Ik ben niet TanteBetje maar ik gebruik nu 2 maanden die van Cerave (de blauwe variant, geloof dat er ook een paarse is?). Die met niacinamide. Vind 'm fijn, weet niet of het heeeel veel doet maar ik kon het iig al meteen elke avond gebruiken zonder irritaties. Hij is dus erg mild en niet zo irritant vettig zoals die van TO. Dus mocht je 'm toch willen proberen… ik vind 'm fijn ![]()
& Even een vraag voor anderen met acne. Ik worstel al vanaf mijn 13e en sinds de mondkapjesplicht (die nu niet meer is en ook niet meer draag) heb ik op beide wangen een soort brandhaarden waar ik maar niet vanaf kom. Ben ook naar de huidtherapeut geweest waar ik peelings kreeg met fruitzuur. Dat wil ik nu weer gaan doen maar heeft er hier iemand ook ervaring mee en zo ja: na hoeveel sessies zag je resultaat? Ik ben wel 3/4x geweest (1x per maand) en had het idee dat de resultaten niet blijvend waren… maar ik had vroeger nooit echt puistjes op mijn wangen en nu het meeste! Ik vind het ZO frustrerend. Ik slik ook nog de pil omdat mijn menstruaties heel heftig werden toen ik stopte EN ik heel heftige acne kreeg (moest roaccutane ook). Twijfel de laatste tijd ook of ik wil stoppen maar oef… die acne, wat een ellende
/rant
Goed de vraag dus: mensen met acne en huidtherapie: na hoeveel sessies zag je blijvend resultaat? Of gewoon niet?