Het Beautytopic #3

Ik gebruik wel collageen maar niet van oslo skin lab en ik heb wel het idee dat het werkt. Ik doe elke ochtend een schepje in mijn koffie. Het product wat ik gebruik is Marine collageen poeder van Mattisson. Omdat vienneforhealth (arts in opleiding met eigen insta account die ook veel weet van voeding) dit merk aanraadde en ook onderzoeken daarbij aanhaalde waaruit blijkt dat het effect kan hebben. Zo’n losse bus is goedkoper dan dat oslo skin lab abonnement. Je kan het altijd proberen. En anders misschien eens naar een huidtherapeut voor advies. Die zijn er natuurlijk speciaal voor opgeleid dus moeten er ook veel van weten.

6 likes

Klopt de instahandle? Kan het account niet vinden :slight_smile:

5 likes

Is met haar achternaam: https://instagram.com/viennevaneijmeren?igshid=YmMyMTA2M2Y=

2 likes

Ik gebruik deze om waterproof mascara te verwijderen. Er zijn 2 versies trouwens dus echt die waterproof nemen.

2 likes

Precies dit had ik hier een tijdje geleden ook gepost. Na wat onderzoek en informatie van @Ainu heb ik 'm alsnog gekocht en die lila kleur als eerste gebruikt. Ik heb zelf bij geen een ‘niet oogschaduw’ kleur last gehad, ook niet van een waas na het verwijderen.

3 likes

Aah thanks!!

1 like

Haha ja hoor, had al zoveel potjes van The Ordinary dus wilde gisteren eindelijk beginnen aan mijn retinol maar ik zag vanochtend pas dat ik per ongeluk iets anders heb opgedaan wat ook in zo’n donker gekleurd potje zit (een B5 serum geloof ik, iets met hydratatie).

Een duidelijk teken dat ik hierna over moet gaan op iets anders en simpelers :joy: Ik dacht al huh het prikt helemaal niet ofzo, 0 irritatie, chill! :joy:

Thanks, ik ga haar volgen!

2 likes

Maybelline city bronzer :star_struck:

2 likes

Ik wilde ook City Bronzer aanraden haha

3 likes

Ik heb recent van deze een tweede gekocht, omdat de eerste helemaal op was, dat gebeurt me niet zo vaak met make-up! :sweat_smile:

En dan de lichtste kleur.

4 likes

Vind ik niet, al heb ik juist wel een warme kleur nodig doordat ik een beetje ginger-blond bent en koel ziet er juist daardoor heel raar uit.

2 likes

ik weet niet waarom maar ik heb twee aha’s van the ordinary gekocht maar weet eigenlijk niet hoe ik ze moet gebruiken :’)

in het verleden gebruikte ik pixi glow tonic wat ik erop kan laten en pads die je moest naspoelen met water

Welke heb je?

2 likes

Ik zou een extra stap invoegen door een exfoliant in te voegen. Probeer eens een mooie AHA, lactic acid in een milde vorm. Dat helpt met het opruimen van dode huidcellen en pakt je moisturiser ook wat beter. Het beste kun je dit 2/3 x per week doen. Voorzichtig opbouwen en een spf gebruiken!

5 likes

Ik zou voor een licht exfolierende toner gaan, dat doffe effect kun je ook krijgen door dode huidcellen.

3 likes

the ordinary lactic acid 5% en glycolic acid 7%

ik snap überhaubt net waarom ik beide besteld heb, alhoewel, jawel, ik vind TO gewoon super onduidelijk denk ik

2 likes

Ja, en AHA werkt wat oppervlakkiger en helpt daarom wat meer om een glow te krijgen. En BHA is meer voor een vette huid of helpt goed bij mee-eters enzo.

Ik zou bijvoorbeeld deze aanraden:

2 likes

Zo zacht mogelijk. Het kan best dat je een vochtarme huid hebt, omdat je de beste producten voor jou huid nog niet gevonden hebt.

1 like

Die is behoorlijk heftig, ik kan die niet verdragen op mijn gezicht, zelfs niet na jaren exfolieren. Wel geweldig spul voor keratosis pilaris armen en droge benen.

3 likes