Ja opzich wel, maar vind het met crème bronzers sowieso fijner om met m’n kwast over de bronzer te gaan en zo te blenden op je gezicht dan ipv een streep op je wang te zetten en die te blenden, gaat net wat makkelijker.
ja snap ik! Goede tip, ga ik proberen
Ze moeten echt van die concealer een grotere verpakking maken, ga er zo snel doorheen. Ik gebruik het zelf nu veel in combinatie met l’oreal true match serum. Mijn huid heeft op dit moment te veel droge/schrale plekjes voor meer dekking, dus echt fijn deze combi.
Ik heb ineens enkele wimpers die naar beneden wijzen, nog nooit gehad. Wanneer ik mascara op doe valt dit superhard op en hangen ze echt naar beneden. Valt hier iets aan te doen?
Eruit trekken… doe ik altijd…
Ik heb dit soms ook, maar dan helpt m’n wimperkruller wel. Vast een stomme vraag, maar heb je dat al geprobeerd? Ik laat ze in ieder geval gewoon zitten en trek ze er niet uit ofzo
Dat was mijn eerste idee, maar dat lijkt me extreem pijnlijk…
Ja, maar het is lastig om er bij te komen en het helpt helaas amper.
Heeft iemand wel eens wat besteld by Stylevana? Ze hebben precies 2 producten die ik zoek, maar zie ook veel negatieve reviews online. Wel allemaal recent, en daarvoor juist wel ok. To risk or not to risk🤔
Thanks! Ik kwam niet echts iets tegen met de zoekfunctie. Maar dan ga ik gewoon bestellen (en voor de zekerheid met cc betalen)
Ik heb ook prima ervaringen daar!
Wie weet een goede zaak waar je je tanden kan laten bleken? Niet zo’n louche tent waar ze wit(haha)wassen.
Heb zin in wc-pot witte tanden. Heb t idee dat ze steeds geler worden en dat vind ik lellek.
Ik doe wimperlifts omdat mijn wimpers ook echt Baron 1898 kaarsrecht naar beneden staan. Blijft ongeveer 2 maanden mooi, mocht je willen investeren.
De tandarts.
Heb jij dat gedaan?
In Nederland mogen alleen tandartsen met maximaal 6% waterstofperoxide bleken, alle salons en thuisbleekdingen maximaal 0.1%. Daar merk je niks van. Ik zou dus naar je tandarts gaan
Ja en tevreden over. Zoals @kaneel zegt mogen sinds een aantal jaar alleen tandartsen nog met 6% bleken.
Ok! Good to know. Echt jaaaaren geleden hoorde ik verhalen dat tandarts juist geen succes is. (misschien omdat je toen nog met meer dan 6% op andere plekken kon laten bleken? Geen idee hoor)
Maar ik zal eens informeren bij de tandarts.
Ik heb jarenlang UD primer potion in Eden als oogschaduwbasis gebruikt, maar nu wordt UD niet meer in Nederland verkocht en zoek ik iets anders. Heeft iemand een tip? Ik zoek iets met een soort concealerachtig effect en goede staying power, zonder dat de primer te droog wordt. Dat had ik soms bij die van UD
UD is nog te koop bij Zalando!