Iemand die een goede tip heeft voor een vloeibare bronzer voor de wat droge lichte huid om mee te contouren? Ik heb er eentje van elf geprobeerd maar die was heel streperig, en eentje van catrice was te warm. Ik heb nu het weer kouder wordt een nog drogere huid, en de bronzer die ik nu voor contour gebruik (hoola lite van benefit) ligt niet mooi op m’n huid.
De mooiste die ik ken, is niet in NL verkrijgbaar. Het is de Fenty Beauty Match Stix Contour in de kleur Mocha. Blend echt prachtig in en gaat lang mee.
Daarnaast zag ik bij de Bijenkorf een Nars cream bronzer in de kleur Laguna, en die vond ik ook erg mooi.
Niet helemaal vloeibaar (want cream bronzer stick) maar wel heel erg fijn vind ik de ABH stick contour. Blend heel mooi uit, zowel met kwast als spons, en de kleuren zijn heel mooi koel. Ik heb de kleur shadow btw en dat is voor mij de perfecte contour kleur (qua foundation kleur ben ik Double Wear 1w1 bone).
Ik heb dit oogserum en ik ben er heel blij mee maar het is wel best duur. Ik denk dat ik het vooral fijn vind door de applicator, zo’n soort balletje dat koud aanvoelt. Kennen jullie andere oogserums die dat ook hebben?
De Charlotte Tilbury Hollywood contour wand.
Gebruik nu een tijdje en vind m echt zo mooi!
Die van balea heb ik al eens gehad en die kon ik niet verdragen helaas! Maar die van l’oreal is een goeie om eens uit te proberen
Ik gebruik nu een Cerave bodylotion die ik superfijn vind, ze hebben 'm ook in bodybutter vorm geloof ik
Ik heb een eczeem/psoriasis huid en ik ben op aanraden van de dermatoloog deze gaan gebruiken:
Ik zweer erbij. Trekt lekker/snel in, terwijl het wel je huid blijft voeden. Als ik bijvoorbeeld op het einde van de dag douche, voel ik bijvoorbeeld dat ik de creme er nog kan ‘afwassen’. Maar dan voel ik hem niet meer op m’n huid liggen, moeilijk uit te leggen. En het enige wat hielp bij mijn jeukbenen van de stress of het ontharen.
Je kan een crème van LRP van diezelfde lijn voor je gezicht kopen. De nutrific intense heet het maar ze hebben nog meer in het gamma.
Ja, ik gebruik hem als moisturizer! Terwijl ik vroeger echt niet geloofde in crèmes die voor je lichaam en je gezicht kunt gebruiken. Gebruik hem nu al 3 jaar zonder problemen.
Ja amandel, melk, katoen en klaproos en kersenbloesem zijn mijn favorieten.
Working hands van O’Keeffe’s of de handcreme van Drs leenarts. Maar ruikt allebei nergens naar, werkt wel heel erg goed.
Die van Kiehl’s en die van Avène.
Wat zijn aanraders qua beauty uit Engeland (ik reis met handbagage) ik zou alvast leuke kerstcadeaus willen kopen niet voor mijzelf
Tatcha, rare beauty.
Nee ik zou m ff afdoen met een doekje en gewoon weer gebruiken
Hada Labo (bij Superdrug), dankzij de lotion geen droge huid meer.