Het Beautytopic #3

Lisa Eldridge’s pop up in Covent Garden is verlengd, dus die is nog open. Echt super goede make-up! Ze verzendt ook gewoon naar Nederland vanuit Nederland (dus geen brexit gedoe enzo), maar dan kan je het irl swatchen/zien als je dat wilt.

Ohja en er zit een Glossier winkel

5 likes

Ik ook!!

1 like

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Haar/ kapsel topic

Heeft iemand deze al in Nederland gespot? Heb net in Duitsland andere items uit deze collectie gekocht - love it allemaal - maar wil deze ook heel graag!

image

2 likes

Volgens mij heeft Boozyshop deze collectie sowieso. Is hij zo mooi?

Klopt, maar deze staat niet (meer) online… Geen idee of ‘ie mooi is, volgens tiktok is het een CT dupe. En hij is in in Disney stijl, dus wil ‘m gewoon hebben haha!

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Ontharingstopic

Een oud bericht maar zou je de Concealer stick eerder adviseren of de Corrector stick van BB? Die is ook voor onder de ogen zie ik net.
Thanks!

• Aqua, Dimethicone, Glycerin, Dimethicone Crosspolymer, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Ethylhexylglycerin, Cetearyl Olivate, Dimethiconol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Sorbitan Olivate, Laureth-7, Carbomer, Sodium Hydroxide, Chlorphenesin, Phenoxyethanol, Parfum, CI 42090.
    • Aqua, Dimethicone, Glycerin, Cetearyl Olivate, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Ethylhexylglycerin, Dimethicone Crosspolymer, Dimethiconol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Synthetic Beeswax, Sorbitan Olivate, Laureth-7, Carbomer, Sodium Hydroxide, Chlorphenesin, Phenoxyethanol.

aosl ik het zie zijn het quasi dezelfde producten, met een kleine wijziging in formule voor de textuur, ik wel niet echt de indruk dat er veel nuttigs in zit eerlijk gezegd, vooral veel silicone, een vet alcohol en hyaluronzuur derivaat, doet me denken aan die klassieke gel van clinique

2 likes

Zijn allebei verschillende producten die je eigenlijk icm elkaar gebruikt. Eerst de corrector om de kleur te corrigeren, die corrector is vaak roze/oranje qua ondertoon, en daar overheen de concealer om het gewoon een geheel te maken met de rest van je gezicht.

1 like

Glycerin wordt ondergewaardeerd :sweat_smile:

3 likes

ik vind glycerin echt niet veel doen nee, maar als je het wel goed vind werken heb je echt geen ‘dure’ creme daarvoor nodig naar mijn mening

Er is een tiktok filter die je eerst je face shape laat bepalen, en dan de contourlijnen voor je bepaalt. Is dat wat?

Ik zou altijd gaan voor creamproducten, die liggen zoveel mooier op je huid. Gebruik even de zoekfunctie in dit topic. Er zijn recent een vragen gesteld over cream contour en en cream blush. Highligher is nooit het moeilijkste te vinden. De meest fijne kwast voor dit soort producten vind ik de Real Techniques Sculpting Brush. Ik gebruik de mini versie, erg fijn.

1 like

Ik vind de NYX blush in taupe heel fijn om mee te contouren. Ik denk dat ik door de jaren heen al 15 verpakkingen heb opgemaakt. De kleur is koel, niet te donker en je kunt hem goed opbouwen. Ik gebruik er een grote poederkwast voor die ik een beetje smaller maak met mijn vingers bij het opbrengen en daarna gebruik ik hem normaal om hem mooi te blenden.

1 like

Ik zou persoonlijk cream producten niet zo snel aanraden aan iemand die nog nooit gecontourd heeft. Puur omdat het best wel afhankelijk is van wat voor een producten je eronder gebruikt en de techniek, of het wel of niet vlekkerig wordt. Poeder is wat bewerkelijker, dus dan kun je beginnen met een beetje aanbrengen en naar eigen inzicht wat meer laagjes er overheen doen. Een schuin afgesneden kwast vind ik het fijnst werken! Daarna kun je altijd nog over op cream producten, zodra je de basis een beetje onder de knie hebt.

2 likes

Voordat iedereen die eerst het screenshot ziet en daarna pas m’n post leest blij wordt: dit werkt dus nog niet helaas

Ik kreeg net deze pop up toen ik naar glossier.com ging. Kan me niet herinneren dat ik dit eerder kreeg, volgens mij was het toen een soort ‘we verzenden nog niet naar je land’ achtig iets. Zouden ze binnenkort naar meer landen gaan verzenden en dit per ongeluk alvast aan hebben gezet? (Je kunt geen Nederland kiezen uit die lijst en ook niet bij het afrekenen.) Of is dit al super lang zo en herinner ik me zomaar iets anders? Maar dat zou ook gek zijn want dan zou er al heel lang staan dat er verzendopties voor NL zijn terwijl dat niet zo is

5 likes

Volgens mij was dit eerst niet zo, dus ik hoop heeel erg dat ze ook hierheen gaan verzenden binnenkort!

2 likes

Nee dit was eerder niet zo, dat zou echt top zijn mochten ze naar NL gaan verzenden. Ik zie het niet staan trouwens als ik de site open.

2 likes

En in een incognito browser of als je je cookies verwijdert? Ik hoop dat ze het per ongeluk live aan het testen zijn in plaats van in een testomgeving ofzo, zou echt zo fijn zijn als ze eindelijk naar meer landen gaan verzenden. Ze gebruiken nu ook opeens Shopify voor alle huidige landen in plaats van hun oude ‘eigen’ checkout omgeving, dus ik begin er steeds meer in te geloven dat ze dit gaan doen (en dus via Shopify makkelijk duties/taxes etc kunnen berekenen) :heart:

…of ze wilden om een andere reden switchen naar Shopify en hebben niet gemerkt dat die pop up sindsdien getoond wordt

3 likes