Het Beautytopic #3

Ik gebruik de NYX brow glue, cheap en heel fijn vind ik

4 likes
  • Gucci mascara
  • Gucci primer
  • Elemis resurfacing pads
  • Kiehl’s avocado oogcreme
  • Kiehl’s ultra facial cream
  • shampoo en conditioner van Kerastase
  • lipgloss maybelline lifter gloss
1 like

Kiehls retinol, ik zweeeeer het erbij!
Het is enorm duur maar echt worth it.

2 likes

Patchology eye patches!

2 likes

Die brow soap van Essence ging bij mij schuimen :joy:
Ik ben heel erg fan van de NYX brow glue, maar nog meer fan van de e.l.f. brow lift! Gaat ook veel langer mee en wat mij betreft beter te doseren ook.

5 likes

Ik vind de Lottie London brow soap ook heel fijn!

4 likes

Hahaha. Die brow soap van Essence doet echt niets voor me.

2 likes

Ik zit hier even naar te kijken en waarschijnlijk kijk ik niet goed maar hoeveel % retinol zit hier in? Gezien de naam gaat het om een laag percentage? Wat vind je er zo fijn aan?

1 like

Douglas zet tijdens kortingsacties trouwens ook heel veel op ‘uitverkocht’ terwijl het er nu gewoon weer is.

Wishlist:

• Natasha Denona Mini Retro palette
  • Dior Backstage Rosy Glow Blush
  • UD on the run palette
2 likes

Heb je die blush al eens geprobeerd? Ik vind m namelijk totaal niet boeiend, snap de hype er ook totaal niet van want het is gewoon een roze blush.

Nee haha, ik ben gewoon geinfluenced en heb niet zo’n roze kleur :’)

1 like

Die browsoap van essence blijft bij mij altijd wel goed zitten. Ook niet vettig. Ik doe als extra touch wel altijd wat haarlak op een wattenstokje en dat dep ik er dan overheen. Dan zit het de hele dag als een huis.

1 like

Welk serum adviseren jullie als all in one serum voor de ochtend? Ik gebruik nu TO The Buffet + copper peptides, maar ik zie weinig verschil.
Huidtype is vochtarm.

1 like

Ik ben totaal geen skincare kenner, maar wel tevreden van de drops of youth van the body shop.
Geen idee hoe het zit met ingrediënten, geef ik toe 🫣

2 likes

Ik heb 'm ook, maar vind hem net als @Spaarlamp ook niet bijzonder. Winter kisses van Kylie is echt 100x mooier.

2 likes

Ik ben ook benieuwd! Want hij is goedkoper dan die van Paula’s choice maar als er minder in zit dan blijf ik bij die van PC.

Voorheen had ik wel eens de better than waterproof mascara van catrice, maar die was al nooit meer op voorraad bij kruidvat en vind ‘m ook niet meer op de website.

Hebben jullie een alternatief daarvoor? Eentje die wel (semi-)watervast is maar er met warm water dus makkelijk weer af te krijgen is

Ik heb liever helemaal geen waterproof maar gezien het herfstweer zitten mn oogleden iedere keer met regen/mist weer onder de zwarte vlekken dus ben toch op zoek naar eentje die wat beter blijft zitten…

4 likes

Clinique high impact en lash power, douglas lash love mascara, zijn allemaal met water afwasbaar.

1 like

Ik heb even op kiehls website gekeken en rond gezocht online, maar ik kan het ook niet vinden.
Wat wel bewezen is, is als er 0,01% retinol in een product zit het al werkt. En dat kiehls heeft gekozen voor een microdosis zodat je het dagelijks kunt gebruiken omdat zwaardere retinol maar 2x pw gebruikt mag worden.

Of dit bovenstaande allemaal waar is I don’t know. Maar mijn ervaring is positief en zou als het op is direct weer kopen.

3 likes

Ah thanks! Lash power kwam ik net ook tegen idd. Misschien dat ik die dan eens ga proberen.

Bij die meer standaard drogisterijmerken lijkt het steeds of ze al die vergelijkbare tubing-achtige mascara’s er iedere keer weer uitgooien dus dan is t alleen nog op van die twijfelachtige websites te vinden… gedoe ook :sweat_smile:

1 like