Het Beautytopic #3

Bedankt voor de tip! Ik heb weer een opstoot van mijn rosacea dus misschien is dit het proberen waard :slight_smile:

Ze hebben mijn favoriete groene primer van Catrice uit het assortiment gehaald/vernieuwd, maar nu is hij niet meer zo donkergroen als dat ik wil. Ik vond de groene waas niet erg, want doe er toch nog foundation etc. overheen. Zo irritant dat ik nu op zoek moet naar een nieuwe. Die van Maybelline werkt ook voor geen meter :sweat_smile:. Ik las hier over NYX, dus ik ga daar nog even naar kijken, maar andere tips zijn welkom

5 likes

Ik heb gisteren mijn eerste peeling gehad, het was echt heel fijn. Eerst uitgebreid schoongemaakt, scrub, masker, mee-eters weghalen (auw), wenkbrauwen geepileerd en toen die peeling. Ik krijg er in totaal zes, van PCA. Ik hoop echt dat dit mijn huid het laatste zetje gaat geven om van de acne af te komen.

14 likes

Je kunt hiervoor het beste zeep met glycerine gebruiken. Het is de glycerine die je wenkbrauwen op zn plaats houdt. Of het vet blijft, hangt af van de ingrediënten, maar zeep is altijd een beetje vettig.
En je wenkbrauwen vallen niet zomaar uit gewoon zeep. Probeer eens de glycerinezeep van Hema (3 blokken voor 4 euro). Die is eindelijk weer verkrijgbaar (was meer dan een jaar niet beschikbaar) en het is een hele basale zeep.

3 likes

Hebben jullie aanraders die bij Douglas online te koop zijn? Wil mezelf eens verwennen met wat online retail therapy. Ik sta open voor alle suggesties maar zoek vooral in de categorieën: serums, toners, oogcremes e.d., treatments, oogmake-up, lipproducten, blush en tools.

Anastasia Brow Freeze vind ik heel chill, dat is een gel en droogt uit. Maar dat is helaas niet prijscategorie Essence. Misschien is de versie van e.l.f. wat?

1 like

Haarlak!

2 likes

Ik gebruik de NYX brow glue, cheap en heel fijn vind ik

4 likes
  • Gucci mascara
  • Gucci primer
  • Elemis resurfacing pads
  • Kiehl’s avocado oogcreme
  • Kiehl’s ultra facial cream
  • shampoo en conditioner van Kerastase
  • lipgloss maybelline lifter gloss
1 like

Kiehls retinol, ik zweeeeer het erbij!
Het is enorm duur maar echt worth it.

2 likes

Patchology eye patches!

2 likes

Die brow soap van Essence ging bij mij schuimen :joy:
Ik ben heel erg fan van de NYX brow glue, maar nog meer fan van de e.l.f. brow lift! Gaat ook veel langer mee en wat mij betreft beter te doseren ook.

5 likes

Ik vind de Lottie London brow soap ook heel fijn!

4 likes

Hahaha. Die brow soap van Essence doet echt niets voor me.

2 likes

Ik zit hier even naar te kijken en waarschijnlijk kijk ik niet goed maar hoeveel % retinol zit hier in? Gezien de naam gaat het om een laag percentage? Wat vind je er zo fijn aan?

1 like

Douglas zet tijdens kortingsacties trouwens ook heel veel op ‘uitverkocht’ terwijl het er nu gewoon weer is.

Wishlist:

• Natasha Denona Mini Retro palette
  • Dior Backstage Rosy Glow Blush
  • UD on the run palette
2 likes

Heb je die blush al eens geprobeerd? Ik vind m namelijk totaal niet boeiend, snap de hype er ook totaal niet van want het is gewoon een roze blush.

Nee haha, ik ben gewoon geinfluenced en heb niet zo’n roze kleur :’)

1 like

Die browsoap van essence blijft bij mij altijd wel goed zitten. Ook niet vettig. Ik doe als extra touch wel altijd wat haarlak op een wattenstokje en dat dep ik er dan overheen. Dan zit het de hele dag als een huis.

1 like

Welk serum adviseren jullie als all in one serum voor de ochtend? Ik gebruik nu TO The Buffet + copper peptides, maar ik zie weinig verschil.
Huidtype is vochtarm.

1 like