Het Beautytopic #3

Leuk! Ik zou een stappenplan voor haar maken en dan in Canva bijvoorbeeld een leuk gepersonaliseerd boekje maken met de stappen daarop uitgelegd.

Voor iemand van die leeftijd:

• Cleanser
  • Toner
  • Moisturiser
  • SPF

En als extra verzorging/voor de leuk maskertjes.

De producten van Cerave zijn heel toegankelijk, maar denk ook aan Jetske Ultee (wat boven budget, je kunt een combinatie maken), Paula’s Choice, Dr. leenarts en The Inkey List heeft ook fijne, betaalbare producten in het assortiment (de oat cleansing balm is bijvoorbeeld erg fijn). Betaalbaar is voor een 11-jarige niet geheel overbodig lijkt mij, mocht de routine bevallen dan kan ze het ook zelf blijven volhouden zodra de producten op zijn.

6 likes

Die van Simple is fijn (Kruidvat) en fuckt de huid niet up.

(Geldt ook voor de overige producten van Simple)

4 likes

Bij de meeste kbeauty websites kun je gewoon setjes kopen met sheet masks, meestal 5 voor 5 euro ofzo. Yaoskin en Haru Haru hebben ook altijd acties met maskers. En misschien iets van een Laneige lip mask/balm wat niet te aggressief is. Volgens mij is Koreaanse skincare dat überhaupt niet maar ik heb geen verstand van jonge huid verder

2 likes

Ik probeer me nu wat meer te verdiepen in skincare en ik kijk dus regelmatig video’s van dermatologen op youtube. Bij producten met hyaluronzuur vermelden ze vaak dat je dit best op een vochtige huid gebruikt. Zijn er nog producten waarbij het beter is om ze op een vochtige huid te gebruiken? En zijn er producten die je juist echt op een droge huid moet gebruiken?

1 like

Dat is niet echt nodig hoor. Veel belangrijker is dat je HA afsluit met goede crème, om je huid niet te laten uitdrogen. De meeste serums een moisturiser bevatten zelf al 60% of meer water, dat is meer dan genoeg voor ha om te werken.

Zie ook:
https://vm.tiktok.com/ZMFtPepsg/

1 like

Oeh nice! Wat gebruik je er allemaal van PC?

Ik heb vandaag heel zachtjes mn lippen gescrubd door met een washandje rondjes te draaien en nu is mijn onderlip een soort schaafwond :sob: zo dom, maar ik deed dit vroeger ook weleens en dan ging het prima

Gaat iemand nog een project pan doen in 2023?

1 like

Ik heb deze gehad en het is zooo fijn
Baal er ook weer van want dit is veel te duur om zelf te kopen

2 likes

Wat vinden jullie echt een klassieke rode lippenstift die je bij kruidvat/etos kan kopen?

2 likes

Rimmel 107!

Ik ga nu wel even googelen of die nog wel bestaat haha.

4 likes

Heeft iemand ervaring met producten van gen see? Ik zie dat vaak langskomen op insta en ben wel benieuwd.

1 like

Er werd laatst de make-up workshop van de bijenkorf aangeraden, maar ik ben op zoek naar een workshop waar echt de basics worden uitgelegd. Weet iemand een goede?

Dan zou ik een 1 op 1 lesson boeken bij bijv Mac of Charlotte Tilbury, dan kun je ook beter uitleggen waar jij moeite mee hebt en is het echt op jouw gezicht gericht ipv een beetje algemeen.

3 likes

Ah ik wist niet dat zoiets ook mogelijk is! Ik ga even mailen wan wil er met 3 personen heen.

2 likes

Ik wilde deze inderdaad gaan halen maar toen was de Etos dicht vanwege verbouwing dus het is eentje uit de Kiko kerstcollectie geworden :slight_smile: thanks!

2 likes

Ja deze is heel mooi en zit als een huis :ok_hand:

3 likes

Gaat iemand binnenkort naar Sephora? Mijn favoriete lippotlood is afgebroken :sob:

1 like

Ik, wel pas in januari ergens!

1 like

Ik heb vandaag de vit c en niacinamide van etos eigen merk gekocht, ben benieuwd!

4 likes