Het Beautytopic #3

En @_Fee Thanks! Ze zien er allebei uit als goede opties, ik ga eens kijken bij de Douglas :smile:

2 likes

Mijn ervaring is precies andersom als die van @CloserToFine haha (sorry).

Ik vond het wel heel pijnlijk, maar wel erg goed resultaat! Ik heb 4 of 5 sessies gehad en ga ong 1 per jaar voor een herhaal.

Bijkomend voordeel: ik deed het tegen littekens, en officieel werkt het niet tegen eczeem, maar ik heb sinds deze behandeling gewn of amper eczeem in mn gezicht.

Succes morgen, laat je weten hoe je het vond?

1 like

Ik denk dat deze van Nars jou ook goed zal staan! En Nars Raquel ook.

1 like

Denk dat essence ook een tuning mascara had, voor als je budget wilt blijven

1 like

haha geen probleem, had ook extra niet bij mijn eerste reactie mijn mening qua resultaat erbij gepost. Elke huid is weer anders. Ik denk alleen dat je voor echt drastische resultaten al snel bij een laserbehandeling komt.

3 likes

Toevallig afgelopen week! Ik vond het pijnlijk maar wel verdraagbaar, het is ook zo voorbij. Mijn huid lijkt minder vlekjes te hebben, maar dat ik is lastig te beoordelen na twee sessies. Na de derde sessie gaan we weer foto’s maken om echt te kunnen oordelen.

2 likes

Romand juicy lasting tint of water tint!

2 likes

Deze vind ik super fijn: ilia balmy gloss tinted lip oil.

https://www.debijenkorf.nl/ilia-beauty-balmy-gloss-tinted-lip-oil-lipolie-1190090017-119009001700000

1 like

Het is helemaal niet pijnlijk! Je voelt wel iets maar je voelt geen naalden oid, je voelt dat er iets over heen gaat / glijdt. Je krijgt eerst ook een dikke laag gel.

1 like

Deed geen pijn, voelde ook wel een beetje als schuurpapier over je huid ofzo. Vond t resultaat mwah

1 like

Ik weet niet wat je budget is, maar ik vind de Nars afterglow lipbalms heel fijn.

3 likes

Die vind ik wel gewoon echt heel dekkend. Of is er een andere soort dan de standaard lipstick? Kan dat niet zo snel vinden.

Thanks! Een budget heb ik niet echt, als ik hem mooi vind heb ik er wel geld voor over.

Over die crushed lip color van Bobbi, dit is de beschrijving bij Douglas:

Deze Crushed Lip Color van Bobbi Brown is een lipstickformule waarmee u een “just-kissed, stain effect” creĂ«ert. Bevat zachte, matte pigmenten voor een intense kleur met een “blotted down stain” effect. Rijk aan vitamine E en C en bijenwas, waardoor de lipstick comfortabel over de lippen glijdt en de lippen gehydrateerd en zoenbaar zacht blijven. De long-wear formule vervaagt niet en de gemakkelijke lipstick geeft u de perfecte geleefde lip look – geen spiegel nodig.

Dus dat klinkt goed!

2 likes

@Clarity ik heb ze enkel op m’n hand getest en vond er wel redelijk kleur afkomen inderdaad, maar niet zo dekkend (of opaque) als een normale lipstick.

Eigenlijk precies zoals de beschrijving die George post. Daardoor leken ze me makkelijk draagbaar.

3 likes

Ja ik heb er zelf dus 2, en ik vind ze in ieder geval bij mij dus wel ‘heftig lip stick effect’ geven. Maar dat is natuurlijk persoonlijk!

1 like

Als ik dit bericht op Reddit mag geloven, is de welbekende Bioré UV aqua rich watery essence SPF (in de huidige formulering) binnenkort niet meer verkrijgbaar. Kan er via Google nog weinig over vinden. Maar omdat zovelen hier graag dit product gebruiken ff een heads up!

1 like

Altijd de goeie producten die eruit moeten.

2 likes

Ja, vooral hyaluron houdt echt vocht vast dus als je het niet doet dan werkt het averechts. Maar hoe nat is het? Want het kan gewoon licht vochtig zijn en in principe kun je erna gewoon je moisturizer aanbrengen, ik wacht nooit heel erg lang eigenlijk. Al duw ik m’n moisturizer meer in dan dat ik wrijf eigenlijk.

5 likes

Happikiss van CT? Vind ik heel fijn, verzorgend, smeert lekker, geen lippenstift gevoel. Heb zelf altijd de kleur crystal want wil juist geen kleur, maar heb nu per ongeluk een andere kleur (pillow talk) en die geeft echt goed een subtiele kleur!

4 likes

Voor andere Cerave fans, etos heeft 20% korting op het hele assortiment kwam ik net achter. Heel chill

7 likes