Het Beautytopic #3

Weet iemand een retinol product dat niet zo olie achtig is of snel intrekt? Ik heb nu de 1% van deciem, maar het trekt ook in mn kussen en in mn haar.

De Granactive Emulsion van TO. Is melkachtige substantie die snel intrekt. Basisingredient is HPR, maar in deze emulsie zit ook een deel Retinol (ergens tussen de 0,5 tot 1%), en is daarmee een van de krachtigste producten van TO. Maar toch een met de minste irritatie. En nu met 23% korting in de maand november.

3 likes

ik heb enkele jaren geleden in londen een gloss van boots no7 eigen merk gekocht met de meest mooie glans ooit, ook heel gepigmenteerd, alsof je een stukje lakleder op je lippen smeert

2 likes

Aah nee niet echt maar doe er wel echt zuinig mee, alleen bij ‘special events’ haha

1 like

Die van La Roche-Posay is een vrij lichte crème!

1 like

Ik zoek een zwarte of in ieder geval heel donkere lipgloss. Hoeft niet super dekkend te zijn. Een beetje zoals die lipgloss van Isamaya’s eerste collectie. Ik zag al dat ELF er eentje heeft maar ik hoor graag nog aanraders!

Nieuwe palette van Nikkie ziet er goed uit! Ben benieuwd naar de prijs, of dit palette ook zo betaalbaar is als die van beautybay. Zag dat die nu maar €5,75 kost :scream::scream: is het een aanrader? Vind het een leuk palette, maar twijfel of ik ‘m vaak genoeg zou gebruiken. Dat nieuwe palette zijn meer mijn kleuren

Maar als het je een leuk palette vind, en je twijfelt nog steeds bij 5,75, dan is het misschien niet voor jou? En anders, waarom twijfel je nog voor die prijs?

4 likes

Bobbi Brown vitamin enriched eye base doe ik net op voor ik m’n make-up doe, m’n concealer zit dan echt veel mooier. ‘S avonds de benefiance van Shiseido en merk echt dat ik minder een donkere waas onder mijn ogen heb, die heb ik wel als ik een paar nachten slecht slaap en geen oogcreme gebruik want ik ben ook gewoon te lui soms.

4 likes

Als je een goede moisturizer hebt, is dat genoeg. Alles aan oogcreme is marketing. Als jij het lekker vindt, en er geld aan uit wil geven, doen! Maar doe het niet, omdat het iets zal helpen.

11 likes

Die is ook wel een beetje stug. Decubal, Purito, Dr Leenarts hebben moisturisers die goed werken. Voor rond de ogen zou ik vooral de Purito Deep Sea Pure Water Cream aanraden. Een bijna gel-achtige substantie, heel hydraterend, snel intrekkend.

En je kunt ook denken aan een serum, The Buffet van TO bijvoorbeeld.

3 likes

Ja, maar ook dat is vrij stug. Moet je goed warm maken van te voren. Wat is je probleem met de huid onder je ogen?

2 likes

Ik kan spf echt niet onder m’n ogen smeren helaas, dan gaat het echt irriteren.

3 likes

Ja love haar pallet daar, goede kwaliteit en leuke glitters en afwisseling.

4 likes

Dit, ik vind de moisture surge van Clinique hier heel fijn voor. Heb toch echt het idee dat het m’n ogen iets minder (sorry voor het woord) ‘puffy’ maakt 's ochtends :sweat_smile:

1 like

Ik gebruik al tijden de Toleriane Fluide van La Roche Posay als dag- en nachtcrème. Ze hebben ook een crème versie voor de wat drogere huid. De fluide is lekker dun en trekt snel in. Ik heb een behoorlijk gevoelige huid maar deze crème kan ik meer dan prima onder mijn ogen smeren aangezien er niks maar dan ook niks van irriterende stoffen in zit.

3 likes

Jeej gekocht! Thanks voor de tip

2 likes

Waarom zou daar twee weken tussen moeten zitten?

1 like

Ben helemaal geïnspireerd door dit lijstje! Bevalt de primer je nog steeds goed?

1 like

Haha helemaal gelijk, ik heb ‘m besteld! :star_struck: was bang dat ik een aantal kleuren niet vaak genoeg zou gebruiken, maar voor deze prijs maakt dat ook eigenlijk helemaal niet uit

2 likes