UK lash! Echt geweldig lange wimpers van gekregen, alleen ze zijn redelijk ontembaar.
Ik ga volgende week naar die van charlotte tilbury in de bijenkorf, kost 65 euro voor 2 uur. Kan wel even laten weten hoe de vibe was?
Het wimperserum van LancĂŽme werkt trouwens ook prima! Die van Delia Cosmetics irriteerde enorm, maar ik wist ook niet goed wat te verwachten voor die âŹ2,90 haha.
Oh wow, die nieuwe oogschaduwpaletten van Lisa Eldridge Ik vond dat mijn make-upcollectie compleet was (en wil die sowieso minimaal houden) maar nu wil ik er één
M.A.C. heeft vandaag een aantal producten te koop voor âŹ11, waaronder oogschaduw, lippenstift en de fixing spray. Foundation en poeder is âŹ22.
Je zou anders in de toekomst ook wasbenzine kunnen proberen, daarmee kun je ook het plaklaagje verwijderen die stickers hebben achtergelaten.
Daar geraak ik zo makkelijk niet aan.
Ik heb de indruk dat ik met iso propanol heel de laag van de (oude) Real technique kwasten heb verwijderd.
Ik hoop dat het zwarte deel nu enkel nog uit harde plastic bestaat en dat het ârubberenâ laagje helemaal weg is.
De iso propanol zou inderdaad de hele laag weg moeten halen, waardoor je er geen last meer van zou moeten krijgen. Hopelijk is dat zo!
Oh dat zou helemaal fijn zijn! Mocht je het nodig hebben, je kunt wasbenzine krijgen bij een doe-het-zelf winkel/bouwmarkt.
Ik heb nog een cadeaubon van Ici Paris, maar weet eigenlijk echt niet zo goed wat ik ervan moet kopen haha. De meeste merken die ik graag gebruik, zijn hier niet verkrijgbaar maar wel bij Douglas. Hebben jullie aanraders op het gebied van bijv. lipstick, skincare, spf of highlighter/bronzer die ze daar verkopen?
Misschien iets van Huda Beauty?
Ik vind deze cleanser heel fijn!
Queen Tarzi! Ik ben fan van de lipgloss, lipliner en mascara. De oogpotloden wil ik nog kopen maar heb ik al even geswatcht op mân hand en die zijn echt mega goed (blijven lang zitten). Het merk heeft ook mooie nepwimpers als dat je ding is.
Al sinds ik klein ben frummel ik aan de velletjes rondom mijn nagels tot bloedens toe en aan mijn nagels pluk ik ook. Soms heb ik een periode dat het goed gaat, dat ik goed smeer en ik geen velletjes krijg waar ik aan kan pulken. Nu het weer kouder wordt, ben ik weer zooo erg bezig. Mn handen zien er niet uit.
Wat zijn nou echt goede handcremes die heel verzorgend zijn voor de nagelriemen en velletjes?
Ik heb wel lemony flutter van Lush gehad maar die blijft zo liggen op de huid.
Bekijk OâKeeffeâs - Working Hands Creme - 96 gram op: O'Keeffe's - Working Hands Creme - 96 gram | bol.com
Ook voetencreme van, werkt top
ik heb deze ook besteld (blijkbaar id aanbieding bij de douglas) hoop dat het wat is
vind dat velletjes bijten zo lelijk maar het is zo fijn om te doen
Ja lekker pulken aan zoân velletje en jezelf haten als het weer bloedt. Bij mij helpt deze olie heel goed, maar ook mijn nagels lakken zorgt ervoor dat ik er minder aan pulk.
Neee, blijkbaar gaan ze van Too Faced over op een applicator ipv een tube voor de Shadow Inssurance. Haat die dingen zo.