Die van Kiehl’s en die van Avène.
Wat zijn aanraders qua beauty uit Engeland (ik reis met handbagage) ik zou alvast leuke kerstcadeaus willen kopen niet voor mijzelf
Tatcha, rare beauty.
Nee ik zou m ff afdoen met een doekje en gewoon weer gebruiken
Hada Labo (bij Superdrug), dankzij de lotion geen droge huid meer.
Lisa Eldridge’s pop up in Covent Garden is verlengd, dus die is nog open. Echt super goede make-up! Ze verzendt ook gewoon naar Nederland vanuit Nederland (dus geen brexit gedoe enzo), maar dan kan je het irl swatchen/zien als je dat wilt.
Ohja en er zit een Glossier winkel
Ik ook!!
Heeft iemand deze al in Nederland gespot? Heb net in Duitsland andere items uit deze collectie gekocht - love it allemaal - maar wil deze ook heel graag!
Volgens mij heeft Boozyshop deze collectie sowieso. Is hij zo mooi?
Klopt, maar deze staat niet (meer) online… Geen idee of ‘ie mooi is, volgens tiktok is het een CT dupe. En hij is in in Disney stijl, dus wil ‘m gewoon hebben haha!
Een oud bericht maar zou je de Concealer stick eerder adviseren of de Corrector stick van BB? Die is ook voor onder de ogen zie ik net.
Thanks!
-
- Aqua, Dimethicone, Glycerin, Dimethicone Crosspolymer, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Ethylhexylglycerin, Cetearyl Olivate, Dimethiconol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Sorbitan Olivate, Laureth-7, Carbomer, Sodium Hydroxide, Chlorphenesin, Phenoxyethanol, Parfum, CI 42090.
-
- Aqua, Dimethicone, Glycerin, Cetearyl Olivate, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Ethylhexylglycerin, Dimethicone Crosspolymer, Dimethiconol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Synthetic Beeswax, Sorbitan Olivate, Laureth-7, Carbomer, Sodium Hydroxide, Chlorphenesin, Phenoxyethanol.
aosl ik het zie zijn het quasi dezelfde producten, met een kleine wijziging in formule voor de textuur, ik wel niet echt de indruk dat er veel nuttigs in zit eerlijk gezegd, vooral veel silicone, een vet alcohol en hyaluronzuur derivaat, doet me denken aan die klassieke gel van clinique
Zijn allebei verschillende producten die je eigenlijk icm elkaar gebruikt. Eerst de corrector om de kleur te corrigeren, die corrector is vaak roze/oranje qua ondertoon, en daar overheen de concealer om het gewoon een geheel te maken met de rest van je gezicht.
Glycerin wordt ondergewaardeerd
ik vind glycerin echt niet veel doen nee, maar als je het wel goed vind werken heb je echt geen ‘dure’ creme daarvoor nodig naar mijn mening
Er is een tiktok filter die je eerst je face shape laat bepalen, en dan de contourlijnen voor je bepaalt. Is dat wat?