Het Beautytopic #3

Lash paradise van L’oreal, en dan niet de waterproof variant.

2 likes

Ik heb die witte eyeliner van NYX gekocht maar hij blijft zo goed zitten dat het irritant is. Ik krijg hem er wel af als ik er niet-waterproof eyeliner overheen doe voor het reinigen maar zodra ik tijdens het aanbrengen tegen mijn wimpers aan kom loop ik de rest van de dag rond met wit in m’n wimpers. Ook als ik daarna mascara op doe.

1 like

Yes! Ik heb vorig jaar een oogschaduw palette van hun Kerstcollectie gekocht. Vond ‘m heel mooi en fijn in gebruik :blush:. Hun mascara’s & lipsticks zouden volgens een vriendin van me ook wel goed zijn, maar zelf nog niet geprobeerd.

1 like

Ik heb ook een oogschaduwpalette ervan! Wel eentje met heel felle kleuren, maar die komen ook op het ooglid mooi uit en blijft ook gewoon goed zitten (ik gebruik wel altijd een primer eronder). Merk wel verschil met mijn veel duurdere oogschaduws, maar voor nog geen 8 euro vind ik het echt een heel fijn palette.

3 likes

Heeft iemand hier wel eens een hydrafacial gedaan?

Edit: Oke volgens de zoekfunctie heeft alleen @Ishq er wel een over gepost :smiley:

Ik ben benieuwd of het het geld waard is en je langdurig resultaat ziet of dat je het wel echt regelmatig moet herhalen.

2 likes

Zijn er hier mensen die met dermapen microneedling hebben gedaan? Ik moet vrijdag en ik schijt echt 729101 kleuren. Hoe heb ik in godsnaam bedacht dat dit een leuk idee is met een naalden fobie :face_with_spiral_eyes:

Ik vond het meevallen, voelt een beetje als epileren.

2 likes

Hebben jullie aanraders voor een fijn lipproduct die niet een hele dekkende kleur afgeeft, maar wel wat meer is dan een balsem met een tint? Ik vind lippenstift voor mijn werk vaak net te veel, maar een kleurtje op mijn lippen vind ik wel mooi.

1 like

Was je blij met het resultaat?

3 likes

Bedoel je zoiets al Clinique Black Honey?
(en als je zoekt op dupes, krijg je andere merken die iets soortgelijks doen.)

2 likes

Zelf niet geprobeerd maar hoor ik wel veel voorbij komen: Bobby Brown crushed lip colors.

2 likes

als ik eerlijk ben zag ik niet zoveel verschil

1 like

Top whahaha. Ben benieuwd dan want vind het echt heel duur.

En @_Fee Thanks! Ze zien er allebei uit als goede opties, ik ga eens kijken bij de Douglas :smile:

2 likes

Mijn ervaring is precies andersom als die van @CloserToFine haha (sorry).

Ik vond het wel heel pijnlijk, maar wel erg goed resultaat! Ik heb 4 of 5 sessies gehad en ga ong 1 per jaar voor een herhaal.

Bijkomend voordeel: ik deed het tegen littekens, en officieel werkt het niet tegen eczeem, maar ik heb sinds deze behandeling gewn of amper eczeem in mn gezicht.

Succes morgen, laat je weten hoe je het vond?

1 like

Ik denk dat deze van Nars jou ook goed zal staan! En Nars Raquel ook.

1 like

Denk dat essence ook een tuning mascara had, voor als je budget wilt blijven

1 like

haha geen probleem, had ook extra niet bij mijn eerste reactie mijn mening qua resultaat erbij gepost. Elke huid is weer anders. Ik denk alleen dat je voor echt drastische resultaten al snel bij een laserbehandeling komt.

3 likes

Toevallig afgelopen week! Ik vond het pijnlijk maar wel verdraagbaar, het is ook zo voorbij. Mijn huid lijkt minder vlekjes te hebben, maar dat ik is lastig te beoordelen na twee sessies. Na de derde sessie gaan we weer foto’s maken om echt te kunnen oordelen.

2 likes

Romand juicy lasting tint of water tint!

2 likes