Het Beautytopic #3

Deze vind ik super fijn: ilia balmy gloss tinted lip oil.

https://www.debijenkorf.nl/ilia-beauty-balmy-gloss-tinted-lip-oil-lipolie-1190090017-119009001700000

1 like

Het is helemaal niet pijnlijk! Je voelt wel iets maar je voelt geen naalden oid, je voelt dat er iets over heen gaat / glijdt. Je krijgt eerst ook een dikke laag gel.

1 like

Deed geen pijn, voelde ook wel een beetje als schuurpapier over je huid ofzo. Vond t resultaat mwah

1 like

Ik weet niet wat je budget is, maar ik vind de Nars afterglow lipbalms heel fijn.

3 likes

Die vind ik wel gewoon echt heel dekkend. Of is er een andere soort dan de standaard lipstick? Kan dat niet zo snel vinden.

Thanks! Een budget heb ik niet echt, als ik hem mooi vind heb ik er wel geld voor over.

Over die crushed lip color van Bobbi, dit is de beschrijving bij Douglas:

Deze Crushed Lip Color van Bobbi Brown is een lipstickformule waarmee u een “just-kissed, stain effect” creĂ«ert. Bevat zachte, matte pigmenten voor een intense kleur met een “blotted down stain” effect. Rijk aan vitamine E en C en bijenwas, waardoor de lipstick comfortabel over de lippen glijdt en de lippen gehydrateerd en zoenbaar zacht blijven. De long-wear formule vervaagt niet en de gemakkelijke lipstick geeft u de perfecte geleefde lip look – geen spiegel nodig.

Dus dat klinkt goed!

2 likes

@Clarity ik heb ze enkel op m’n hand getest en vond er wel redelijk kleur afkomen inderdaad, maar niet zo dekkend (of opaque) als een normale lipstick.

Eigenlijk precies zoals de beschrijving die George post. Daardoor leken ze me makkelijk draagbaar.

3 likes

Ja ik heb er zelf dus 2, en ik vind ze in ieder geval bij mij dus wel ‘heftig lip stick effect’ geven. Maar dat is natuurlijk persoonlijk!

1 like

Als ik dit bericht op Reddit mag geloven, is de welbekende Bioré UV aqua rich watery essence SPF (in de huidige formulering) binnenkort niet meer verkrijgbaar. Kan er via Google nog weinig over vinden. Maar omdat zovelen hier graag dit product gebruiken ff een heads up!

1 like

Altijd de goeie producten die eruit moeten.

2 likes

Ja, vooral hyaluron houdt echt vocht vast dus als je het niet doet dan werkt het averechts. Maar hoe nat is het? Want het kan gewoon licht vochtig zijn en in principe kun je erna gewoon je moisturizer aanbrengen, ik wacht nooit heel erg lang eigenlijk. Al duw ik m’n moisturizer meer in dan dat ik wrijf eigenlijk.

5 likes

Happikiss van CT? Vind ik heel fijn, verzorgend, smeert lekker, geen lippenstift gevoel. Heb zelf altijd de kleur crystal want wil juist geen kleur, maar heb nu per ongeluk een andere kleur (pillow talk) en die geeft echt goed een subtiele kleur!

4 likes

Voor andere Cerave fans, etos heeft 20% korting op het hele assortiment kwam ik net achter. Heel chill

7 likes

Je hoeft het niet op een kleddernatte huid aan te brengen, sterker nog, dat zou ik niet aanraden. Water droogt de huid uit. Maar direct na het reinigen je huid zacht droogdeppen en dan HA is juist heel erg goed.

Als ik het zou moeten uitleggen, dan zou ik het voorbeeld van een droge spons gebruiken. Als je daar wat water op doet, lijkt het of het water er gewoon bovenop blijft liggen. Als de spons dan nat is en uitgeknepen, en je doet er dan water op, trekt het snel in. Dat gebeurt ook met de huid. Dus het reinigen an sich zorgt er al voor dat de huid nat gemaakt wordt en kan daardoor beter producten opnemen. Maar kleddernat hoeft ook niet. HA op een drooggedepte huid en dan direct moisturizer is veel prettiger en nuttiger.

5 likes

Oh super nice thanks, mijn gezichtscreme is bijna op.

3 likes

Zie dit zoveel voorbij komen! Is het echt zo fijn? En wat zijn je aanraders?

Ik vind het heel fijn, het is vrij basic (vind ik juist fijn) en alles is mild en hydraterend. Denk vooral geschikt als je een gevoelige huid hebt die snel op van alles reageert. Ik gebruik tot nu toe de bodylotion, gezichtscreme (zonder spf voor 's nachts) en reiniger. Ik ben echt een zeikerd met bodylotion, vind alles te plakkerig, stinken of het trekt niet snel genoeg in. Dit is de eerste waar ik tevreden over ben, dus dat zegt wel wat haha

@Bill die creme werkt voor mij juist goed! maar zo zie je maar dat skincare altijd persoonlijk is

3 likes

Ik heb een gemengde huid, en heel gevoelig. Heb jij het ook over deze?
https://www.cerave.nl/onze-producten/hydraterende-verzorgingen/hydraterende-gezichtscrĂšme

3 likes

Heeft er iemand weleens een charlotte tilbury masterclass gedaan bij de Bijenkorf? Ik zag dat ze er binnenkort eentje hebben die 2 uur duurt, kost 65 euro en dat kun je dan aan items besteden. Klinkt wel leuk om te oefenen met make-up!

6 likes

Het mengen van HA en moisturizer? Hoe snel trekt de HA bij jou in dan? Bij mij binnen een halve minuut. Als ik veel serum op heb (ik meng wat van TO in mijn hand) dan ga ik eerst tanden borstelen en dan verder met moisturizer, maar alleen een HA serum, dan kan ik vrij snel door.

@June Ik herken de klacht van @Bill over de Cerave creme, ik kan niet goed tegen de hoeveelheid Phenoxyethanol (=alcohol) en het is daardoor voor een echte droge huid niet rijk genoeg.

2 likes