Hebben meer mensen dat hun douglas bestelling is geannuleerd?
Wat zijn jullie favoriete bodylotion, bodyscrub en douchegel? Heb een ~ selfcare ~ dag vandaag en zin in wat nieuws.
@MeerChanelDanCoco: ik heb gisteren besteld en kreeg net bericht dat mijn pakket bij het ophaalpunt ligt.
Ja dan is 1 product niet op voorraad en wordt alles geannuleerd, echt irritant. Heb t opnieuw besteld
Ja haha en ik weet dus niet welke want op de app staat alles op voorraad.
Had ik ook, heb alles opnieuw besteld en alles binnen gekregen.
Haha ik ook en weer geannuleerd
Le Petit Marseillais, Molton Brown en Jo Malone douchegels
Ben benieuwd naar de Laura Mercier badproducten.
Het ogenschaduw palette van Nikkie (nimya) vind ik er goed uitzien. Ik draag alleen niet heel vaak ogenschaduw en ik kan denk ik beter mijn geld investeren in een nieuwe Hollywood film star bronze en glow van Charlotte tilbury. Want de van mijn is binnenkort aan vervanging toe. Maar ben benieuwd of iemand van jullie het palette gaat aanschaffen.
Gebruikt iemand de toleriane producten van La roche-posay? Ik heb eczeem op m’n kin en merk dat m’n dagcreme nu het erger maakt. Is dit een fijne lijn om dan te gebruiken?
Ja, ik vind van wel! Maar heb in mijn gezicht eigenlijk nooit eczeem of iets anders met mijn huid. Dus gebruik daar geen Toleriane maar Hydreane. Ik gebruik wel de Toleriane lijn voor m’n lichaam, ook op eczeem plekjes en dat gaat gewoon goed.
Qua ingrediënten ook wel een beetje gespiekt bij koreaanse skincare door het toevoegen van veel fermants. Mag van mezelf even niets meer uitproberen helaas
Ik ben vorige week nog even naar de pharmacie gegaan om al mijn favoriete producten weer in te slaan. Van gezichtscrème tot make-up reiniger tot zonnebrand (paar nieuwe om te proberen) etc. Heb nu ook zo’n liter Bioderma Atoderm doucheolie meegenomen. Heerlijk voor de winter. En de lipikar bodylotion was ook enorm goedkoop.
Maar waar ik eigenlijk voor kwam: ik heb de droogshampoo van klorane voor het eerst meegenomen om te gebruiken en holy fuck! Mijn haar wordt geen bundel droge slierten meer maar blijft soepel en zacht en glanzend. In januari ben ik weer in Parijs en dan ga ik die inslaan.
O ben benieuwd indd! Ben zelf wel fan van TO.
Zag ook bij de Etos een nieuwe lijn van hun huismerk. Begint steeds meer te komen haha
Wow dit is bijna letterlijk gekopieerd van TO.
Zoooo echt hoor, ik ben ook gezwicht. Zo mooi!
Heeft iemand al eens iets geprobeerd van victoria beckham beauty? Ze hebben nu 20 procent korting en ik ben er wel benieuwd naar
Ik niet maar ik volg ‘Dayle’s Addiction’ op Youtube en zij is heel enthousiast over de oogpotloden
Oeh ik ben nu in Frankrijk dus ik ga hier even voor kijken. Welke heb jij precies? Of is er maar een soort?
Is die geschikt voor brunettes of een witte waas?