Heb jij toevallig ervaring met Shape Tape? Is volgens mij een HG concealer voor veel mensen, schijnt alleen wel wat droger zijn. Twijfel tussen deze en de Nars Radiant Creamy Concealer.
Ik vond de shape tape heel dik qua textuur en de radiant creamy van Nars creased bij mij al als ik alleen naar de verpakking kijk. De soft matte van Nars vind ik echt top, daar kan je ook naar kijken.
Ah thanks voor de tip! Ga gelijk even online reviews lezen enz.
Zo ik wil dit toch even kwijt.
Net in een opruimaanval was ik het helemaal zat, trok mijn make up la open, en heb een boodschappentas aan make up weggegooid.
Bewaar al jaren oude MAC lipsticks, 50 colourpopshadows, oude blushes etc. Colourpoplippies, de eerste Kylie lippies etc. Net alles weggegooid. Gebruik het niet, het is al minimaal 5+ jaar oud en het ligt maar te liggen. Draag tegenwoordig alleen nog maar een beetje foundation en mascara…
Wel even slikken als ik mij bedenk hoeveel ik er aan uit heb gegeven, was vroeger echt een make up junkie en kocht alles n.a.v. reviews op blogs en alle MAC limited editions.
Ik heb nu alleen nog maar een paar highlighters en een paar ongebruikte MAC lipsticks die nog goed ruiken en er nog goed uitzien. Én ik heb nog al mijn eyeshadow paletten, daar twijfel ik nog over. Ook weggooien?
Heerlijk! Hahah heb ik pas ook gedaan want ik ga verhuizen en dacht idd ook ik bewaar deze troep al jaren maar gebruik het nooit. De paletten die nog mooi waren heb ik via hier weggegeven want vond zonde ze weg te gooien maar gebruikte ze ook niet. Mss het weggeeftopic?
Oh en anders is mijn tactiek (ook met kleding vaak) dat ik het nog bewaar maar als ik het na 2 a 3 maanden nog steeds niet heb gebruikt kan het dus alsnog weg.
Oh dat is misschien wel een idee om het weg te geven inderdaad. Alleen is dat wel ‘‘veilig’’ want de paletten zijn al best een aantal jaar oud!
Weet iemand nog een mooie kleur lipstick als je een koele ondertoon hebt en een beetje een rozige/framboos/plum every day kleur wil?
Heeft iemand tips voor wenkbrauwverf om zelf thuis te gebruiken? Ik lees in recensies dat die van de Kruidvat eigen merk niet heel goed is.
Ja deze idd! Is top en ook niet zo duur.
Heeft iemand tips qua producten als je wilt beginnen met acrylnagels om zelf te zetten? Ik zie door bomen het bos niet meer en wil niet zomer een set of losse spullen halen zonder dat ik weet of het goed is of niet.
Een frees, ik ben gestopt met het zelf doen omdat ik echt letterlijk moe werd van al het vijlen
Dat lijkt me sowieso een goeie inderdaad! Daar had ik nog nirt aan gedacht. Nog tips qua producten qua acryl etc? Waar je die het beste kunt aanschaffen?
Nee, ik kocht tips gewoon op Ali en acryl heb ik destijds bij een groothandel gekocht maar geen noemenswaardig merk ofzo.
In het nageltopic kun je hier ook vlg mij tips vinden!
Dan heb ik de zoekfunctie niet volledig goed gebruikt denk ik.
Weet iemand dit? Zijn oude oogschaduw paletten nog veilig om te gebruiken
Zolang de kleur/textuur/geur niet veranderd gebruik ik het altijd nog gewoon.
Als iemand hier nog een concealer tip heeft qua groene wallen, dan hoor ik het graag. Color correcting doet iig niets helaas.
Wat voor correctors heb je geprobeerd?
Een zalmrozige van la girl ofzo en geel van la roche posay.
En gewoon alleen ‘normale’ concealer maakt het soms bijna erger
Ik had hier tot een jaar of twee nooit last van, dus ben nog heel erg aan het proberen.