Het Beautytopic #3

Ja zag ik, ook wel via buitenlandse site, maar misschien is het ook tijd om weer eens iets nieuws te proberen. Ik gebruik deze nu al zeker 5-6 jaar en kan me niet voorstellen dat er in de tussentijd geen nieuwe en betere primers zijn gemaakt haha

2 likes

Oh ik snap het! Ik gebruik ook die van UD en heb nog genoeg ervan, maar ik ben wel benieuwd of er betere zijn haha

3 likes

Nou maar even, dit werkt echt. Ik stink echt een stuk minder snel :open_mouth:

3 likes

Ik vind deze net zo goed, zo niet iets beter, dan die van UD

5 likes

Heeft deze een kleurtje of transparant? Gebruikte ook ‘eden’ en dus ook op zoek naar een alternatief :grin:. Voorlopig gebruik ik eentje van Ulta met een nude kleur maar daar geraak ik hier niet aan als ‘ie op is (gekocht op reis :woman_shrugging:)

Nee die van Mac is wel transparant. Anastasia heeft er een die wel een beetje neutraliseert, of de Mac paint pots.

4 likes

Oh oeps, heb 'm net zonder te checken besteld. Even denken of ik hem dan ga houden of toch voor die van beautybay nog bestel (aangeraden door Sophdoeslife)

Douglas shopping night heeft me iig weer een hoop gekost en een hoop bespaard

6 likes

Ik wilde even deze Pimple patches tippen

https://www.kruidvat.nl/bye-bye-blemish-microneedling-blemish-patches/p/5739441

Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil last van ouderhuidse bulten op m’n kin. Als ik deze erop doe komen ze veel eerder naar boven of komen ze helemaal niet door. Door de micro needling voelt het wel even onprettig maar dat is na een paar minuten over.

9 likes

Too faced eyeshadow insurance? Maar ik ken alleen de tube, niet die met de applicator, die zal wel nieuw zijn, moet je nagaan hoelang ik ermee doe.

2 likes

Heb ik in het verleden ook gebruikt, maar die is voor mij ook te transparant en vond ik minder fijn dan UD

2 likes

Iemand enig idee welke producten geschikt zijn voor jonge tieners. Zou gaan om
Een reiniger en dagcrème.

Dr Leenarts heeft ook goede producten, betaalbaar en goede ingrediënten. Dat is te koop bij de Etos.

2 likes

Goh maximum 15 à 20 euro per product zoiets?

Beetje droge huid met een beetje keratosis pilaris (al heet dat anders in je gezicht zeker?). Nog niet echt veel onzuiverheden.

Het is niet uit echte noodzaak maar omdat ze het horen van vriendinnen.

Ik zou beginnen met een milde reiniger zonder parfum (de milde reiniger van Kruidvat is prima) en een goede spf (bijvoorbeeld de dagcreme van dr Leenarts).
En tegen Keratosis Pilaris werkt voor mij het beste deze toner van The Ordinary:

Als je daar een bodycream overheen doet, is het binnen paar keer weg.

5 likes

Bedankt voor jullie tips!

2 likes

Mijn 12-jarige gebruikt producten uit de Tea Tree lijn van de Body Shop. Ze heeft nogal last van puistjes en ze vindt het verzachten.

1 like

Een nichtje van 11 vraagt ‘skincare’, maskertjes en dergelijke. Iemand leuke ideeën? Zou liever niet bij de action ofzo maskertjes kopen, budget is 50 euro.

1 like

Ik denk dat Koreaanse skincare wel leuk is voor iemand die wat jonger is :slight_smile:

3 likes

Starskin heeft wel leuke maskers voor die leeftijd, volgens mij zit er op sommige maskers ook korting en ze hebben nu een leuke cadeauset met meerdere maskers. Ik ben ook echt fan van het Douglas radiance glow sheet mask.

1 like

Woon je in de buurt van de Duitse grens? Dm en dan Balea. Goed, goedkoop en leuke verpakking.

2 likes