Nee nog niet! Gebruik nu niet veel make up dus heb het maar even laten zitten.
Ja er is inderdaad veel verschillende en tegenstrijdige info te vinden vanuit dermatologen! Ik vind Lab Muffin altijd heel fijn om te volgen omdat ze alles goed uitzoekt en ze wat realistischer is dan bijv. Dr. Dray die ook veel info over spf geeft maar vrij obsessief omgaat met vermijden van zon.
Ik kan echt de ‘take the day off cleansing balm’ van Clinique aanraden of de ‘l’Huile’ van Chanel. Niet speciaal voor alleen de ogen maar kan natuurlijk wel!
Wat een goeie tip zeg, ik kende haar nog niet maar wat is zij leuk! Je moet volgens mij wel eerst de moisturizer goed laten intrekken, anders kan de SPF-crème zijn werk niet doen.
Lab Muffin zegt dus ook dat het een fabeltje is dat moisturizer met SPF minder goed zou zijn dan een aparte zonnecrème. Haar uitleg klinkt ook wel logisch (dat het aan dezelfde eisen moet voldoen om er SPF30 of 50 op te mogen zetten, en dat het een kwestie is van welke naam je aan het beestje geeft). Alleen is er in een zonnecrème minder plek voor andere actieve stoffen dus daarvoor zou je dan een moisturizer kunnen gebruiken. Maar zowel een moisturizer met antioxidanten + een zonnecrème met antioxidanten gebruiken (zoals ik doe) lijkt me dan weer dubbel.
Ik vind deze ook heeel chill, ga vanmiddag nog wat tubes inslaan. Heb de matte variant trouwens, maar niet gecheckt of ie echt matteert.
Volgens mij nog 2+1 gratis, ook voor andere liefhebbers:)
Ik koop bijna al jouw lifehacks dus ook dit gaat weer in het mandje
Oh yeahhhh
Oké plaats wel een review dan! Ben benieuwd hoe je m vindt. Ik voel niet eens dat ik m op heb, kan zelfs meerdere lagen over elkaar heen aanbrengen!
Ja die stick van jou vind ik ook top
Ik heb een paar maanden geleden van Clinique " Take The Day Off Makeup Remover" gekocht en ik ben echt aangenaam verrast. Geen irritaties rondom mijn ogen, echt een heel fijn product.
Ik had mij aangemeld voor de vaderdag masterclass van jo malone en dit zijn de spullen die je krijgt twv €25. Ik vind het eerlijkgezegd een beetje karig, maar ben wel benieuwd naar de masterclass. En ik kan natuurlijk nog €25 besteden aan jo malone bij de bijenkorf
Dat kleine flesje is Myrrh & tonka? Die is zo lekkerrrrrrrrr! Vind het voor €25 idd ook wel een beetje dat je denkt hm, gratis samples jippie. Had ook wel meer verwacht.
Jaa dat is myrrh & tonka. Daar had ik bij mijn jo malone bestelling ook al een 9 ml sample van gehad, echt heerlijk.
Heeft iemand hier tips voor een goed vitamine C serum? Eentje die niet honderden euro’s kost en online te bestellen is of in de winkel te verkrijgen? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wil het vooral gaan gebruiken voor mijn hyperpigmentatie.
Ik zag laatst deze ergens in een skincare aanraders-lijstje voorbij komen. Wil hem gaan proberen als de mijne van Paula’s Choice op is want die is duuurr.
Aan de Hema had ik niet gedacht. Wel een aanzienlijk verschil in prijs ja! Goede tip dankjewel!
Ja, deze is heel fijn, ik ben al met mn derde bezig! En niet duur!
Je kan ook losse poeder van de ordinary halen. Kan je door elk basic serum heen mengen