Het Beautytopic #3

Ik ben aan het google geslagen maar kan niets vinden, heb jij de website voor mij waarin die masterclass benoemd wordt? Lijkt me kei leuk!

1 like

https://www.debijenkorf.nl/reserveren En dan ff klikken op doorgaan als gast

2 likes

Jaa was voor mij ook ff zoeken, ik vond ze zodra ik was ingelogd! Toen kon ik tussen allerlei verschillende masterclasses kiezen van verschillende merken

3 likes

Ik heb die weleens gedaan, maar ik zou er echt geen geld voor over hebben. YouTube heeft betere content.
Was toen een X aantal euro’s en dan kreeg je voor datzelfde bedrag een cadeaukaart voor CT producten, en was toch al van plan iets te kopen dus dat was prima.

2 likes

Aah echt! Want ging je het dan niet zelf doen/mocht je alleen toekijken? Er zijn wel verschillende dingen zag ik, ook iets wat korter duurt en goedkoper is. Het leek me als het 2 uur duurt dat je ook wel echt zelf aan de slag gaat

2 likes

Ik ga al door als het niet meer “veegt” op mijn huid, dus het mag nog wel een beetje plakkerig zijn.

1 like

Ooh wacht, ga jij naar een real life masterclass? Bij mij was het zo’n zoom sessie namelijk. Dan lijkt het me wel waardevoller!

2 likes

Aahh ja die hadden ze ook idd. Kan me voorstellen dat het dan wel heel anders is. Nee dit is wel in het echt!

1 like

Bedankt nog voor deze tip! Mijn blikje brow soap was bijna op en de glycerine zeep van Hema does the trick! Veel goedkoper ook dan de brow soap die ik anders kocht. Echt heel fijn!

1 like

Weet iemand of je bij elke ICI Paris, Alien van Mugler kunt bijvullen? Heb nog een cadeaubon liggen en wil geen nieuwe flacon kopen

Ik heb zo’n masterclass gedaan in coronatijd, dit was in real life. De makeup artist legt van alles uit en raadt producten aan. Ivm de 1.5 meter moest je de makeup zelf aanbrengen. Eigenlijk was dat heel nuttig, omdat je het dan thuis ook kan ipv dat ze het bij jou aanbrengt. Ik heb er juist heel veel van geleerd en draag sindsdien bijna dagelijks de makeup look die ze bij mij deed. Ik krijg er ook heel veel complimenten over. Ik gebruik nu roze oogschaduw en rood potlood. Twee producten die ik zelf nooit had uitgezocht, maar wat echt heel mooi staat.

5 likes

Ik heb het gedaan bij Laura Mercier en ik vond het echt een hele fijne sessie! Goede tips gehad en mooie producten gekocht die ik echt veel gebruik.

1 like

Ik vind deze ook geweldig alleen bij mij ging hij bizar snel op. Heb jij die ervaring ook?

1 like

En @George klinkt heel goed! Ik heb me opgegeven :slight_smile: ik ga volgend jaar trouwen en wil m’n eigen make-up gaan doen dus daar is het ook een mooie oefening voor!

3 likes

Hebben jullie ook weleens dat een bepaald product ineens niet meer goed werkt? :sob:
Ik was vorig jaar helemaal fan van die goedkope wet n wild Bare Focus Tinted Skin Perfector en nu geeft het steeds na gebruik droge plekken en zit het niet meer mooi op mijn huid.

2 likes

Ja meestal hebben ze dan iets aangepast aan de formule van het product… :sweat:

3 likes

Maybelline Vinyl Ink in Royal misschien?

1 like

Deze is heel mooi.

Qua gloss heeft Lisa niet donkerder dan Myth, en is die juist in de gloss vorm wat rozer, dus denk ik niet dat je dat zoekt. Maar die formule is wel heel fijn, langhoudend (voor een gloss) en dekkend.

1 like

Roze oogschaduw en rood oogpotlood?? Daar ben ik dan echt wel heel nieuwschierig naar.

Misschien kom ik met oud nieuws aan, maar ik zag net per toeval dat Feelunique nu Sephora UK is geworden sinds 17 oktober!

1 like