct verschil na een keer de LA 5% te gebruiken haha, straks weer een beurt na een week :blush:

3 likes

Alleen wassen met water als je het al wil wassen, en een verzachtende zalf gebruiken zonder irriterende ingrediënten.

4 likes

Beetje random vraag, maar ik ga volgende week naar New York en vroeg me af of er nog echt beautymerken zijn die goedkoper zijn daar. Voor mijn gevoel is het (zeker door de eurokoers nu) niet meer zo’n enorm verschil met hier, maar wilde het hier toch nog ff checken :slight_smile:

Volgens mij maakt het qua prijs bijna niks meer uit voor high end merken, drugstore is daar vaak wel goedkoper. L’Oréal mascara hier bijv €15 en daar $8.

1 like

Iemand ervaring met de CT magic eye rescue? Ik heb het nu in mn mandje zitten, maar twijfel of het de €43 waard is.

Ben desperate voor een goede oogcreme nu de winter er weer aankomt dus budget is no issue, als het maar werkt :raised_hands:

3 likes

Niet met deze, maar mocht je hier negatieve reacties op krijgen dan kan ik medik8’s r-retinoate day & night eye serum aanraden!

4 likes

Ik gebruik nanolash en ben heel tevreden. In januari begonnen en heb nu net weer een nieuwe besteld, gaat lang mee!

2 likes

Ok houd ik in gedachten, sla je post op.

Schrok ff van de prijs, maar budget was geen issue he🫣 ga het toch proberen, reviews online zijn wel positief. Mocht het niet werken dan ga ik voor deze.

2 likes

Ooh wilde net die van etude house tippen. Bij mij werkt ie super.

Anders ouderwets castor oil, deed bij mij ook veel. En de mascara van grande cosmetics. Was ik echt over verrast. Serum weet ik niet, maar als de mascara al zo goed werkte het serum miss ook.

1 like

Het is wel iets goedkoper, maar de prijzen in de winkel zijn daar exclusief btw. Uiteindelijk scheelt het met btw en koers amper. Zou vooral voor de merken/producten gaan die we hier niet hebben. Tarte is een van mijn favo’s!

3 likes