Dat kan ook niet, er zit geen enkel werkend ingredient in. Allemaal mooie ingrediënten voor een zacht huidje, maar niets om je wimpers te laten groeien. Helaas, een puur marketing product! (en ik ben over het algemeen best fan van TO)
Ja goed dat je het zegt! Dat ben ik vergeten er bij te vermelden. Plakband/tape is inderdaad een goed alternatief. Het is ook zonde om nog goede kwasten weg te moeten gooien.
Helaas, dan toch maar revitalash
Of Miralash, of Nanolash, of andere serums. Check de ingredientenlijst en zoek naar ingrediënten die het stukje “prost” in zich hebben. Dat zijn derivaten van Bimatoprost (dit ingredient mag niet meer zonder recept) of prostaglandine analogen.
Overigens even een “nuance” op mijn harde reactie op het wimperserum van TO. Daar zitten peptiden en arginine in, en onderzoeken hebben uitgewezen, dat deze ingrediënten helpen met de aanmaak van keratine (= waar je haar voor 90% uit bestaat), en dus kun je hier dikkere wimpers van krijgen, of iets sneller groeiend. Kan, maar duurt lang, en de vraag is of het zichtbaar is. Het is dus geen slecht serum voor je ogen of de huid om je ogen.
Helaas woon ik niet in de buurt, maar ga het wel onthouden. Dank je wel
Deze raad ik trouwens niet aan, krijg er geïrriteerde ogen van en heb al van meerdere mensen de vraag gehad of ik heb gehuild. Mijn wimpers zijn er wel langer door maarja.
Deze vind ik wel chill en merkte echt al verschil na een paar dagen
En deze vind ik ook fijn, kreeg er geen mega lange wimpers van maar het leek wel of mijn wimpers steviger werden ofzo.
Dank u voor de tip!
Zuivere iso propanol heeft mijn handvaten weer plakvrij gekregen. Ik ben benieuwd hoelang het blijft, maar als is het maar een jaar, ik vind het wel fijn dat ik ze niet meer zo ‘vies’ vind.
UK lash! Echt geweldig lange wimpers van gekregen, alleen ze zijn redelijk ontembaar.
Ik ga volgende week naar die van charlotte tilbury in de bijenkorf, kost 65 euro voor 2 uur. Kan wel even laten weten hoe de vibe was?
Het wimperserum van Lancôme werkt trouwens ook prima! Die van Delia Cosmetics irriteerde enorm, maar ik wist ook niet goed wat te verwachten voor die €2,90 haha.
Oh wow, die nieuwe oogschaduwpaletten van Lisa Eldridge Ik vond dat mijn make-upcollectie compleet was (en wil die sowieso minimaal houden) maar nu wil ik er één
M.A.C. heeft vandaag een aantal producten te koop voor €11, waaronder oogschaduw, lippenstift en de fixing spray. Foundation en poeder is €22.
Je zou anders in de toekomst ook wasbenzine kunnen proberen, daarmee kun je ook het plaklaagje verwijderen die stickers hebben achtergelaten.
Daar geraak ik zo makkelijk niet aan.
Ik heb de indruk dat ik met iso propanol heel de laag van de (oude) Real technique kwasten heb verwijderd.
Ik hoop dat het zwarte deel nu enkel nog uit harde plastic bestaat en dat het ‘rubberen’ laagje helemaal weg is.
De iso propanol zou inderdaad de hele laag weg moeten halen, waardoor je er geen last meer van zou moeten krijgen. Hopelijk is dat zo!
Oh dat zou helemaal fijn zijn! Mocht je het nodig hebben, je kunt wasbenzine krijgen bij een doe-het-zelf winkel/bouwmarkt.
Ik heb nog een cadeaubon van Ici Paris, maar weet eigenlijk echt niet zo goed wat ik ervan moet kopen haha. De meeste merken die ik graag gebruik, zijn hier niet verkrijgbaar maar wel bij Douglas. Hebben jullie aanraders op het gebied van bijv. lipstick, skincare, spf of highlighter/bronzer die ze daar verkopen?
Misschien iets van Huda Beauty?
Ik vind deze cleanser heel fijn!