Het Beautytopic #3

Gewoon kopen joh

1 like

Ik ben net verliefd geworden op een byredo parfum, heb het retro glam palette van Natasha denona nog op mijn lijstje staan, een glitter oogschaduw van Mac en nog een blush van Laura Mercier. Ik weet echt even niet waar ik het geld vandaan moet halen :cry: want ik moet ook nog de huur betalen en een wind/regendichte jas vinden

2 likes

Retro Glam is door Cult op de bus gedaan en onderweg naar mijn deur. Nu wil ik nog een sage groene blouse… lol

2 likes

Vraag je dermatoloog om Soolantra. Werkt echt zo goed

1 like

Oooh en deze zag ik net irl en is ook heeel mooi.

De verpakking voelt wel een beetje cheap.

Sorry voor de net niet dubbelpost

5 likes

Iemand tips voor een fijn oogpotlood voor op mijn waterlijn?

Voorheen kocht ik in de UK de Soap & Glory Smoulder Kohl Waterproof, maar ik zoek nu een alternatief wat ik in Nederland kan kopen.

1 like

Ik heb echt een obsessie met de Dyson hairwrap, van het idee alleen al dat mijn haar iedere dag fantastisch zit word ik al heel blij. Maar die prijs… pfffffffff

4 likes

Ik ben de laatste tijd echt geobsedeerd door Korean eye glitter. Zo mooi en het ziet er zo snel uit of je goed bent in make-up haha

3 likes

Dat noemt ze al helaas :frowning:

1 like

Ben je wel bij de dermatoloog? Bij mij heeft doxycycline geholpen en roaccutane was ook nog een optie (wel heftig maargoed)

3 likes

Pfff wat stom van me, toe aan weekend denk ik

1 like

Jaaaaa Omg, al zo veel complimentjes over gehad! Echt een aanrader

3 likes

Nee alleen bij mijn huisarts. Gebruik je doxycycline eenmalig of regelmatig?

1 like

Bij mij hielp soolantra ook niet. Daarna ben ik doorverwezen naar de dermatoloog. Daar heb ik doxycicline gekregen. Ik slik 2 tabletten per dag. Na 4 maanden was ik bijna van mijn klachten af. Of in iedergeval geen bulten meer en amper een brandende huid. Echter kan ik er amper mee stoppen of het komt weer terug. Ben nu net weer opnieuw begonnen, voor hoogst waarschijnlijk weer 4 maanden. Maar het is een soort antibiotica en onderving wel wat bijwerkingen (in het begin) En je moest de tabletten op rare momenten innemen; 2 uur na het eten en daarna 1 uur niet eten. En je mocht ook niet liggen binnen een half uur van inname van een tabletten. En dan ook nog niet in de zon er mee. Terwijl mijn huid beter tegen zon kan dan de kou.

Maar conclusie; vraag een verwijzing naar de dermatoloog. Die komt vast wel zelf met het idee van doxycicline. Succes!

2 likes

Ik heb het ongeveer een half jaar gebruikt. Na een week oid waren de ergste bultjes weg en na een tijdje was er echt bijna niks meer. Nu gebruik ik alleen nog soolantra om het te onderhouden.

Ik zou echt een verwijzing naar de dermatoloog vragen!

2 likes

Wat is de dosering die jij slikte? Ben jaloers dat het met een weekje was. Wel fijn voor jou.

2 likes

100 mg geloof ik? Ik weet het niet meer zeker eerlijk gezegd

4 likes

Kijk eens naar Suck Less, die hebben gel dingen met chunky glitters.

1 like

Ik heb normaal altijd de standaard dagcreme van the Ordinary. Ik ben echt fan van de creme maar met dit koude weer is die niet vet/voedend genoeg. Zijn er aanraders in dezelfde prijsklasse? Iets duurder maar met leuke BF deal kan natuurlijk ook

Geen tip voor een creme, maar ik meng mijn gewone creme met dit weer altijd met een paar druppels jojoba olie.

3 likes