Ik gebruik nu een Cerave bodylotion die ik superfijn vind, ze hebben 'm ook in bodybutter vorm geloof ik
Ik heb een eczeem/psoriasis huid en ik ben op aanraden van de dermatoloog deze gaan gebruiken:
Ik zweer erbij. Trekt lekker/snel in, terwijl het wel je huid blijft voeden. Als ik bijvoorbeeld op het einde van de dag douche, voel ik bijvoorbeeld dat ik de creme er nog kan âafwassenâ. Maar dan voel ik hem niet meer op mân huid liggen, moeilijk uit te leggen. En het enige wat hielp bij mijn jeukbenen van de stress of het ontharen.
Je kan een crème van LRP van diezelfde lijn voor je gezicht kopen. De nutrific intense heet het maar ze hebben nog meer in het gamma.
Ja, ik gebruik hem als moisturizer! Terwijl ik vroeger echt niet geloofde in crèmes die voor je lichaam en je gezicht kunt gebruiken. Gebruik hem nu al 3 jaar zonder problemen.
Ja amandel, melk, katoen en klaproos en kersenbloesem zijn mijn favorieten.
Working hands van OâKeeffeâs of de handcreme van Drs leenarts. Maar ruikt allebei nergens naar, werkt wel heel erg goed.
Die van Kiehlâs en die van Avène.
Wat zijn aanraders qua beauty uit Engeland (ik reis met handbagage) ik zou alvast leuke kerstcadeaus willen kopen niet voor mijzelf
Tatcha, rare beauty.
Nee ik zou m ff afdoen met een doekje en gewoon weer gebruiken
Hada Labo (bij Superdrug), dankzij de lotion geen droge huid meer.
Lisa Eldridgeâs pop up in Covent Garden is verlengd, dus die is nog open. Echt super goede make-up! Ze verzendt ook gewoon naar Nederland vanuit Nederland (dus geen brexit gedoe enzo), maar dan kan je het irl swatchen/zien als je dat wilt.
Ohja en er zit een Glossier winkel
Ik ook!!
Heeft iemand deze al in Nederland gespot? Heb net in Duitsland andere items uit deze collectie gekocht - love it allemaal - maar wil deze ook heel graag!
Volgens mij heeft Boozyshop deze collectie sowieso. Is hij zo mooi?
Klopt, maar deze staat niet (meer) online⌠Geen idee of âie mooi is, volgens tiktok is het een CT dupe. En hij is in in Disney stijl, dus wil âm gewoon hebben haha!
Een oud bericht maar zou je de Concealer stick eerder adviseren of de Corrector stick van BB? Die is ook voor onder de ogen zie ik net.
Thanks!
-
- Aqua, Dimethicone, Glycerin, Dimethicone Crosspolymer, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Ethylhexylglycerin, Cetearyl Olivate, Dimethiconol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Sorbitan Olivate, Laureth-7, Carbomer, Sodium Hydroxide, Chlorphenesin, Phenoxyethanol, Parfum, CI 42090.
-
- Aqua, Dimethicone, Glycerin, Cetearyl Olivate, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Ethylhexylglycerin, Dimethicone Crosspolymer, Dimethiconol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Synthetic Beeswax, Sorbitan Olivate, Laureth-7, Carbomer, Sodium Hydroxide, Chlorphenesin, Phenoxyethanol.
aosl ik het zie zijn het quasi dezelfde producten, met een kleine wijziging in formule voor de textuur, ik wel niet echt de indruk dat er veel nuttigs in zit eerlijk gezegd, vooral veel silicone, een vet alcohol en hyaluronzuur derivaat, doet me denken aan die klassieke gel van clinique