Het Beautytopic #3

Ah nee alleen maar blij mee! De douglas hier verkoopt wel NYX, dus die kan ik wel testen. Thanks!

2 likes

Zowel Oberhausen als 2 in Düsseldorf. Als je zou willen kijken, heel erg graag! Echt heel erg lief. Heb het vermoeden dat er een productie probleem is of iets dergelijks dus verwacht eigenlijk dat het een moeilijk verhaal gaat worden.

Is bestellen bij Sephora.fr een optie? Daar is de full size uitverkocht in de kleur die je noemt, maar de mini size (8 gram) is wel op voorraad. De verzending naar NL is best snel en redelijk betaalbaar.

Linkje: https://www.sephora.fr/p/pro-filt-r-mini-instant-retouch-setting-powder---mini-poudre-fixatrice-492279.html

2 likes

Ik vind die echt zo lelijk, echt een dikke pannenkoek. Net als bij @Bakkes idd dat het gaat schiften ofzo, was er zo teleurgesteld in. :joy:

2 likes

Kun je via de website niks reserveren in de winkels? Kan bij Douglas wel, lijkt me dat Sephora ook wel zo hip is toch. 🫠

1 like

Ook dat zou al fijn zijn! Dan kan ik even overbruggen tot dat ik een full size gevonden heb. Nogmaals bedankt dat je wilt kijken!

Thanks @Zaza! Ja dat wordt de tweede optie dan.

2 likes

Hahaha :rofl: het is toch wat. In ieder geval bedankt voor het kijken :heart:

Heeft iemand ervaring met de skinpen? Ben hier benieuwd naar :slight_smile:

3 likes

Aanraders voor een product/exfoliant/masker waar mijn huid fantastisch van gaat stralen binnen paar dagen? Ik heb dinsdag een belangrijke fotoshoot en mijn huid is nu niet echt in top conditie. Donkere kringen, wallen en rimpels onder mijn ogen, droge plekken, puistjes, bultjes. Gewoon niet mooi vol en glanzend.

Op wat extra hydratatie na zou ik nu niet iets nieuws in je routine gooien.
En wat extra slaap en geen alcohol kan ook wonderen doen.

4 likes

Ja hydratatie inderdaad, hyaluronic acid e.d.

2 likes

BHA van Paula’s Choice, dat doet voor mijn huid echt wonderen

2 likes

Ik vond mijn lashlift mooier worden toen het juist een beetje begon uit te groeien! Hopelijk zie jij het dan ook meer!

5 likes

Ik kan niet direct een beter topic vinden, dus dan maar hier.
Ik zie dat lush nu sale heeft en wil graag bestellen. Maar weet iemand of er nog andere artikelen bij komen? Of best maar zo snel mogelijk bestellen? Ik zie namelijk dat sommige producten al uitverkocht zijn.

1 like

Niet goedkoop maar ik moest gelijk denken aan 1 minute dreamskin masker van Dior.
Of zo’n sheet masker met vitamine C. Ik haal deze altijd bij DM in Duitsland maar zoiets wordt vast ook in Nederland verkocht.

2 likes

Het zijn vers gemaakte kerstproducten, dus wat er nu op staat, dat is het.

2 likes

Beetje gare foto maar zo zag je de makeup het best. NYE here we come! Thema is sea you next year dus ik draag een groen jurkje met visnetpanty en dan dus groenblauwe makeup met paarse details (die je op de foto niet ziet haha)

31 likes

Herkennen jullie dat je huid slecht reageert op retinol? Ik gebruik 2 avonden per week de retinol van The Ordinary, maar elke ochtend daarna is mijn huid slechter dan de dag ervoor. Ik heb dan meer bultjes/puistjes en roodheden.

Vorige week had ik een luie skincare week en ik heb het idee dat mijn huid toen veel beter was. Toen gebruikte ik alleen toner en moisturizer en helemaal geen serums, dus ook geen Vitamine C en Niacinamide (die gebruik ik afwisselend, elk 2/3 ochtenden per week). Het zou ook een van die twee kunnen zijn, maar het valt me vooral op de ochtend nadat ik retinol heb gebruikt.

Volgens mij moet je je huid voorzichtig laten wennen aan retinol, en zeker bij eerste gebriik noet direct iedere dag aanbrengen.

1 like

Wat @PrincessPeach al zegt, je huid moet wennen aan retinol. Daarnaast kan dit een teken zijn dat je huid het allemaal even niet trekt, al die actieve ingrediĆ«nten zoals retinol, niacinamide, vitamine c. Hierdoor kan je huid geĆÆrriteerd zijn en je huidbarriĆØre verzwakt. Het kan helpen om sowieso om de 2 a 3 dagen een ā€œrustdagā€ te hebben waarin je geen actieve ingrediĆ«nten gebruikt.

2 likes