Het Beautytopic #3

Misschien het weggeeftopic? Ik heb wellicht wel interesse in Prism :innocent:

2 likes

Oh God ja ik dacht alleen aan verkooptopic :woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2: En dacht hoef er geen geld voor haha

Ik zal morgen even foto’s maken en uploaden in dat topic!

3 likes

In het Weggeef topic, idd, ik heb wel interesse in soft glam en betaal je graag de verzendkosten.

1 like

Een half uur in laten trekken heb ik gelezen, dan wassen en daarna liefst in de zon hangen.

1 like

@PrincessPeach gisteren aangekomen en was verbaasd van de grootte van de fles haha, ik ging er van uit dat het een serum van 30 ml was, voelt wel heel fijn dus ben benieuwd naar het resultaat
mijn eerste bevinding is wel vrije positief, al moet ik terug gaan exfoliëren voel ik nu :’)

2 likes

Wat zijn echte musthaves van Charlotte Tilburry? Ik ga binnenkort naar Londen en wil daar graag wat dingetjes aanschaffen.

Ja dat jad ik ook de eerste keer! Ik giet een deel in een glazen pompflesje, veel handiger ook!

3 likes

oh da’s eigenlijk wel slim! binnenkort maar eens even naar kijken

1 like

Ik heb wel interesse in het JS palette! Volgens mij ben je dan al van alle drie af nu :relaxed:

——

Hoe bewaren jullie je (everyday) make up? Ik heb nu van alles 1 ding, dus echt een kleine basis, en zoek eigenlijk een bakje/houder waar ik het in kan zetten. Iets dat in de badkamer kan staan, maar wat ik ook makkelijk mee kan nemen naar de woonkamer, want daar maak ik me altijd op. Een toilettas vind ik niet zo handig want dan wordt het zo’n graaitas, dus zoek meer iets met wat vakjes ofzo.

1 like
1 like

Ik heb de contour wand, die vind ik heel mooi, makkelijk te blenden. En de Hollywood flawless filter. Vind ik ook mooi maar zie mensen t als foundation gebruiken maar dan lijk ik echt op een glansbal. Als highlighter vind ik het wel mooi. Alles blend mooi in elkaar.

2 likes

Ik heb deze opberger van Ikea in de badkamer staan waarin ik make-up en medicijnen opberg. Als ik me dan ga opmaken in de gang of woonkamer neem ik 1 of 2 van die lades mee.

2 likes

Fav make-up merk, vind bijna alles goed.
Faves: pinkgasm blush, de hollywood primer, flawless filter setting powder, de nieuwe bronzer, setting spray en ja de pillow talk lipstick en liner.

Ik heb deze van Sostrene Grene, is eigenlijk van de hobby-afdeling. Vind hem heel handig want je pakt hem zo op. Ik heb geen enorme vezameling make-up, alles wat ik heb past hier in.


8 likes

Waarom zoek je geen plekje voor je make-up in de woonkamer? Is veel beter ook voor de producten. Veel minder temperatuurverschillen en vocht.

Omdat ik geen opbergruimte in de woonkamer heb :sweat_smile: En wil het niet in het zicht hebben staan.

Pinkgasm Blush en de bronzer/highlighter duo. De wands schijnen ook mooi te zijn, maar heb ik nog niet geprobeerd.

3 likes

Deze heb ik voor hobbyspullen, ideaal want deze is onbehandeld en kun je dus nog heel gemakkelijk schilderen als je wilt!

3 likes

@Konijntje en @TanteBetje ik kon jullie geen pb sturen. Jullie mij wel? Dan stuur ik de foto’s naar jullie.
@Vaasmodel ik heb naar jou al een pb gestuurd. Let me know dan kan ik ze vandaag nog verzenden :relaxed:

2 likes

Pb gestuurd