Heeft iemand ervaring met het bestellen bij cultbeauty?
Ik heb even zitten zoeken en half magic beauty is wel het merk van de MUA, maar opgericht na het eerste seizoen, ik ben er zeker van dat er sprake was van een ander merk dat gebruikt werd maar dat is bijna onvindbaar omdat er zoveel geschreven is over hoe trendy glitter wel niet is door euphoria
Yes, ik! Gaat de laatste jaren veel vlotter dan vroeger en normaal gezien geen invoerrechten te betalen, die betalen zij. Heb er nu al een tijdje niet meer besteld maar denk dat dat nog steeds is.
Thanks!
Oeps, was zo enthousiast dat ik ben vergeten quoten Bedankt voor je review en foto’s! Ik ben ook echt helemaal gek op van die snelwatglitteropjeoogvegen-looks dus ik denk dat ik deze ook maar ga aanschaffen.
Ik zou nog even op je reageren:
Ik vond het een hele leuke workshop van charlotte tilbury! Het was in het restaurant van de bijenkorf (Utrecht) waar we zeg maar een afgesloten ruimte hadden. Daar stonden lange tafels met overal al kwastjes/spiegels etc stonden per plek. We kregen ook een glas prosecco en wat zoets (macaron etc). Er waren iets van 20 mensen denk ik en 4 MUA’s die hielpen, en 1 lead artist die alles voor deed zodat je het daarna na kon doen. We gingen de pillowtalk look doen, dus met reiningstappen/crème, foundation, poeder, contour, blush, oogschaduw, wenkbrauwen, lippen. Een hele full face dus! Vond het een leuke sfeer, voelde een beetje als een vriendinnenuitje met vreemden haha. Ook veel verschillende mensen; oud, jong, die al veel make up ervaring hebben en juist die nooit make-up droegen. Je kon dus ook tussendoor tips vragen aan de MUA’s die rondliepen. We kregen tussendoor ook nog een wrap en een smoothie. Aan het eind kon je dan de 65 euro aan producten besteden ik heb een blush en wenkbrauwgel gekocht.
Dat is nog steeds zo.
JA love it! als je zoekt op douyin make-up vind je ook veel mooie simpele looks (ik weet dat die stijl eigenlijk gewoon chinese make-up is, maar douyin make-up geeft op pinterest enzo meer resultaten)
Ik ben nog steeds opzoek naar een fijne primer. Ik heb die van hourglass gehad maar ik vind hem niet geweldig. Na een aantal uur heb ik toch het jdre dat mijn make up minder mooi zit. Ook komt die van hourglass moeilijk uit dat pompje
Hmmm niet heeul veel, maar ik ben ook wel denk ik boven gemiddeld geïnteresseerd in beauty video’s op youtube haha. Wel wat handige tips van waar precies de bronzer aan te brengen enzo
Oh ik ben gelijk benieuwd wie je allemaal volgt op yt als je dit zou willen delen, ik hoop op nieuwe mensen!
Ik had 'm toen ook besteld, ben benieuwd! Als er verder nog aanraders zijn qua looks of youtubers die hier iets moois van maken hou ik me aanbevolen!
Iemand ervaringen met Lycogel? M’n huidtherapeut raadde het aan omdat ik het wel fijn vind om concealer te gebruiken voor m’n rode plekjes, maar m’n huid is nogal gevoelig waar Lycogel dan goed mee om zou gaan. Maar ik ben een beetje bang voor een droge/korrelige structuur
Ik heb twee sampletubetjes van Lycogel geprobeerd omdat ik het altijd voorbij zie komen bij lb_skinfit op Insta, maar vind het geen fijn product. De kleurkeuze is heel beperkt en ik vond het helemaal niet fijn aanbrengen. Heb het over verschillende dagcrèmes en zonnebrandcrèmes/spf heen geprobeerd, maar het gaf altijd een vlekkerig resultaat en ging rullen. Je zag het zeg maar heel goed zitten, ook van een afstandje. Bij Laura ziet het er dan wel weer super mooi uit (over dezelfde producten heen die ik ook soms gebruik), dus het zal wel (zoals elk product) verschillen per persoon.
De samples kwamen trouwens van Huidpraktijkshop, daar betaal je €2 voor een tubetje van 2 ml. Het past gewoon door de brievenbus. Fijn om het zo te kunnen proberen!
Waar ik wel al een paar jaar heeeel blij mee ben is de iConceal ‘foundation’ van Image. Die heeft een vergelijkbare huidverbeterende werking maar ligt veel mooier op mijn huid, en kan ik gewoon probleemloos gebruiken over crèmes en spf heen. Volgens mij zijn daar ook samples van te koop op de webshop die ik hierboven link, maar zijn de meest gewilde kleuren daar altijd uitverkocht. Mocht je een fullsize iConceal willen, die is nu op veel plekken met 15% korting te koop.
Ik heb vandaag voor het eerste plump right up (oid) van nyx gebruikt en die voelt tot nu toe wel goed!
Ah thanks voor je uitgebreide antwoord! Ik had idd al zo’n idee dat het gevaar voor rullen erin zat ja. Misschien dat ik wat testers koop en anders ga ik eens kijken naar iConceal, zie daar veel goeie reviews over ook
Als je kleur er tussen zit is vichy dermablend hier ook wel fijn voor. lisa eldridge gebruikte dit ook weleens in haar acne en rosacea filmpjes.
Ik gebruik het al jaren en vind het erg prettig!
Ik vind het echt vies spul. Heb echt geprobeerd om het fijn te vinden, maar helaas. Met een drogere huid is het nog wel te doen, maar met een vette huid wordt het echt een beetje vies.
Ja iemand hier die enthousiast over dit product is?