Het Beautytopic #3

Heeft iemand weleens het hele gezicht geharst? Ik irriteer me echt aan alle donshaartjes maar is het niet slecht voor de huid en moet je het dan elke x weken bijhouden? Vraag me ook af of make up anders gaat zitten…

Bepanthen, weleda skinfood of egyptian magic cream gebruikte ik voor eczeem bij m’n ogen

3 likes

Heeft iemand hier al de nieuwe lipliners & lipgloss van Queen Tarzi geprobeerd of geswatcht? Hoe is de formule en blijven ze goed zitten? Ben er heel benieuwd naar maar ben op vakantie en kan ze zelf nog niet swatchen bij de Ici Paris.

2 likes

Klinkt misschien echt raar, maar weet dat ik zeker niet de enige ben, ik scheer de haartjes zo eens in de paar weken weg. Ik krijg er geen harde haren/stoppels voor terug. Moet wel zeggen dat het echt lichtblond is, bij donkerder is dit wellicht anders?

4 likes

Ik scheer ze ook, heb overal donker haar behalve op mijn gezicht want daar zijn ze blond, echt donshaar. Behalve m’n snor. :smiling_face_with_tear: Maar ik scheer het al jaren, geen stoppels oid en mijn make-up zit veel mooier! Harsen heb ik ook wel eens geprobeerd maar daar reageerde mijn huid best wel op en merkte qua look geen verschil tov scheren. @Pineappple

5 likes

Ik scheer mijn donshaartjes sinds kort ook. Met een safety razor! Soms laat ik er een tijdje tussen als ik geen zin heb en dat kan gewoon want de haartjes blijven zacht. In mijn geval wel lichtblonde haartjes ook.

2 likes

droge producten vervallen in principe niet snel, vaak wordt de textuur wel anders (droger, poederiger) and dan zou ik het weg gooien

1 like

Ik wil graag zo’n hollywoodspiegel, dus met van die lampjes. Ik heb alleen geen idee hoe ik iets moet aansluiten op het lichtnet :sweat_smile: Bestaan er spiegels waar lampjes opzitten die je gewoon in het stopcontact kan steken? Of kan ik beter een gewone spiegel kopen en dan aparte lampjes die in het stopcontact kunnen?

1 like

Ik heb die van de ikea, met aan elke kant van mn spiegel vijf lampen volgens mij. Deze heeft gewoon een stekkeraansluiting!

1 like

Het lijkt alsof de lijntjes rondom mijn ogen met de dag erger worden… heeft iemand tips voor een goede oogcreme?

Oké dan ga ik daar ook maar eens aan wagen! Ik heb wel een trimmer, daar doe ik altijd m’n ‘snor’ mee. Dat is in principe hetzelfde als scheren toch of zou scheren dan beter zijn?

Ik heb deze, kan gewoon met stekker! Heeft drie verschillende tinten lampjes en je kunt ze qua sterkte nog aanpassen.

lange link

Bright Beauty Vanity hollywood make up spiegel met verlichting - zwart - dimbaar met... | bol.com

4 likes

Ik doe dan vaseline. Enige wat niet prikt bij mij.

1 like

Hebben jullie aanraders voor een budget (drogisterij of parfumerie, fysieke winkel) liquid blush? Geen stain, maar eerder een creme of gel oid. Zonder glitters of shimmer en goed op te bouwen dus dat het ook subtiel kan.

Ik vond online tot nu toe alleen die van maybelline als aanrader maar stond wel bij dat die ook blotchy kan zijn. Ik heb in de winter neiging tot vochtarme huid dus gebruik dan het liefst zo weinig mogelijk poeder producten

Veel eisen maar misschien heeft een van jullie een heilige graal?

Dit is een vrij vettige cream, maar bij het opbrengen wordt het mooi droog. Zelfs de felle kleuren worden heel gedimd en het is goed op te bouwen. Ik weet niet of je dit echt drugstore noemt, maar niet duur, geweldige kwaliteit en je doet er lang mee.

Mijn favoriet.

5 likes

Ik heb ‘m ook en echt good value for money!

3 likes

Caroline Barnes gebruikte in haar laatste video deze nieuwe van MaxFactor maar ik weet niet of die hier al te koop is:
Miracle Pure Cream Blush | Max Factor

Ze zegt dat ie op het eerste gezicht metallic lijkt maar eenmaal aangebracht heel mooi en subtiel:

3 likes

Ik vind deze van etos mooi. Beetje olieachtige substantie, dus geeft ook een mooie glow. En kost bijna niks

Etos Pure Lips + Cheeks Balm 010 Soft Coral 1 EA | Etos

3 likes

Ik zie nu dat dit het eerste ingrediënt is, nice

2 likes

Wauw bedankt voor de snelle suggesties allemaal! Ik ga ze bekijken

2 likes